Het hele topic, en de mensen de kans geven om een keer met je mee te lopen b.v.quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bedoel je de verhuizing (wat mijn verhuizing was) of het hele topic?
Goed bezig!quote:Op maandag 2 november 2009 08:56 schreef nelisb het volgende:
Vrijdag inschrijven bij KVK. Dan kan ik pas een aanvraag bij TNT indienen. Hopelijk krijg ik meer info of ik überhaupt in aanmerking kan komen en of ze per 1 januari plek hebben in mijn regio.
Dank je, ik doe het graag!quote:Op maandag 2 november 2009 09:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het hele topic, en de mensen de kans geven om een keer met je mee te lopen b.v.
Conflict, Heb TNT gesproken. Ze willen dat ik me aanmeld met he formulier op de website, ze vragen dan ook het KVK nummer. Eerder kunnen / willen ze geen informatie geven. Andere ingangen zie / vind ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maar ik zou eerst ff een afspraak met TNT maken, dan met mij meerijden en kijken of je het wat vindt en daarna pas gaan regelen.
Damn herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Ik rook net zoveel als dat ik pakketten op een dag bezorg
Maar dan gaan we wel ff af en toe buiten een peukie roken
Koerier zijn is goedkoper dan transporteur?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Conflict het volgende:
Nou ja, die KvK kost maar een paar tientjes.
Zet je niet het woord "koerier" in je KvK, dan kosten je verzekeringen meer. Ik noem het transport.
Gast, moet je eens met mij mee, had vandaag 225 pakkettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Conflict op een drukke dagquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Conflict het volgende:
Per uur betaald krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah zitten we hierIk zat in het posttopic
Werk voor een subco, rijd in een Transit, soms een Vivaro, of een oude Mercedes. Zit er mooi per uuripv pakketregeling. Werk op dit moment 1 x shift 2 in de week, 2 x shift 3 en dan de maandag.
Scheelt toch 200 bruto per maandquote:
Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaidquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Scheelt toch 200 bruto per maandWerk nu voor een uurloon wat nét iets voordeliger uitvalt dan per pakket 0.50 ct betaald krijgen. Soms zit alles mee en verdien ik dus minder, maar ik maak ook vaak genoeg mee dat het tegen zit, dus dan heb ik liever die zekerheid
Weet je wanneer ik me pas genaaid voelde? Toen dat prachtige scansysteem er uit lag, en je dus 1.5 uur later van DCP weg bent. Of de paar keer dat de bus er mee uit scheetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, werk alleen op zaterdag en met 100 stops moet je je echt uit de naad werken om aan 7 eur per uur te komen. Zeker einde van mn wijk, waar je soms gewoon ff 20 mins aan t rijden bent voor twee stops ofzo. Dan voel ik me altijd hard genaaid
De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat dingquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
JaHet scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
Ben het wel aardig eens met jouw klachten idd, wilde nog even toevoegen dat zon teringding soms uitvalt, dan de handtekekening niet doorgeeft, maar je wel al wel afgeleverd hebt en dat je dan terugmoet om alsnog die handtekening te halen puur door een episch falende scanner.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De dag dat ik er kwam werken was het bij ons net 2 dagen ingevoerd. Liet hem in de 1e week al kapot vallen:') Ik word af en toe schijtziek van dat dingzooooo traag... of dat je na een burenlevering eerst op de gele knop moet drukken voor je verder omlaag kan scrollen. Sommige scanners zijn totaal niet goed gecalibreerd, dus het touch toetsenbord werkt dan niet. Nee, ik ben er zeker niet tevreden mee. Het idee uit leuk maar de uitwerking is niks. En op de planbalie houden ze ons maar zoet met de nieuwe versie die er zou komen
![]()
Vd zomer was het ook erg leuk in die felle zon, wat voor acrobatische stunts ik af en toe uit moest halen om de barcode toch te scannen
Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleekquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Zapato het volgende:
JaHet scansysteem. Ultieme TNT-faal. Wat vinden jullie ervan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zonde om die handtekening-ontvangst of MAD pakketten zoals ze volgens mij heten die wel door de brievenbus passen, toch niet af te kunnen leveren. Wordt de laatste tijd wel enorm veel MAD verzonden vind ik. 110 stuks zonder, en 40 stuks met vandaag. Ik vind het een beetje een schijnzekerheid. Ik mag niks meer bij de buren afgeven, maar als ik dat toch doe en zelf een krabbel zet, of de buren dat laat doen valt het niemand bij TNT op. Vaak gaat het ook om simpele BOL.com enveloppen, Esprit pakjes. Maarja dan maar veel naar het postkantoor, en extra werk de volgende dag...
o? Ik heb alleen het probleem dat de laser niet goed meer schijnt als hij te nat word vd regen.. Collega vertelde me eens dat ik daarmee op moest passen, die van hem scheen spontaan zijn ogen toen hij aan t rijden wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij verbaasde was dat die scanner niet water-dicht bleek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |