abonnement Unibet Coolblue
pi_74350079
Ohh zo!

Nou ja, die KvK kost maar een paar tientjes.

Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.

De 28e is goed, kan je dan wat eerder komen? 8.00 uur?
pi_74350637
Goede tip over geen koerier in KVK.

Ja 8 uur ook prima. Na mijn vakantie stuur ik nog wel een pm om het adres te vragen.
pi_74351315
En dan krijg je ook ff mijn nummer.

Rook je?

En ik verwacht wel ff een leuk dagverslagje van je
pi_74351794
Nee rook niet, jij? Hoop het niet ;-)

Uiteraard zal ik een verslag plaatsen hier!
pi_74352255
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg

Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
pi_74352396
Ik ben te gast, dus fine by me. We zien wel.
pi_74356047
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg

Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
Damn herkenbaar.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:02:07 #236
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_74357235
tvp
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 18:06:32 #237
18653 crew  D.
pi_74357364
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Conflict het volgende:


Nou ja, die KvK kost maar een paar tientjes.

Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.
Koerier zijn is goedkoper dan transporteur?
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:36:29 #238
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74360282
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg

Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
Gast, moet je eens met mij mee, had vandaag 225 pakketten

Vandaag toch weer 148 stops afgeleverd, nog maar 4 dagen, dan alweer weekend
pi_74360677
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg

Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
Conflict op een drukke dag

"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74361219
Ah zitten we hier Ik zat in het posttopic

Werk voor een subco, rijd in een Transit, soms een Vivaro, of een oude Mercedes. Zit er mooi per uur ipv pakketregeling. Werk op dit moment 1 x shift 2 in de week, 2 x shift 3 en dan de maandag.

edit had vandaag 158 stops met 182 pakketten, en baggerweer Niemand thuis natuurlijk, kwam met 27 stops/pakketten terug Van 08.30 tot 1845 gewerkt met tussentijds totaal 45 min pauze
pi_74361289
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah zitten we hier Ik zat in het posttopic

Werk voor een subco, rijd in een Transit, soms een Vivaro, of een oude Mercedes. Zit er mooi per uur ipv pakketregeling. Werk op dit moment 1 x shift 2 in de week, 2 x shift 3 en dan de maandag.
Per uur betaald krijgen
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74361384
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Zapato het volgende:

[..]

Per uur betaald krijgen
Scheelt toch 200 bruto per maand Werk nu voor een uurloon wat nét iets voordeliger uitvalt dan per pakket 0.50 ct betaald krijgen. Soms zit alles mee en verdien ik dus minder, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat het tegen zit, dus dan heb ik liever die zekerheid
pi_74361467
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Scheelt toch 200 bruto per maand Werk nu voor een uurloon wat nét iets voordeliger uitvalt dan per pakket 0.50 ct betaald krijgen. Soms zit alles mee en verdien ik dus minder, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat het tegen zit, dus dan heb ik liever die zekerheid
Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaid
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74361641
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaid
Weet je wanneer ik me pas genaaid voelde? Toen dat prachtige scansysteem er uit lag, en je dus 1.5 uur later van DCP weg bent. Of de paar keer dat de bus er mee uit scheet Dan kan ik altijd terugvallen op mijn uurloon, om me minder chagi te voelen

Trouwens tegenwoordig die shift 3 is wel ultiem luxe. Ik kom gewoon 's middags thuis eten, omdat ik naast de wijk woon waar ik bezorg die dag

En op zaterdag reken ik dus 150 % Ben er via het uitzendbureau gekomen, zij wilden mij hebben na de vakantieperiode, prima, alleen met dezelfde voorwaarden Dus ik werk 100% voor een kleine 8.5 euro, op zaterdag word dat dus iets meer dan 12
pi_74361740
Ja Het scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74361869
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
Ja Het scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat ding zooooo traag... of dat je na een burenlevering eerst op de gele knop moet drukken voor je verder omlaag kan scrollen. Sommige scanners zijn totaal niet goed gecalibreerd, dus het touch toetsenbord werkt dan niet. Nee, ik ben er zeker niet tevreden mee. Het idee uit leuk maar de uitwerking is niks. En op de planbalie houden ze ons maar zoet met de nieuwe versie die er zou komen

Vd zomer was het ook erg leuk in die felle zon, wat voor acrobatische stunts ik af en toe uit moest halen om de barcode toch te scannen
pi_74361967
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat ding zooooo traag... of dat je na een burenlevering eerst op de gele knop moet drukken voor je verder omlaag kan scrollen. Sommige scanners zijn totaal niet goed gecalibreerd, dus het touch toetsenbord werkt dan niet. Nee, ik ben er zeker niet tevreden mee. Het idee uit leuk maar de uitwerking is niks. En op de planbalie houden ze ons maar zoet met de nieuwe versie die er zou komen

Vd zomer was het ook erg leuk in die felle zon, wat voor acrobatische stunts ik af en toe uit moest halen om de barcode toch te scannen
Ben het wel aardig eens met jouw klachten idd, wilde nog even toevoegen dat zon teringding soms uitvalt, dan de handtekekening niet doorgeeft, maar je wel al wel afgeleverd hebt en dat je dan terugmoet om alsnog die handtekening te halen puur door een episch falende scanner.

Mij niet overkomen, maar collegas wel. Ik moest lachen maar eingelijk is het heel triest
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74362169
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
Ja Het scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleek
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74362272
Gebeurd mij ook. Wat ik dan doe als het pakket al afgeleverd is, is gewoon zelf een krabbel zetten. Iemand heeft wel eens een huisje getekend, alsof dat opvalt Er kijkt iemand bij de terugkomst even oppervlakking naar en klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik vind het zonde om die handtekening-ontvangst of MAD pakketten zoals ze volgens mij heten die wel door de brievenbus passen, toch niet af te kunnen leveren. Wordt de laatste tijd wel enorm veel MAD verzonden vind ik. 110 stuks zonder, en 40 stuks met vandaag. Ik vind het een beetje een schijnzekerheid. Ik mag niks meer bij de buren afgeven, maar als ik dat toch doe en zelf een krabbel zet, of de buren dat laat doen valt het niemand bij TNT op. Vaak gaat het ook om simpele BOL.com enveloppen, Esprit pakjes. Maarja dan maar veel naar het postkantoor, en extra werk de volgende dag...
pi_74362386
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleek
o? Ik heb alleen het probleem dat de laser niet goed meer schijnt als hij te nat word vd regen.. Collega vertelde me eens dat ik daarmee op moest passen, die van hem scheen spontaan zijn ogen toen hij aan t rijden was

Verder zijn ze best wel hufterproof, op de elastiekjes van de pennetjes na Ze vallen bij mij heel vaak uit de houder, di eaan mijn broek hangt. Blijkbaar loop ik de fanatiek want vaak zat stuiterd hij op de grond, met een deuk in de antenne als gevolg Oh en volgens mij is die scanner die ik frontaal met het touchschreen op de stenen liet flikkeren de enige die het nog écht begeven heeft, zonder software oorzaak
pi_74362433
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het zonde om die handtekening-ontvangst of MAD pakketten zoals ze volgens mij heten die wel door de brievenbus passen, toch niet af te kunnen leveren. Wordt de laatste tijd wel enorm veel MAD verzonden vind ik. 110 stuks zonder, en 40 stuks met vandaag. Ik vind het een beetje een schijnzekerheid. Ik mag niks meer bij de buren afgeven, maar als ik dat toch doe en zelf een krabbel zet, of de buren dat laat doen valt het niemand bij TNT op. Vaak gaat het ook om simpele BOL.com enveloppen, Esprit pakjes. Maarja dan maar veel naar het postkantoor, en extra werk de volgende dag...
Had ik nog een discussie over met de vestigingsmanager zaterdag. Sommige mensen halen hitrates van 100% of iets minder, en dan elke dag dus dan weet je zeker dat diegene mad's bij de buren aflevert. Ik zei, is dat niet oneerlijk tegenover de mensen die zich wel aan de regels houden en zou TNT hier niet tegen moeten optreden omdat ze altijd zo hameren op het strikt volgen van de regels.

Zijn repliek was dat als iemand dat een jaar doet zonder klachten dat hij dan waarschijnlijk een goede band heeft met die mensen in zn wijk en dat ze het daarom toestaan. Wel gaf hij toe dat als er dan een keer een klacht kwam dat daar dan wel serieuzer en strenger naar gekeken werd.

Ik blijf het dubbel vinden, hoewel hij an sich wel een goed punt maakte.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74362541
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

o? Ik heb alleen het probleem dat de laser niet goed meer schijnt als hij te nat word vd regen.. Collega vertelde me eens dat ik daarmee op moest passen, die van hem scheen spontaan zijn ogen toen hij aan t rijden was

Verder zijn ze best wel hufterproof, op de elastiekjes van de pennetjes na Ze vallen bij mij heel vaak uit de houder, di eaan mijn broek hangt. Blijkbaar loop ik de fanatiek want vaak zat stuiterd hij op de grond, met een deuk in de antenne als gevolg Oh en volgens mij is die scanner die ik frontaal met het touchschreen op de stenen liet flikkeren de enige die het nog écht begeven heeft, zonder software oorzaak
Ja, al diverse scanners gezien met waterschade.
( kapot scherm en aan de zijkanten donkere vlekken ).
Maar goed, ik bedoel je weet toch dat chauffeurs buiten werken, dus dat is dan niet zo heel moeilijk om te bedenken dat die scanners waterdicht moeten
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74363074
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Conflict het volgende:


Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.

Ik begin een eenmanszaak. Een deel wordt koeriersbedrijf en het andere een webshop.
Ik moet dus niet aangeven koerier,maar transport bedrijf? Wat maakt het in hemelsnaam uit? Waarom worden je verzekeringen duurder?
pi_74365474
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef La_Vita het volgende:
Beste pakketbezorgers
Wat ik me nou afvraag... Als de deurbel gaat dan doe ik ongeneerd open terwijl ik een bloemetjespyjamabroek en oversized geitenwollensokken aan heb. Vaak staat de bezorger me dan eerst een paar seconden aan te gapen en naar mijn outfit te staren.
Ben ik de enige in Nederland die in zulke rare kleding opendoet ?
even hier op terug posten

Ik kom dingen tegen als, Snoopy- pyama's, badjassen, zeer vers gedoucht vrouwelijk schoon, mensen die nog tanden staan te poetsen en van de week een jongedame in een hipster en een strak shirtje

Dat zijn de leuke dingen soms kom ik ook enorm stinkende mensen tegen, die echt al 4 weken dezelfde kleren lijken te dragen, waar de luizen in hun baard ronddansen,
pi_74366516
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

even hier op terug posten

Ik kom dingen tegen als, Snoopy- pyama's, badjassen, zeer vers gedoucht vrouwelijk schoon, mensen die nog tanden staan te poetsen en van de week een jongedame in een hipster en een strak shirtje

Dat zijn de leuke dingen soms kom ik ook enorm stinkende mensen tegen, die echt al 4 weken dezelfde kleren lijken te dragen, waar de luizen in hun baard ronddansen,
Tijdje geleden deed bij mij een vrouw open die enkel in haar slipje stond.

Ze had ook geen haast om iets aan te trekken overigens
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74374137
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ik begin een eenmanszaak. Een deel wordt koeriersbedrijf en het andere een webshop.
Ik moet dus niet aangeven koerier,maar transport bedrijf? Wat maakt het in hemelsnaam uit? Waarom worden je verzekeringen duurder?
Omdat koeriers vaak nogal lompe boeren zijn rekenen ze voor verzekeringen meer dan voor andere bedrijven.
pi_74374163
Čn die scanners, wat een trage kutdingen idd.

Alleen bij laden en terugkomst werkt het beter dan met die papieren versie.

En dan dat tekenen aan de deur, lijkt net alsof mensen voor het eerst schrijven. Maar ik ben tevreden als er ook maar iets op dat scherm staat, dan trek ik dat di ng uit de klant zijn handen en ben ik pleite
pi_74374172
tvp
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:31:16 #259
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74403928
Scanners zijn niet echt geweldig nee, met de papieren lijsten was ik ook sneller. En op de nieuwe software hoef je ook niet veel te rekenen want daar word het weinig anders van.

En een hitrate van circa 95% is wel mogelijk, ik heb het ook dagelijks. komt natuurlijk wel omdat ik in hetzelfde dorp als het dcp rij en dus tussen 5 en 6 nog even een rondje extra maak. Zo raakte ik er toch weer 4 van de 8 kwijt, wederom een hitrate van 96% en weer 147 stops afgeleverd.
pi_74404132
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Pitebuell het volgende:
Scanners zijn niet echt geweldig nee, met de papieren lijsten was ik ook sneller. En op de nieuwe software hoef je ook niet veel te rekenen want daar word het weinig anders van.

En een hitrate van circa 95% is wel mogelijk, ik heb het ook dagelijks. komt natuurlijk wel omdat ik in hetzelfde dorp als het dcp rij en dus tussen 5 en 6 nog even een rondje extra maak. Zo raakte ik er toch weer 4 van de 8 kwijt, wederom een hitrate van 96% en weer 147 stops afgeleverd.
Ik ben er mee gestopt om die laatste 4 pakjes af te leveren. Kost mij weer een half uur extra, en zoveel levert dat niet op. Ben ik liever op tijd voor het eten ook al moet ik dat zelf maken
pi_74409230
Ik heb een hitrate van 95% zonder van de regels af te wijken

Maar ik heb lekker kleine dorpjes, iedereen is daar gewoon thuis. Heel soms rij ik aan het eind van mijn route nog een paar adressen af, maar dat doe ik alleen als ik er een keer veel over heb.
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:51:52 #262
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74441216
Weer even een reactie. Ik ga mn beklag doen bij TNTpost over mijn bezorger hier.

Van de week heeft ie een pakket dat ik verzekerd heb laten versturen doodleuk afgeleverd aan de buren terwijl ik wel gewoon thuis was en open deed.

Werkwijze van die gast:

- aanbellen bij nr X en nummer XX. Nummer X doet net even wat sneller open dus hup gelijk portiek in naar X.
Vervolgens pakket bij X afleveren 'want nr XX' is er niet. Dat ie boven al in het portiek staat te wachten en ook open heeft gedaan, doet niet terzake. Hij loopt niet eens door naar XX maar levert gewoon het pakketje af bij X terwijl er toch echt betaald is om deze persoonlijk af te geven. Ga je vervolgens even naar beneden om verhaal te halen, gaat ie nog doodleuk beweren dat ie twee keer gebeld had... terwijl je bij de eerste keer al opendeed.

- bellen, 2 seconde later weer bellen en gelijk weer in zn auto stappen. Ofwel: ongeduldig. Je kan niet eens bij je deur komen of meneer is praktisch al weer weg.


Afgelopen week dus minimaal 2 pakketten bij een en dezelfde buurman opgehaald. Eentje met aanvullende dienst (tekenene dus) waarbij ie zo slim was om even het stukje AD met een stickertje te overplakken. Het stickertje dus van de tweede bezorging, die geen 2e bezorging is...


Heeft klagen bij TNTpost hierover zin, of is dat alleen maar voor de schijn en wordt de bezorgerhier niet eens op aangesproken?
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74441509
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:51 schreef nachtdier3 het volgende:
Weer even een reactie. Ik ga mn beklag doen bij TNTpost over mijn bezorger hier.

Van de week heeft ie een pakket dat ik verzekerd heb laten versturen doodleuk afgeleverd aan de buren terwijl ik wel gewoon thuis was en open deed.

Werkwijze van die gast:

- aanbellen bij nr X en nummer XX. Nummer X doet net even wat sneller open dus hup gelijk portiek in naar X.
Vervolgens pakket bij X afleveren 'want nr XX' is er niet. Dat ie boven al in het portiek staat te wachten en ook open heeft gedaan, doet niet terzake. Hij loopt niet eens door naar XX maar levert gewoon het pakketje af bij X terwijl er toch echt betaald is om deze persoonlijk af te geven. Ga je vervolgens even naar beneden om verhaal te halen, gaat ie nog doodleuk beweren dat ie twee keer gebeld had... terwijl je bij de eerste keer al opendeed.

- bellen, 2 seconde later weer bellen en gelijk weer in zn auto stappen. Ofwel: ongeduldig. Je kan niet eens bij je deur komen of meneer is praktisch al weer weg.


Afgelopen week dus minimaal 2 pakketten bij een en dezelfde buurman opgehaald. Eentje met aanvullende dienst (tekenene dus) waarbij ie zo slim was om even het stukje AD met een stickertje te overplakken. Het stickertje dus van de tweede bezorging, die geen 2e bezorging is...


Heeft klagen bij TNTpost hierover zin, of is dat alleen maar voor de schijn en wordt de bezorgerhier niet eens op aangesproken?
Sneller naar de deur lopen dus. Denk je dat we alle tijd van de wereld hebben?

Ik heb ook altijd een hekel aan mensen die 1+ minuut over doen om bij hun voordeur te komen.

En nee, ik werk niet bij de TNT. Ben wel een koerier
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74442216
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:51 schreef nachtdier3 het volgende:
Weer even een reactie. Ik ga mn beklag doen bij TNTpost over mijn bezorger hier.

Van de week heeft ie een pakket dat ik verzekerd heb laten versturen doodleuk afgeleverd aan de buren terwijl ik wel gewoon thuis was en open deed.

Werkwijze van die gast:

- aanbellen bij nr X en nummer XX. Nummer X doet net even wat sneller open dus hup gelijk portiek in naar X.
Vervolgens pakket bij X afleveren 'want nr XX' is er niet. Dat ie boven al in het portiek staat te wachten en ook open heeft gedaan, doet niet terzake. Hij loopt niet eens door naar XX maar levert gewoon het pakketje af bij X terwijl er toch echt betaald is om deze persoonlijk af te geven. Ga je vervolgens even naar beneden om verhaal te halen, gaat ie nog doodleuk beweren dat ie twee keer gebeld had... terwijl je bij de eerste keer al opendeed.

- bellen, 2 seconde later weer bellen en gelijk weer in zn auto stappen. Ofwel: ongeduldig. Je kan niet eens bij je deur komen of meneer is praktisch al weer weg.


Afgelopen week dus minimaal 2 pakketten bij een en dezelfde buurman opgehaald. Eentje met aanvullende dienst (tekenene dus) waarbij ie zo slim was om even het stukje AD met een stickertje te overplakken. Het stickertje dus van de tweede bezorging, die geen 2e bezorging is...


Heeft klagen bij TNTpost hierover zin, of is dat alleen maar voor de schijn en wordt de bezorgerhier niet eens op aangesproken?
't Is niet netjes van die gast, maar heb je dr veel last van ofzo? Je krijgt gewoon je pakketje in principe wel. Of zitten dr dildos in die de buurman niet mag zien?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 6 november 2009 @ 04:08:59 #265
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74442265
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sneller naar de deur lopen dus. Denk je dat we alle tijd van de wereld hebben?

Ik heb ook altijd een hekel aan mensen die 1+ minuut over doen om bij hun voordeur te komen.

En nee, ik werk niet bij de TNT. Ben wel een koerier
Sneller naar de deur lopen? Ik ga toch niet rennen in mn eigen huis?
Je moet wel iemand de kans geven om de deur te openen. Ik moet in het ergste geval 13 meter lopen naar mn voordeur. Daar ben ik dan niet binnen 3 seconden, maar rbinnen de 10 seconden moet wel lukken. Net als hij, kan ook ik niet vliegen. Als bezorger moet je wel iemand de kans geven open te kunnen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door nachtdier3 op 06-11-2009 04:28:09 ]
Hebben jullie me een beetje gemist?
  vrijdag 6 november 2009 @ 04:25:23 #266
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74442287
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 03:40 schreef Zapato het volgende:

[..]

't Is niet netjes van die gast, maar heb je dr veel last van ofzo? Je krijgt gewoon je pakketje in principe wel. Of zitten dr dildos in die de buurman niet mag zien?
Het is post voor mij, niet voor de buurman. Wat er inzit is dus totaal niet van belang!
Ik laat het niet voor niets aangetekend of verzekerd verzenden en dan wil ik niet dat het bij de buren afgeleverd wordt.

Allereerst hou ik er niet van dat een ander voor mij tekent. Of het nu de buur is die het pakketje voor mij aanneemt of de bezorger. Er is er maar een die moet tekenen voor ontvangst en dat ben ik. Daar betaal ik graag extra voor, ik accepteer de zending op het moment van tekenen en weet dan ook precies de staat van het pakket. Want wat gebeurd er als mijn onderbuurman, die mn deur heeft ingeramd en die ik al twee heb laten afvoeren door de politie mijn pakket in ontvangst neemt en de inhoud achterover drukt als wraakactie? Of als blijkt dat de zending beschadigd is? Dan heb ik een probleem want het pakket is toch afgeleverd en er is toch getekend voor een correcte bezorging?

Daarnaast ligt het postkantoor zit 50 meter van mn huis vandaan. Dan heb ik liever dat ik mijn pakketjes daar op moet halen op het moment dat ik er niet ben, dan dat ik mijn buurman belast met pakketopslag. En het is dus telkens dezelfde buurman die de klos is. Juist dat wil ik dus voorkomen en juist dat is de reden dat ik voor aangetekende pakketzendingen kies. Mijn buren zijn er niet om mijn poststukken aan te nemen. Ik haal ze in het geval dat ik niet thuis ben, liever een dag later op op het postkantoor. Dan maar 100 meter verder moeten lopen naar de leuke blondine op het postkantoor

[ Bericht 15% gewijzigd door nachtdier3 op 06-11-2009 04:35:38 ]
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74442934
Nchtdier je moet gewoon ff de klantenservice bellen, dit hoort namelijk niet zo!

die chauffeur krijgt dan een papier met jouw klacht en een reprimande. Laten tekenen bij de buren mag gewoon niet.

Tnt dwingt de mensen wel om 90 % af te leveren dus in sommige wijken moet je wel zo te werk gaan, anders kom je met teveel pakketten terug.

En anders heb je ook nog pakjegemak, dan wordt je pakket direct bij het postkantoor afgeleverd.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:24:07 #268
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74444140
Thanx conflict! Van dat 'pakjegemak' heb ik nog nooit gehoord, maar dat is op zich ook wel een optie misschien.

De klantenservice een belletje te geven. Eerder deze week had ik m al aangesproken op het feit dat ie me 1)wel de kans moet geven om de deur te openen en dat 2) not amused was dat pakketten waar voor getekend moet worden niet bij mij afgeleverd moeten worden.

En wat doet ie dus eergisteren? Exact hetzelfde en dan gewoon glashard beweren dat ie 2 keer heeft aangebeld. Klopt wel, maar 1x bij mij en 1x bij mn buren waar ie ook een pakket moest bezorgen. Doorlopen naar boven doet ie dan niet... erg logisch in een portiek.

[ Bericht 22% gewijzigd door nachtdier3 op 06-11-2009 09:30:44 ]
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74447383
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:24 schreef nachtdier3 het volgende:
Thanx conflict! Van dat 'pakjegemak' heb ik nog nooit gehoord, maar dat is op zich ook wel een optie misschien.

De klantenservice een belletje te geven. Eerder deze week had ik m al aangesproken op het feit dat ie me 1)wel de kans moet geven om de deur te openen en dat 2) not amused was dat pakketten waar voor getekend moet worden niet bij mij afgeleverd moeten worden.

En wat doet ie dus eergisteren? Exact hetzelfde en dan gewoon glashard beweren dat ie 2 keer heeft aangebeld. Klopt wel, maar 1x bij mij en 1x bij mn buren waar ie ook een pakket moest bezorgen. Doorlopen naar boven doet ie dan niet... erg logisch in een portiek.
Als je dr echt vanaf wilt moet je idd gewoon Klantenservice bellen. Krijgt ie klacht op de vestiging.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74460700
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:24 schreef nachtdier3 het volgende:
Thanx conflict! Van dat 'pakjegemak' heb ik nog nooit gehoord, maar dat is op zich ook wel een optie misschien.

De klantenservice een belletje te geven. Eerder deze week had ik m al aangesproken op het feit dat ie me 1)wel de kans moet geven om de deur te openen en dat 2) not amused was dat pakketten waar voor getekend moet worden niet bij mij afgeleverd moeten worden.

En wat doet ie dus eergisteren? Exact hetzelfde en dan gewoon glashard beweren dat ie 2 keer heeft aangebeld. Klopt wel, maar 1x bij mij en 1x bij mn buren waar ie ook een pakket moest bezorgen. Doorlopen naar boven doet ie dan niet... erg logisch in een portiek.
jezus zeg, wat een lul!

Je moet bellen, beter nog is mailen, dan kan je het verhaal gewoon uittikken. Dat wat jij schrijft wordt gewoon op het klachtenfoprmulier gecopypaste.

Zulke mongolen moeten ze gewoon buiten trappen

In welke plaats woon je?

[ Bericht 1% gewijzigd door Conflict op 06-11-2009 18:04:52 ]
pi_74460916
Zo KVK inschrijving is klaar. Officieël ondernemer nu!
Nu var verklaring regelen.
pi_74461100
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef nelisb het volgende:
Zo KVK inschrijving is klaar. Officieël ondernemer nu!
Nu var verklaring regelen.
Gefeliciteerd met je eigen bedrijf
pi_74461182
Thanks! Bedrijf 1 en 2 zijn nu rond! Nu mijn werkgever het goede nieuws nog vertellen dat ik mijn contract niet verleng!
pi_74461738
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef nelisb het volgende:
Thanks! Bedrijf 1 en 2 zijn nu rond! Nu mijn werkgever het goede nieuws nog vertellen dat ik mijn contract niet verleng!
Zorg nu eerst voor een gesprek bij de tnt, voordat je straks zonder werk zit!!

Niet te hard van stapel lopen!
pi_74462247
Dat doe ik ook. Maar moet wel opzeggen voor 1 december.
Maar kan een lange tijd uitzitten zonder werk ;-)
  zondag 8 november 2009 @ 17:04:59 #276
150259 sponsje
Carpe Diem, pluk de dag!
pi_74511479
Ik ben erg benieuwt geworden naar dit werk door dit topic, zijn er speciale eisen bij de meeste bedrijven..? behalve het in het bezit zijn van een rijbewijs (B) en wat schooldiploma's.

Zijn er lui die mischien een opsomming willen maken met bedrijven waar ik een sollicitatie naar toe zou kunnen sturen? hoe zit het met werkgebied, gaat dit door heel nederland of is dit ook per bedrijf, functie etc afhankelijk.. mijzelf woont omgeving limburg
Vier de hele nacht dat je dit beleven mag
pi_74516219
Je moet volgens mij iig een VOG (verklaring omtrent het gedrag) hebben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74517725
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef sponsje het volgende:
Ik ben erg benieuwt geworden naar dit werk door dit topic, zijn er speciale eisen bij de meeste bedrijven..? behalve het in het bezit zijn van een rijbewijs (B) en wat schooldiploma's.

Zijn er lui die mischien een opsomming willen maken met bedrijven waar ik een sollicitatie naar toe zou kunnen sturen? hoe zit het met werkgebied, gaat dit door heel nederland of is dit ook per bedrijf, functie etc afhankelijk.. mijzelf woont omgeving limburg
TNT, DPD, GLS, UPS, Selectvracht, FedEx, DHL

Dat zijn de grootste waar je zou kunnen werken.

Of probeer via TNT bij een subcontractor te werken.

En eisen zijn er niet echt, alleen een VOG en een rijbewijs, geen verdere diploma's. Je eigen tomtom zou wel handig zijn, die krijg je niet snel bij zulke bedrijven.
pi_74547937
Zeg...

worden er eigenlijk pakjes bezorgd op 1e en 2e kerstdag?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74548027
Nee
pi_74548286
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef sponsje het volgende:
Ik ben erg benieuwt geworden naar dit werk door dit topic, zijn er speciale eisen bij de meeste bedrijven..? behalve het in het bezit zijn van een rijbewijs (B) en wat schooldiploma's.

Zijn er lui die mischien een opsomming willen maken met bedrijven waar ik een sollicitatie naar toe zou kunnen sturen? hoe zit het met werkgebied, gaat dit door heel nederland of is dit ook per bedrijf, functie etc afhankelijk.. mijzelf woont omgeving limburg
Pakketbezorger worden kan iedereen met een en zonder opleiding. Bij de bedrijf waar ik werk werden geen speciale papieren gevraag. Bij TNT heb je een verklaring van goed gedrag nodig, bij mijn bedrijf heb ik meteen gezegd dat ik wel een aantekening op mijn strafblad had, en daar deden ze gelukkig niet zo moeilijk over.

Ik denk dat het werkgebied per bedrijf verschilt. TNT is uiteraard door het hele land, maar mijn bedrijf is vooral in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht actief. Ik kom eigenlijk zelden in het hoge noorden en lage zuiden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74548760
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg...

worden er eigenlijk pakjes bezorgd op 1e en 2e kerstdag?


"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74548996
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg...

worden er eigenlijk pakjes bezorgd op 1e en 2e kerstdag?
nee natuurlijk niet slimpie
pi_74549274


Okey

Ja ik voel me nu ontzettend slim, maar ik wist niet of ik moest werken.
Ze hadden het vorige jaar over dat ze met kerst moesten werken, zonder toeslag ( oid ) ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74632937
nelisb, ik heb je aangemeld om een dagje mee te rijden en heb daar ook officieel toestemming voor gekregen

Je moet ff je voor en achternaam aan me doorgeven via PM.

En vergeet de 28e je legitimatie niet!
pi_74633238
Thanks Conflict. PM komt eraan.

VAR verklaring ook in huis. Zaterdag aangevraagd, gisteren in de brievenbus.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:37:33 #287
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74668500
KLagen werkt goed! Zojuist door de pakketbezorger aangesproken. Hij was geloof ik niet blij.
Denk niet dat het nog een keer zal gebeuren.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74693528
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef nachtdier3 het volgende:
KLagen werkt goed! Zojuist door de pakketbezorger aangesproken. Hij was geloof ik niet blij.
Denk niet dat het nog een keer zal gebeuren.
Hahaha, zie je nou!
pi_74745084
Ik heb vandaag heel de topic zitten lezen en blijkt vanuit jullie dat het werken als subcontractor bij tnt wel leuk zou kunnen zijn. Ik heb op verschillende branches gewerkt maar het trekt me zo zeer niet aan. Ik heb een HBO diploma maar als dat seriueze denk werk en al dat andere trekt mijn voor niks aan.

Ik kom zelf uit Rotterdam zijn er nog enige routes vrij in deze omgeving...?

Ik heb dus nodig een bedrijf (kvk) een zakelijk reknummer. Goed gedrag verklaring met betrekking tot betalingen van de belasting dienst. Var verklaring die kan ik zo aanvragen via het internet en ben bezit van een rijbewijs B.

Heb ik nog wat anders nodig dan deze punten..?
  maandag 16 november 2009 @ 15:27:04 #290
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74749487
Hé vraagje.

Kreeg net zo'n TNT papiertje in mijn envelop een pakket met de afzender: Jrfwl - smlj

TNT dus gebeld betreft een zending uit het buitenland. Nu lijkt me sterk dat het de zending is van 12 nov. die 2 broeken dus.

Nu staat er dat ik alleen mag tekenen.. Dus mijn mama mocht het pakket niet eens aannemen
En er staat: Ophalen volgende werkdag na 13.00.

Moet ik echt wachten of kan ik ook straks heen gaan?
quote:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.
Maar het belangrijkste kan ik hem nu ophalen? Ben best benieuwd en het postkantoor waar ik naar toe moet is best ver, en ben een beetje ziek.


En ik kwam ook iets raar tegen:
quote:
- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74749680
Ligt er aan. Ik lever als het kan mijn pakketten aan het eind vd middag af, tegen uiterlijk een uur of 5 dus. Tenzij het een grote route is, dan komt het pas de volgende dag. Ik zou het gewoon proberen als je écht niet kan wachten. In het ergste geval liggen ze er morgen
  maandag 16 november 2009 @ 16:57:19 #292
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74752291
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ligt er aan. Ik lever als het kan mijn pakketten aan het eind vd middag af, tegen uiterlijk een uur of 5 dus. Tenzij het een grote route is, dan komt het pas de volgende dag. Ik zou het gewoon proberen als je écht niet kan wachten. In het ergste geval liggen ze er morgen
Thanx. Ga zo effies langs
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74752397
Interessant topic om te lezen. Ben zelf 19 en recent van de VAVO afgegaan. Het lijkt me leuk om full-time aan de slag te gaan als koerier of iets in die richting, maar hoe kan ik het beste solliciteren, via een brief?
pi_74752901
Ik zou mooi een écht diploma halen Koerier zijn is ook niet alles hoor
pi_74753199
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zou mooi een écht diploma halen Koerier zijn is ook niet alles hoor
Wel als tijdelijke baan. Maar als definitieve is het niet echt aan te raden.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 16 november 2009 @ 17:36:30 #296
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74753724
Pakket lag er niet, helaas
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74753801
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zou mooi een écht diploma halen Koerier zijn is ook niet alles hoor
Haha daar heb je gelijk in maar op dit moment kan ik geen opleiding vinden die mij kan interesseren dus ik zal wel aan het werk moeten, al dan niet tijdelijk.
pi_74754027
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Dionysiou het volgende:
Pakket lag er niet, helaas
Ik snap geen kut van jouw verhaal

Bel de klantenservice ff
pi_74754128
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Dionysiou het volgende:
Pakket lag er niet, helaas
Ja, maar dat staat er toch ook?
Pakket volgende werkdag op afhaallocatie: dus morgen.

Of begrijp ik het verkeerd?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74754261
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, maar dat staat er toch ook?
Pakket volgende werkdag op afhaallocatie: dus morgen.

Of begrijp ik het verkeerd?
Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
pi_74754486
Een automaat is zeker wel aan te rijden voor een busje, of rijden jullie allemaal stoer handgeschakeld ?

Pakketbezorgers deel2
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')