Jij snapt het nietquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Rotterdam is een errug mooie stad s'avonds.
;
Kan 't mooi zien vanaf m'n balkonnetje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo eens in de vriezer gaan kijken.
Enne Q idd even de testen afwachten..neem aan dat ondanks dat hij arts is hij niet helderziende is.
Jij ouwe vrijmetselaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
quote:
Best diep he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Verder moest ik een traantje wegpinken net, was ontroerd bij het zien van zulk een hoog niveau hier in de eerste paar posts van dit topic. Té mooi gewoon![]()
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Possequote:
Hoe weet jij nou of het er voor het weekend is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLCquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Posse
Laat je niet overhalen hoor Re! Roze haarbanden staan jou niet, daar ben jij te mannelijk voor![]()
Hoe ist?
Hij kwam om half zes uit bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Greys!
Gekaasfondued met je Mr?
issie al wat beter?
Bwehehe, een beetje vertroeteld worden is altijd leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam om half zes uit bed
Heeft wel gegeten, maar ik vraag me soms wel af hoe ziek hij nou écht is, als je ziet dat ie wel kaasfondue lust nu maar te brak is om een bord op het aanrecht te zetten
Dus je gaat heel Al Bundy allerlei man-dingen doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLC![]()
Gaat wel hoor, dank jequote:en hoest met jou nu, heb laaste tijd niet echt gevolgd enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |