abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:06:59 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73905967

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Onze vaste stamgasten
  • Greys
  • Ingetje79
  • Morretje
  • Ynske
  • oh-oh
  • Harajuku.
  • Missbliss
  • Cat22
  • Muis006
  • Loveless85
  • JJH
  • Pagan
  • Qwea
  • BigBird
  • Isdatzo
  • Nokwanda
  • Re
  • ferrari_rood
  • Maes
  • draculettetje
  • Takaiki
  • Memento-Mori
  • Strega
  • Bamba
  • Goodbye
  • Nieslief
  • Barbaaf

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Deze OP is HIER te vinden.
    Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden!

• Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:07:09 #2
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73905972
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
    Yns, had je al wat meer foto's van de shoot bij Cat eigenlijk?
    Of staan die in een ander topic?
    nee en nee
    voor die korte momenten dat ik achter de pc zit, is t niet verder dan fokken gekomen, en de rest van de tijd lig ik nog in bed
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 10:07:33 #3
    163650 Greys
    pi_73905984
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef nieslief het volgende:

[..]

OK denk dat het redelijk is jullie ook te vertellen wat hier speelt en waarom ik soms niet reageer of wel reageer. Ik lees veel mee en ben er dus wel. Sommigen van jullie weten het al.
    Niesje
    Ik weet er te weinig van (ik weet niet eens wat PDD-NOS is???) om er goed op te kunnen reageren. Het is iets ergs dus? Ik ga wel even Googlen wat het is...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_73905990
    Kan ik me goed voorstellen Ynske. Eerst maar eens beter worden.
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:08:30 #5
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73906006
    Nieslief k las je verhaal in OUD, mocht er iets zijn waar we in kunnen helpen, al is t maar luisteren, wel gillen he
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_73906017
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Niesje
    Ik weet er te weinig van (ik weet niet eens wat PDD-NOS is???) om er goed op te kunnen reageren. Het is iets ergs dus? Ik ga wel even Googlen wat het is...
    Ff denken de mooiste omschrijving die ik de afgelopen dagen gelezen heb is:

PDD-NOS: het is een soort autisme maar niet helemaal dus we weten eigenlijk niet wat het is........
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
    pi_73906030
    HA!

Nu geen TVP op pagina 5
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 10:09:21 #8
    163650 Greys
    pi_73906032
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee en nee
    voor die korte momenten dat ik achter de pc zit, is t niet verder dan fokken gekomen, en de rest van de tijd lig ik nog in bed
    Maar.... en vat dit alsjeblieft niet verkeerd op want zo is het echt niet bedoeld... blijf dan even helemáál weg van die computer als je hoofdpijn hebt Je zorgt niet goed voor jezelf heb ik het idee. En als je dan wel even kunt/wilt computeren, doe dan bv even 1 foto weer voor Cat ipv FOK!-en, want ik kan me voorstellen dat die inmiddels doodnieuwsgierig is.

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen zonder waarschijnlijk tegen schenen te schoppen
    Zo klinkt het weer net alsof ik je van FOK! af wil houden Maar goed, misschien snap je wat ik bedoel?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:09:44 #9
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73906040
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
    Het enige dat ik met Limburg heb is de herinnering aan De Gekroonde Haan (heeeeeel lang geleden ) in eh... geen idee waar eigenlijk We gingen elk jaar huizenruil doen voor drie weken met onze familie in Kerkrade en dan gingen we vaak eten bij De Gekroonde Haan en daar hadden ze de lekkerste gebraden kippies
    En uitstapjes maken naar Maastricht en Fantasialand
    Het viel mij altijd op - en ik heb er nu nog een trauma van - dat er in Limburg veel meer spinnen leken te wonen dan in de rest van het land
    Das in Heerlen, schuin tegenover t station, vroegah toen ik nog op de basisschool zat gingen we met de kleuterklas daar ook heen, de man van de kleuterjuf werkte daar en zij had heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange haren
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:10:54 #10
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73906070
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar.... en vat dit alsjeblieft niet verkeerd op want zo is het echt niet bedoeld... blijf dan even helemáál weg van die computer als je hoofdpijn hebt Je zorgt niet goed voor jezelf heb ik het idee. En als je dan wel even kunt/wilt computeren, doe dan bv even 1 foto weer voor Cat ipv FOK!-en, want ik kan me voorstellen dat die inmiddels doodnieuwsgierig is.

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen zonder waarschijnlijk tegen schenen te schoppen
    Zo klinkt het weer net alsof ik je van FOK! af wil houden Maar goed, misschien snap je wat ik bedoel?

a, die koppijn is van t slapen, wat eten en dan gaat t wat beter
    b, had t aan Cat uitgelegd, daarbij kost ff fokken minder moeite etc dan een foto gaan bewerken
    maar goed, lama
    Today is life -

Dale Carnegie
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:11:38 #11
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_73906095
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gaat nu om de MSN chick neem ik aan? Mogguh MM!
    En Q moet gewoon van je MSN afblijven, dan hoeft ze zich ook niet meer te ergeren. Als zij er achter zit moet ze hem gewoon even op offline weergeven zetten ofzo. Regel dat nou eens MM! Hoeft dat meissie zich niet meer druk te maken om die wichten die je aanspreken
    Nou ja, zitten we beide in de huiskamer en zij nmoet toevallig plaatsnemen achter mijn computer en dan is het weer op een geirriteerde toon:
    quote:
    Wie is die Mirella? Die ken je toch helemaal niet? Wat moet dat mens?

Oh daar zat ik daarstraks mee te praten

Nou en? je kent haar toch niet, flikker haar er lekker uit! Ze spreekt je echt CONSTANT aan. Ik kan niet hier zitten of je Adium loopt te knipperen.

Nou constant zal wel meevallen, ze is ongeveer 1x per week a 1x per 2 weken tegenwoordig online.

Nou ik word echt helemaal gestoord van d'r. Ze heeft niets nuttigs te melden. En je kent haar niet eens, wat moet ze van je! Dat een Chantal nou nog tegen je praat snap ik, die ken je.

Ja, maar Chantal ken ik ook via MSN, net als jou. Bovendien heb je je eigen laptop en kun je daar gewoon op internetten zonder lastig gevallen te worden door mensen, en je kan hem ook uitzetten.

En dan zit ze zonder woorden want ze weet dondersgoed dat ze ooit in 2004 zelf de Mirella was die me niet in het echt kende maar wel de heel aaf op msn tegen me aan zat te lullen en late rook te bellen.
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 10:12:06 #12
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_73906105
    Mogge allemaal
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:12:33 #13
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_73906117
    oh en een paar maanden geleden was ik er niet en zat ze achter mijn computer en zei Mirella me gedag, heeft ze gewoon gedaan of ik zat te antwoorden en verteld dat ik kanker had
    [..]
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 10:14:20 #14
    163650 Greys
    pi_73906149
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

Das in Heerlen, schuin tegenover t station, vroegah toen ik nog op de basisschool zat gingen we met de kleuterklas daar ook heen, de man van de kleuterjuf werkte daar en zij had heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange haren
    Bestaat het nog steeds?
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

a, die koppijn is van t slapen, wat eten en dan gaat t wat beter
    b, had t aan Cat uitgelegd, daarbij kost ff fokken minder moeite etc dan een foto gaan bewerken
    Oke
    quote:
    maar goed, lama
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_73906157
    Waarom bespreken jullie dat op FOK? Hebben wij toch niks mee te maken
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:15:35 #16
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_73906181
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef Goodbye het volgende:
    Waarom bespreken jullie dat op FOK? Hebben wij toch niks mee te maken
    zij begon met geklaag hier

Ik word hier constant zwart gemaakt
    [..]
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:15:55 #17
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_73906190
    MM vindt je het echt nodig om zulke dingen hier te komen posten terwijl Q dr niet eens is?
    Hebben jullie wel eens overwogen met elkaar te praten ipc via msn / Fok te communiceren????
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Meerssen

Waar?
    Bunderstraat, boven een loodgieterswerkplaats, ik deelde daar een heel gaaf huis met een collega in mijn wilde Virgin dagen
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:16:37 #18
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73906210
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Bestaat het nog steeds?
    t pand staat er nog, maar of daar nu nog dat restaurant in zit weet ik eigenlijk niet, k weet wel dat ze op dat stuk stad steeds meer leegstand hebben
    quote:
    [..]

Oke
    [..]

vind eigenlijk dat ik me daar niet voor hier heb te verantwoorden. maar heb ook geen zin in woorden, dus laat t maar gaan
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 10:16:54 #19
    163650 Greys
    pi_73906216
    Mogguh Loveless en Baaf!
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
    oh en een paar maanden geleden was ik er niet en zat ze achter mijn computer en zei Mirella me gedag, heeft ze gewoon gedaan of ik zat te antwoorden en verteld dat ik kanker had

Waar is Q nu? Want ik vind het ook weer een raar idee dat we nou over haar zitten te praten.
    Maar het lijkt me wel iets waar jullie serieus even over moeten praten, anders gaat het flink ontploffen binnenkort denk ik. Misschien Q alleen nog op haar eigen computer laten internetten? En dat jij haar nog even uitlegt (vriendelijk) dat je niets met die MSN dames doet en dat ze zich niet druk moet maken?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 10:16:56 #20
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_73906217
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
    nee dat is lekker
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_73906228
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zij begon met geklaag hier

Ik word hier constant zwart gemaakt
    Dat nemen we ook heus allemaal wel met een korreltje zout, wees gerust
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 10:17:54 #22
    163650 Greys
    pi_73906244
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
    MM vindt je het echt nodig om zulke dingen hier te komen posten terwijl Q dr niet eens is?
    Hebben jullie wel eens overwogen met elkaar te praten ipc via msn / Fok te communiceren????
    Nou ja, op zich vind ik wel dat MM ook best een keer zijn woordje mag doen als je ziet wat Q allemaal over hem neerslingert hier! Maar idd, met elkaar praten hierover lijkt me beter!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:18:03 #23
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_73906248
    Ynske, Greys probeert toch alleen maar behulpzaam te zijn?
    Je zit wel steeds te klagen maar je wil alleen maar medeleven / medelijden dan ipc mss ook af en toe wat goedbedoelde tips?

Oh Nieslief, heel veel sterkte, ik moest ff teruglezen in het vorige topic. Kan me voorstellen dat dat ff een flinke klap is.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_73906270
    @oh-oh meerssen is ook wel echt een dorp. Heb nog een ex die daar in de buurt woont(de). Ook in een gehucht als je tot 3 telde was je er alweer uit.
    Ik ben nog steeds misselijk en heb buikpijn maar wel aan het werk.
    @BB je vriend snapt vast welals de accu wat later komt en waarom niet online bestellen?
    pi_73906271
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
    Oh Nieslief, heel veel sterkte, ik moest ff teruglezen in het vorige topic. Kan me voorstellen dat dat ff een flinke klap is.
    Dank en idd wel verwacht en niet leuk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')