abonnement Unibet Coolblue
pi_74440800
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wehehe een van die Harley's had die haan achterop uit de aflevering met die worstelaars (they tukk uurr duuurrrrr)
Whaha dat zag ik ook meteen, ik denk waar is die haan ook alweer van .
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:36:53 #77
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74441053
deze was leuker dan de laatste 2 in ieder geval, en wie the fuck was die woordenboekbaas of whatever En wie heeft er ooit gehoord van die fag tv show?
:')
pi_74441854
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze was leuker dan de laatste 2 in ieder geval, en wie the fuck was die woordenboekbaas of whatever En wie heeft er ooit gehoord van die fag tv show?
Geweldige aflevering! Ik lag echt totaal dubbel bij bike-curious.
Die editor was Emanuel Lewis aka Webster.
Intentionally left blank.
pi_74441935
Merriam-Webster Dictionary.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74442099
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze was leuker dan de laatste 2 in ieder geval, en wie the fuck was die woordenboekbaas of whatever En wie heeft er ooit gehoord van die fag tv show?
Deze was echt niet leuker dan toen Butters een pimp werd.
Wat een vette aflevering was dat....
pi_74444989
Dat idee van Cartman om een drol op elk zadel te leggen
pi_74445574
Wel grappig, ben benieuwd hoeveel mensen in elkaar geslagen zullen worden omdat ze bikers fags hebben genoemd.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:25:54 #83
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_74451426
Ik vond hem eigenlijk wel matig, vorige week was veel leuker

Ik moest alleen lachen om Butters op het einde en vooral om die kop van Jimmy

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:59:07 #84
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74454681
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 03:02 schreef n0ir het volgende:

[..]

Deze was echt niet leuker dan toen Butters een pimp werd.
Wat een vette aflevering was dat....
Ja, maar die 2 hiervoor waren de dorrrfins en WTF
:')
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:52:38 #85
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_74456834
Dacht eerst dat ze het over Hells Angels hadden
Wel jammer dat ze dat niet hebben gedaan.

Bike-curious

Toen ze op school vroegen wie Fags overal op de billboards heeft geschreven. Dat ze dan alle 4 zeggen, yeah, we did it
Zo droog
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_74457321
TV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:13:51 #87
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_74457512
Homogroepering boos op South Park
quote:
Homo’s in de VS zijn boos op de makers van South Park. In de laatste aflevering van de serie, die vorige week in de VS werd uitgezonden, wordt de betekenis van het woord ‘fag’ veranderd. Het woord betekende eerst ‘flikker’, maar in deze aflevering maken ze er ‘extreem vervelende asociale personen die op een motor rijden’ van.

"Ondanks dat het een goed doordachte grap lijkt, blijft het woord 'fag' een vulgaire en anti-homoseksuele lading hebben", aldus een woordvoerder van de Amerikaanse homogemeenschap GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation). "We vrezen dat sommige kijkers de grap niet zullen begrijpen." GLAAD roept mensen op om contact te zoeken met de makers van de serie, om "persoonlijke verhalen over de negatieve impact van het F-woord" met ze te delen.

Televisiezender Comedy Central, waarop South Park wordt uitgezonden, geeft geen commentaar. De uitzending met de fag-grap is tot nu toe de best bekeken aflevering van South Park van dit seizoen.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_74458313
quote:
Fags.
pi_74458563
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_74459787
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Dude, download ze gewoon, kun je het kijken wanneer je wil.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:35:37 #91
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74459961
FAGS!!!

Heerlijke aflevering.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_74460612
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen, maar op www dot allsp dot com kun je ook alle afleveringen gelijk na de ''air'' bekijken.

Dat is trouwens een hele mooie en overzichtelijke site, met alle afleveringen van de 13 seizoenen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:24:30 #93
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_74461507
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen, maar op www dot allsp dot com kun je ook alle afleveringen gelijk na de ''air'' bekijken.

Dat is trouwens een hele mooie en overzichtelijke site, met alle afleveringen van de 13 seizoenen.
Of gewoon southpark.nl
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_74461599
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:24 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Of gewoon southpark.nl
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Nou daarom dus..
pi_74461789
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Ik kan hem gewoon kijken hoor, gewoon klikken op:


Daarna op: Watch This Full Episode
............................
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:42:01 #96
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_74462017
Dacht eerst dat dit een aflevering zou zijn zoals The Shit hits the fan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_74462221
Geniale eps dit seizoen. Ik kom er alleen net door dit topic achter dat ik WTF gemist heb. Vanavond nog wat nieuws te kijken dus.
pi_74462562
Heb het effe opgezocht, en het is dezelfde haan (uit WTF en The F Word):





pi_74465776
Kikke aflevering, ik zat de hele tijd te kijken of niet toevallig een van de Teutels tussen de motorrijders te ontdekken was .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_74484832
goede aflevering weer
reactie van kenny in de rechtbank is leuk
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')