deze vind je dan ook stom zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
En VIJF CENTIMETER, da's gróót hoor, voor een spin!
@Hara, liedje geluisterd. Ik vind het te dramatisch
En jammer dat de eerste zin eindigt op 'eyes' en de tweede zin ook
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.quote:
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon panisch voor spinnen.
En voor haaien. Maar die heb ik gelukkig nog nooit gezien.
Wel één keertje met snorkelen op Curacao, maar dat was een verpleegsterhaai en die doen niets.
Die lag op de bodem te chillen toen ik er overheen snorkelde. Ik was bijna dood aan een hartstilstand.
Hara, slotjesposter!
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef Ynske het volgende:
die spin, Greys, was die met of zonder poten 5cm?
vrijdag was dr een film op net 5 waarbij spinnen via de oren onder de huid in kropenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
En wist je dat ze in allerlei lichaamsopeningen eitjes kunnen leggen. En dan word je s'nachts wakker van de kriebel en dan lopen er OVERAL spinnetjes
In zwembaden heb je alleen plastic haaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
als t met poten is, valt t reuze meequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig héquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemeten, zo dichtbij durf ik niet te komen hoor
Maar Loveless had het over 'Die is maar (maar!!!!!) vijf centimeter. Nou, ik vind het genoeg.
Ja, kun je nagaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In zwembaden heb je alleen plastic haaien
HOAX dus
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAAAHAHAHAHAHHA, ik ben in een zwembad al bang voor haaienEn de spinnen heb ik dus ook.
We. Are. One.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig hé
Omfgquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Durf het nooit te zeggen, maar in een zwembad in het diepe loer ik ook al onder me of er soms een grote schaduw rondzwemtMijn vader heeft ooit heel slim (
maar dan anders ) mijn zus en mij naar Jaws laten kijken toen we jong waren en twee dagen later gingen we op vakantie naar Joegoslavië. Ik ben drie weken lang met geen teen de zee in geweest.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja en als je een aziatische kerel treft is 5cm ineens wel te weinig hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |