nee en neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Yns, had je al wat meer foto's van de shoot bij Cat eigenlijk?
Of staan die in een ander topic?
Niesjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK denk dat het redelijk is jullie ook te vertellen wat hier speelt en waarom ik soms niet reageer of wel reageer. Ik lees veel mee en ben er dus wel. Sommigen van jullie weten het al.
Ff denken de mooiste omschrijving die ik de afgelopen dagen gelezen heb is:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niesje
Ik weet er te weinig van (ik weet niet eens wat PDD-NOS is???) om er goed op te kunnen reageren. Het is iets ergs dus?Ik ga wel even Googlen wat het is...
Maar.... en vat dit alsjeblieft niet verkeerd op want zo is het echt niet bedoeld... blijf dan even helemáál weg van die computer als je hoofdpijn hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee en nee
voor die korte momenten dat ik achter de pc zit, is t niet verder dan fokken gekomen, en de rest van de tijd lig ik nog in bed
Das in Heerlen, schuin tegenover t station, vroegah toen ik nog op de basisschool zat gingen we met de kleuterklas daar ook heen, de man van de kleuterjuf werkte daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik met Limburg heb is de herinnering aan De Gekroonde Haan (heeeeeel lang geleden) in eh... geen idee waar eigenlijk
We gingen elk jaar huizenruil doen voor drie weken met onze familie in Kerkrade en dan gingen we vaak eten bij De Gekroonde Haan en daar hadden ze de lekkerste gebraden kippies
![]()
En uitstapjes maken naar Maastricht en Fantasialand
Het viel mij altijd op - en ik heb er nu nog een trauma van - dat er in Limburg veel meer spinnen leken te wonen dan in de rest van het land
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar.... en vat dit alsjeblieft niet verkeerd op want zo is het echt niet bedoeld... blijf dan even helemáál weg van die computer als je hoofdpijn hebtJe zorgt niet goed voor jezelf heb ik het idee. En als je dan wel even kunt/wilt computeren, doe dan bv even 1 foto weer voor Cat ipv FOK!-en, want ik kan me voorstellen dat die inmiddels doodnieuwsgierig is.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen zonder waarschijnlijk tegen schenen te schoppen
Zo klinkt het weer net alsof ik je van FOK! af wil houdenMaar goed, misschien snap je wat ik bedoel?
Nou ja, zitten we beide in de huiskamer en zij nmoet toevallig plaatsnemen achter mijn computer en dan is het weer op een geirriteerde toon:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat nu om de MSN chick neem ik aan? Mogguh MM!
En Q moet gewoon van je MSN afblijven, dan hoeft ze zich ook niet meer te ergeren. Als zij er achter zit moet ze hem gewoon even op offline weergeven zetten ofzo. Regel dat nou eens MM! Hoeft dat meissie zich niet meer druk te maken om die wichten die je aanspreken
quote:Wie is die Mirella? Die ken je toch helemaal niet? Wat moet dat mens?
Oh daar zat ik daarstraks mee te praten
Nou en? je kent haar toch niet, flikker haar er lekker uit! Ze spreekt je echt CONSTANT aan. Ik kan niet hier zitten of je Adium loopt te knipperen.
Nou constant zal wel meevallen, ze is ongeveer 1x per week a 1x per 2 weken tegenwoordig online.
Nou ik word echt helemaal gestoord van d'r. Ze heeft niets nuttigs te melden. En je kent haar niet eens, wat moet ze van je! Dat een Chantal nou nog tegen je praat snap ik, die ken je.
Ja, maar Chantal ken ik ook via MSN, net als jou. Bovendien heb je je eigen laptop en kun je daar gewoon op internetten zonder lastig gevallen te worden door mensen, en je kan hem ook uitzetten.
Bestaat het nog steeds?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das in Heerlen, schuin tegenover t station, vroegah toen ik nog op de basisschool zat gingen we met de kleuterklas daar ook heen, de man van de kleuterjuf werkte daaren zij had heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange haren
Okequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
a, die koppijn is van t slapen, wat eten en dan gaat t wat beter
b, had t aan Cat uitgelegd, daarbij kost ff fokken minder moeite etc dan een foto gaan bewerken
quote:maar goed, lama
zij begon met geklaag hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef Goodbye het volgende:
Waarom bespreken jullie dat op FOK? Hebben wij toch niks mee te maken
Bunderstraat, boven een loodgieterswerkplaats, ik deelde daar een heel gaaf huis met een collega in mijn wilde Virgin dagenquote:
t pand staat er nog, maar of daar nu nog dat restaurant in zit weet ik eigenlijk niet, k weet wel dat ze op dat stuk stad steeds meer leegstand hebbenquote:
vind eigenlijk dat ik me daar niet voor hier heb te verantwoorden. maar heb ook geen zin in woorden, dus laat t maar gaanquote:[..]
Oke
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
oh en een paar maanden geleden was ik er niet en zat ze achter mijn computer en zei Mirella me gedag, heeft ze gewoon gedaan of ik zat te antwoorden en verteld dat ik kanker had
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
oh en een paar maanden geleden was ik er niet en zat ze achter mijn computer en zei Mirella me gedag, heeft ze gewoon gedaan of ik zat te antwoorden en verteld dat ik kanker had
Dat nemen we ook heus allemaal wel met een korreltje zout, wees gerustquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zij begon met geklaag hier
Ik word hier constant zwart gemaakt
Nou ja, op zich vind ik wel dat MM ook best een keer zijn woordje mag doen als je ziet wat Q allemaal over hem neerslingert hier!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
MM vindt je het echt nodig om zulke dingen hier te komen posten terwijl Q dr niet eens is?
Hebben jullie wel eens overwogen met elkaar te praten ipc via msn / Fok te communiceren????
![]()
Dank en idd wel verwacht en niet leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nieslief, heel veel sterkte, ik moest ff teruglezen in het vorige topic. Kan me voorstellen dat dat ff een flinke klap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |