Op uitzendinggemist kan ik wel herhalingen bekijken! Nouja, en op RTL gemist krijg ik dat gele balkje dus niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geel balkje onder de adresbalk op de uitzending gemist site, vaak iets van 'Deze site wil blablabla plugin installeren, klik hier als u toestemming geeft'
Welkom!quote:
Ing!quote:
quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!Wat een enge nick heb je!
MrSubtle, daar maak je geen konijntjestekening van he?
[..]
Ing!
Je nickquote:
Hebbie niet iemand die er verstand van heeft op MSN, dan kan je ze via hulp op afstand het ff laten regelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist kan ik wel herhalingen bekijken! Nouja, en op RTL gemist krijg ik dat gele balkje dus niet.
Flash inmiddels geinstalleerd, maar als firefox gebruiker moet je nog wat extra´s doen wat ik weer niet snap![]()
Word je al moe van me? Ik wel van mezelf namelijk
Ik pleur MSN wel even aan, hopelijk is mijn zus onlinequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie niet iemand die er verstand van heeft op MSN, dan kan je ze via hulp op afstand het ff laten regelen![]()
Firefox is weer anders, maar RTL gemist moet 't wel gewoon doen. Je kan ook bij Adobe daar aan geven dat je Firefox hebt hé, al kan ik me trouwens niet voorstellen dat je geen Flash erop hebt staan...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef AbortusKonijn het volgende:
Wat is er nou mis met mijn nick
ik weet dat hij apart is maar hij maakt wel heel veel los overal
Nou, hoe kóm je op zoiets bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef AbortusKonijn het volgende:
Wat is er nou mis met mijn nick
ik weet dat hij apart is maar hij maakt wel heel veel los overal
ik ook, knuffelkonijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, maar ik knuffel konijntjes liever dan dat ik ze aborteer
Misschien is ze ongewenst zwanger van een konijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe kóm je op zoiets bijvoorbeeld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |