Wehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik ben erin getrapt.
Ligt aan de context.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
Vul in:
u antwoordde
--------------------------------------------------------------------------------
I’m so happy (blij).
feedback
--------------------------------------------------------------------------------
Onjuist, het correcte antwoord is: glad
Ik vertaal glad toch anders.
Ik zou I'm so glad things worked out for you doen. Glad als in blij/opgeluchtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
[..]
Ligt aan de context.
Happy is blijblij en glad is wat gematigder/algemener. Ik kan het niet goed uitleggen, is een gevoelskwestie.
Ik ben zo blij zou ik dan ook vertalen met I'm so glad. Dat is meer de standaard uitdrukking. Maar I'm so happy zou iedere Engelsman begrijpen.
Ooooh, het Engelse 'glad'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.
[..]
Ligt aan de context.
Happy is blijblij en glad is wat gematigder/algemener. Ik kan het niet goed uitleggen, is een gevoelskwestie.
Ik ben zo blij zou ik dan ook vertalen met I'm so glad. Dat is meer de standaard uitdrukking. Maar I'm so happy zou iedere Engelsman begrijpen.
"Glad" is meer in het kader van ik ben blij dat het goed met je gaat, of ik ben blij dat het niet regent vandaag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
[..]
Ligt aan de context.
High five, girlfriendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"Glad" is meer in het kader van ik ben blij dat het goed met je gaat, of ik ben blij dat het niet regent vandaag.
Happy is net een stapje blijer, maar tis wel een gevoelskwestie idd.
Ik ben zo blij zou ik eerder vertalen als I am so happy, en ik ben blij zou ik vertalen als I am glad.
Net door dat zo...
OMGquote:
Hey hoerrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Ik snappez vous want dat zei ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Glad zie ik meer als opgelucht blij zeg maar, of gelukkig blij.
Snappez vous?
En nu gaan ikke om boodschappies
I'm with you!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik zou zeggen "glad" =![]()
Happy =![]()
Get it?
Ligt eraan. Als er enkel staat: ik ben zo blij, dan zou ik idd happy gebruiken. Maar als het en deel uit een zin is: ik ben zo blij dat...... Dan zou ik glad gebruiken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.![]()
[..]
Ligt aan de context.
Jullie zitten er dus nog middenin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef bigbird het volgende:
Cat, het gaat. Vandaag gaan ze een buisje in dr keel inbrengen om daarmee te gaan (be)ademen omdat het zelf nog niet gaat en de normale beademing niet kan blijven ivm mogelijke permanente beschadiging van de stembanden als je het te lang laat zitten. Op dit moment kan het allemaal nog alle kanten op maar als alles zo blijft gaan is de schatting dat ze mogelijk over 4 weken van de IC af mag. Daarna nog op de normale afdeling en dan revalideren...
Maar goed, er zit dus wel vooruitgang in, dus we mogen niet klagen
Ik wil een linkje van die test. Kan ik meekankeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
Zet de zin in de gebiedende wijs: (write) down your address, please.
u antwoordde
Write down your address, please.
feedback
Onjuist, het correcte antwoord is: Write
writes = fout
Wat een geweldige test is dit, zeg. Waar schrijf ik in godsnaam writes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |