quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je kan hem gratis laten verlengen voor nog eens 90 dagen. Of voor een paar dollar.
Tenzij hij een Amerikaans paspoort heeftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Visa en Zuid Amerika in een zin
Ja, Quito, gastgezin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:23 schreef One_of_the_few het volgende:
ScudRaket:
Waar ga je spaans leren? Quito? En waar ga je wonen?
Gaaf.quote:
Ik denk minstens het dubbele.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef runaway het volgende:
teeveepee
Wil graag naar ZA - maar nog even geen budget. Wat geven jullie ongeveer uit aan ticket - verblijf - eten - tours voor 3 maanden??
Zat zelf aan zon 2,5-3 duizend te denken, wil graag naar arg - chili - peru - bolivia
Ga je alleen? WIl je in dorms slapen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef runaway het volgende:
teeveepee
Wil graag naar ZA - maar nog even geen budget. Wat geven jullie ongeveer uit aan ticket - verblijf - eten - tours voor 3 maanden??
Zat zelf aan zon 2,5-3 duizend te denken, wil graag naar arg - chili - peru - bolivia
Ja gewoon alles low budget. Ik heb in 5 weken Mexico ongeveer 1000 uitgegeven. Inclusief tours, dorms, eten etc. Ik heb toen heel veel met de (nacht)bussen gedaan, deze waren niet zo gek duur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Ga je alleen? WIl je in dorms slapen?
Als je drie maanden hebt en vier landen wilt zien die zo enorm zijn zou ik ook maar wat budgetteren voor interne vluchten...
Ik denk dat je makkelijk 3500 kwijt bent zónder ticket(s), verzekeringen, inentingen en tours. Dat is dus alleen eten (simpel), slapen (in dorms, zoveel mogelijk) en het meest barre busvervoer (als je het niet te gek maakt qua rondreizen).
Ik ga ook drie maanden naar die vier landen, plus dus paaseiland. Mijn ticket was 1500 euro. Voor daar heb ik een budget van ongeveer 1000 euro per maand gespaard. Denk dat ik het daar wel mee moet redden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef runaway het volgende:
teeveepee
Ik zal m'n mondharmonica meenemen. En een petje. Tot nu toe ben ik altijd uitgekomen met geld op reis, het zal wel goedkomen. Niet te druk om maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als na 2 maanden je geld op is?
Wat dan?
Laat maar wetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zal m'n mondharmonica meenemen. En een petje. Tot nu toe ben ik altijd uitgekomen met geld op reis, het zal wel goedkomen. Niet te druk om maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |