dank jequote:
En alweer gemistquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
Maar ook niet minderquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En alweer gemistEn alleen omdat m'n vinger niet vastgeroest zit aan de F5 knop.
Doe deze dan PMén, lieve GreysIk weet toch al jaren dat je een gruwelijk mooie vrouw bent, ik ga je er heus niet meer door stalken.
idd veel sterkte voor morgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
dank je
(allemaal trouwens, erg lief... ik wilde eigenlijk gewoon wat lezen vanavond, maar hier is toch meer afleiding merk ik)
Geen idee. Heb net de brouwer gemaild. Als het op texel in kratten te krijgen is, en goedkoop is... waggel ik wel ff naar texelquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
Ook van mij sterkte Mr. Subtle.
Q kun je die niet gewoon bestellen dan.
Ik ga even was opvouwen denk ik maar.......
Waggelse dan. Ga je dan ook wadwaggelen???quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Heb net de brouwer gemaild. Als het op texel in kratten te krijgen is, en goedkoop is... waggel ik wel ff naar texel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, dat soort dingen moet je nou juist niet zeggen hoor, dan valt het alleen maar tegen
Maar ik PM hem zo wel even
@Goodbye, ik heb even gezocht, maar je weet hoe steil mijn haar normaal is he? Zo wordt het ongeveer van dat nieuwe apparaat en dan nog krulleriger! En let niet op de Cotelet op het hoofd van Co, want dat wilde ze toen omdat ze zichzelf niet leuk op die foto vond staan (wat natuurlijk wel zo was).
Maar jouw haar heeft uit zichzelf toch al wel zoveel slag?CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah weet je, mijn haar heeft echt zo'n ondefinieerbare slag. Het is net niksDus daarom leek een apparaat waarmee je je haar én kunt krullen én kunt steilen (hihi) me wel handig!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik gooi er zo voor de spiegel wel even een krul in, kan je zien hoe het wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Cute![]()
Nah weet je, mijn haar heeft echt zo'n ondefinieerbare slag. Het is net niksDus daarom leek een apparaat waarmee je je haar én kunt krullen én kunt steilen (hihi) me wel handig!
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn haar zou zo stijl zijn voor mijn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |