Ja, ElisaB zal later vanavond in het vorige topic laten weten wat ze daar van vindt waarschijnlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef Ynske het volgende:
k zei dus dat ik nooit cremespoeling gebruik
Ja, ik doe er niks mee. Dat is dus het debiele.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Q, wat doe je allemaal met je haar dan?
Ik ga hooguit twee keer per jaar naar de kapper (soms maar eens per jaar).
Wat smeer je er in?
Ik doe ook maar weinig met olie en maskers enzo hoor
Als ik het zo op laat drogen ziet het er ook vrij droog uit, maar juist als je het even stylet met bv een grove krulborstel met wat mousse in je haar ofzo is het droge er zo vanaf.
Cremespoeling spoel je uit hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
Dat heb ik me trouwens al vaker afgevraagd:
De bedoeling van creme-spoeling is toch dat je het niet uitspoelt he? Maar is dat dan niet echt heel ranzig als dat de hele dag in je haar blijft zitten?... of heb ik het mis?
Neehoor maar ik smeer het alleen in de punten, op m'n hoofdhuid moet ik niet aan denken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
Dat heb ik me trouwens al vaker afgevraagd:
De bedoeling van creme-spoeling is toch dat je het niet uitspoelt he? Maar is dat dan niet echt heel ranzig als dat de hele dag in je haar blijft zitten?... of heb ik het mis?
skip t fohnen eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik doe er niks mee. Dat is dus het debiele.
Ik was het met shampoo.. ik Föhn het en borstel het (en mijn god, er zitten klitten in ofzo. Want ik kom er amper door) en dan pleur ik er een staart in. Meer doe ik er niet mee. Ik zweer.
Leuk! is er niemand die mee wil?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Ynske het volgende:
iemand al eens naar Cirque du solei geweest?
k vind die muziek altijd zo mooien rustgevend
[ afbeelding ]
maar om daar dan weer in je eentje naar toe te gaan
Och..maar weet je waar het vandaan komt dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t dat maardan was ik al van t tabletten af, die t meerendeel tegenhouden.
[..]
dank je
Je hebt fohns die met koude lucht fohnen (de mijne heeft drie standen werkt prima).quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
skip t fohnen eens
das slecht voor je haren
Maar ik kan fohnen niet skippen. Duurt vet lang voordat het droog isquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
skip t fohnen eens
das slecht voor je haren
wassen, handdoekdroog maken, door borstelen/kammen en laten drogen
hoe is he tdan?
das jammerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan fohnen niet skippen. Duurt vet lang voordat het droog is
Je hebt tegenwoordig wel beschermingsshizzle voor je haar voor als je fohnt, ik zou even gaan kijken in de drogist! Sowieso zou ik als ik jou was wel creme spoeling gebruiken. Ik doe dat ook altijd en dan ga ik dán met een borstel door m'n haar om de klitten er uit te borstelen, anders lukt dat me met geen mogelijkheid. Een maskertje af en toe doet ook wonderen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kan fohnen niet skippen. Duurt vet lang voordat het droog is
quote:
...quote:
Wat let je?:)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
...
ik wil ook weer een huisdiertje![]()
Allergisch, en wil eigenlijk geen huisdier nemen nu ik even single ben. Straks vind ik misschien een partner die niet van huisdieren houdt en dan zou ik moeten gaan kiezenquote:
ik ben zo blij met Saar, en de warmte die ze me geeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
...
ik wil ook weer een huisdiertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |