abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74306492
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Conflict het volgende:

[..]

Bedoel je de verhuizing (wat mijn verhuizing was) of het hele topic?
Het hele topic, en de mensen de kans geven om een keer met je mee te lopen b.v.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74349596
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:56 schreef nelisb het volgende:
Vrijdag inschrijven bij KVK. Dan kan ik pas een aanvraag bij TNT indienen. Hopelijk krijg ik meer info of ik überhaupt in aanmerking kan komen en of ze per 1 januari plek hebben in mijn regio.
Goed bezig!

Maar ik zou eerst ff een afspraak met TNT maken, dan met mij meerijden en kijken of je het wat vindt en daarna pas gaan regelen.
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:16 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Het hele topic, en de mensen de kans geven om een keer met je mee te lopen b.v.
Dank je, ik doe het graag!
pi_74349988
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Conflict het volgende:

[..]

Goed bezig!

Maar ik zou eerst ff een afspraak met TNT maken, dan met mij meerijden en kijken of je het wat vindt en daarna pas gaan regelen.
Conflict, Heb TNT gesproken. Ze willen dat ik me aanmeld met he formulier op de website, ze vragen dan ook het KVK nummer. Eerder kunnen / willen ze geen informatie geven. Andere ingangen zie / vind ik ook niet.
Tevens ben ik bezig met een webshop,dus de kvk heb ik sowieso nodig.

28 november schikt je dat?
pi_74350079
Ohh zo!

Nou ja, die KvK kost maar een paar tientjes.

Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.

De 28e is goed, kan je dan wat eerder komen? 8.00 uur?
pi_74350637
Goede tip over geen koerier in KVK.

Ja 8 uur ook prima. Na mijn vakantie stuur ik nog wel een pm om het adres te vragen.
pi_74351315
En dan krijg je ook ff mijn nummer.

Rook je?

En ik verwacht wel ff een leuk dagverslagje van je
pi_74351794
Nee rook niet, jij? Hoop het niet ;-)

Uiteraard zal ik een verslag plaatsen hier!
pi_74352255
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg

Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
pi_74352396
Ik ben te gast, dus fine by me. We zien wel.
pi_74356047
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:

Damn herkenbaar.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:02:07 #236
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_74357235
tvp
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 18:06:32 #237
18653 crew  D.
pi_74357364
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Conflict het volgende:

Nou ja, die KvK kost maar een paar tientjes.

Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.
Koerier zijn is goedkoper dan transporteur?
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:36:29 #238
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74360282
quote:

Gast, moet je eens met mij mee, had vandaag 225 pakketten

Vandaag toch weer 148 stops afgeleverd, nog maar 4 dagen, dan alweer weekend
pi_74360677
quote:

Conflict op een drukke dag

"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74361219
Ah zitten we hier Ik zat in het posttopic

Werk voor een subco, rijd in een Transit, soms een Vivaro, of een oude Mercedes. Zit er mooi per uur ipv pakketregeling. Werk op dit moment 1 x shift 2 in de week, 2 x shift 3 en dan de maandag.

edit had vandaag 158 stops met 182 pakketten, en baggerweer Niemand thuis natuurlijk, kwam met 27 stops/pakketten terug Van 08.30 tot 1845 gewerkt met tussentijds totaal 45 min pauze
pi_74361289
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah zitten we hier Ik zat in het posttopic

Werk voor een subco, rijd in een Transit, soms een Vivaro, of een oude Mercedes. Zit er mooi per uur ipv pakketregeling. Werk op dit moment 1 x shift 2 in de week, 2 x shift 3 en dan de maandag.
Per uur betaald krijgen
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74361384
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:03 schreef Zapato het volgende:

[..]

Per uur betaald krijgen
Scheelt toch 200 bruto per maand Werk nu voor een uurloon wat nét iets voordeliger uitvalt dan per pakket 0.50 ct betaald krijgen. Soms zit alles mee en verdien ik dus minder, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat het tegen zit, dus dan heb ik liever die zekerheid
pi_74361467
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Scheelt toch 200 bruto per maand Werk nu voor een uurloon wat nét iets voordeliger uitvalt dan per pakket 0.50 ct betaald krijgen. Soms zit alles mee en verdien ik dus minder, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat het tegen zit, dus dan heb ik liever die zekerheid
Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaid
pi_74361641
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaid
Weet je wanneer ik me pas genaaid voelde? Toen dat prachtige scansysteem er uit lag, en je dus 1.5 uur later van DCP weg bent. Of de paar keer dat de bus er mee uit scheet Dan kan ik altijd terugvallen op mijn uurloon, om me minder chagi te voelen

Trouwens tegenwoordig die shift 3 is wel ultiem luxe. Ik kom gewoon 's middags thuis eten, omdat ik naast de wijk woon waar ik bezorg die dag

En op zaterdag reken ik dus 150 % Ben er via het uitzendbureau gekomen, zij wilden mij hebben na de vakantieperiode, prima, alleen met dezelfde voorwaarden Dus ik werk 100% voor een kleine 8.5 euro, op zaterdag word dat dus iets meer dan 12
pi_74361740
Ja Het scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
pi_74361869
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat ding zooooo traag... of dat je na een burenlevering eerst op de gele knop moet drukken voor je verder omlaag kan scrollen. Sommige scanners zijn totaal niet goed gecalibreerd, dus het touch toetsenbord werkt dan niet. Nee, ik ben er zeker niet tevreden mee. Het idee uit leuk maar de uitwerking is niks. En op de planbalie houden ze ons maar zoet met de nieuwe versie die er zou komen

Vd zomer was het ook erg leuk in die felle zon, wat voor acrobatische stunts ik af en toe uit moest halen om de barcode toch te scannen
pi_74361967
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat ding zooooo traag... of dat je na een burenlevering eerst op de gele knop moet drukken voor je verder omlaag kan scrollen. Sommige scanners zijn totaal niet goed gecalibreerd, dus het touch toetsenbord werkt dan niet. Nee, ik ben er zeker niet tevreden mee. Het idee uit leuk maar de uitwerking is niks. En op de planbalie houden ze ons maar zoet met de nieuwe versie die er zou komen

Vd zomer was het ook erg leuk in die felle zon, wat voor acrobatische stunts ik af en toe uit moest halen om de barcode toch te scannen
Ben het wel aardig eens met jouw klachten idd, wilde nog even toevoegen dat zon teringding soms uitvalt, dan de handtekekening niet doorgeeft, maar je wel al wel afgeleverd hebt en dat je dan terugmoet om alsnog die handtekening te halen puur door een episch falende scanner.

Mij niet overkomen, maar collegas wel. Ik moest lachen maar eingelijk is het heel triest
pi_74362169
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleek
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_74362272
Gebeurd mij ook. Wat ik dan doe als het pakket al afgeleverd is, is gewoon zelf een krabbel zetten. Iemand heeft wel eens een huisje getekend, alsof dat opvalt Er kijkt iemand bij de terugkomst even oppervlakking naar en klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vind het zonde om die handtekening-ontvangst of MAD pakketten zoals ze volgens mij heten die wel door de brievenbus passen, toch niet af te kunnen leveren. Wordt de laatste tijd wel enorm veel MAD verzonden vind ik. 110 stuks zonder, en 40 stuks met vandaag. Ik vind het een beetje een schijnzekerheid. Ik mag niks meer bij de buren afgeven, maar als ik dat toch doe en zelf een krabbel zet, of de buren dat laat doen valt het niemand bij TNT op. Vaak gaat het ook om simpele BOL.com enveloppen, Esprit pakjes. Maarja dan maar veel naar het postkantoor, en extra werk de volgende dag...
pi_74362386
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleek
o? Ik heb alleen het probleem dat de laser niet goed meer schijnt als hij te nat word vd regen.. Collega vertelde me eens dat ik daarmee op moest passen, die van hem scheen spontaan zijn ogen toen hij aan t rijden was

Verder zijn ze best wel hufterproof, op de elastiekjes van de pennetjes na Ze vallen bij mij heel vaak uit de houder, di eaan mijn broek hangt. Blijkbaar loop ik de fanatiek want vaak zat stuiterd hij op de grond, met een deuk in de antenne als gevolg Oh en volgens mij is die scanner die ik frontaal met het touchschreen op de stenen liet flikkeren de enige die het nog écht begeven heeft, zonder software oorzaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')