abonnement Unibet Coolblue
pi_74049061
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Mijn reactie was ook primair gericht aan Bill_E.
Ik hoor, lees en zie al 30 jaar berichten over Scientology en heb ze altijd ter kennisgeving aangenomen.
Moet nog heel veel artikelen lezen die hier door users gepost zijn, zodat ik daaruit voor mezelf een onderbouwde mening kan destilleren.
[..]

Dat is wat kort door de bocht denk ik.
Er is voldoende bewijs wat aantoont dat de psychiatrie, lang voor de Endlosung mbt Joden,
meegewerkt heeft met de Nazi's (project T4) en hun zelfs de beste methoden aangereikt
heeft mbt het doden van psychiatrische patienten en mentaal gehandicapten en uiteindelijk de Joden.
[..]
Kijk, je spreekt van DE psychiatrie daar war het om enkele psychiaters gaat. We verketteren DE algehele medische zorg toch ook niet omdat ene Dr. Mengele experimenteerde met concentratiekampslachtoffers?

Dat bijvoorbeeld 9/11 in de schoenen wordt geschoven van de psychiatrie komt omdat een van de mensen achter de aanslag ooit psychologie (niet eens psychiatrie) heeft gestudeerd.
quote:
http://www.go2war2.nl/artikel/1479/5
Ik stel hiermee niet dat de psychiatrie de hoofdverantwoordelijke is, er is op z'n minst
reden tot gerede twijfel mijns inziens.
[..]


Ik moet me nog verder inlezen in het topic, zoveel linkjes en artikelen , maar
zijn ze ook veroordeeld voor dood door schuld als "kerk".
Ik heb het dan niet over een individu die lid is van Scientology.
Pff, hier laat ik het even bij.
pi_74050315
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:57 schreef PeterSchilte het volgende:

[..]

Kijk, je spreekt van DE psychiatrie daar war het om enkele psychiaters gaat. We verketteren DE algehele medische zorg toch ook niet omdat ene Dr. Mengele experimenteerde met concentratiekampslachtoffers?

Dat bijvoorbeeld 9/11 in de schoenen wordt geschoven van de psychiatrie komt omdat een van de mensen achter de aanslag ooit psychologie (niet eens psychiatrie) heeft gestudeerd.
[..]
In mijn reactie had ik het misschien iets subtieler moeten omschrijven.
Ik reageerde specifiek op de Holocaust beschuldiging en uit hetgeen mij bekend is kan ik, onder voorbehoud,
concluderen dat de Duitse psychiatrie( althans een deel ervan) in 1939 minstens een hoop boter op het hoofd had. Daarmee verketter ik niet DE psychiatrie als geheel maar vind wel dat het gezegd mag worden en dat Scientology niet geheel ongefundeerd de Holocaust beschuldiging uit.
quote:
We verketteren DE algehele medische zorg toch ook niet omdat ene Dr. Mengele experimenteerde met concentratiekampslachtoffers?
Nee, inderdaad. Tot op de dag van vandaag worden zelfs nog onderzoeksresultaten
gebruikt in de huidige medische wereld. Maar dit terzijde, teveel off-topic.
http://www.volkskrant.nl/(...)l_van_de_Duitse_arts
quote:
Dat bijvoorbeeld 9/11 in de schoenen wordt geschoven van de psychiatrie
Ik ben het nog niet tegengekomen, moet nog een hele hoop lezen zoals ik al eerder schreef.
En als laatste
quote:
er zijn meerdere bronnen gegeven waaruit illegale activiteit blijkt en dood door schuld.
quote:
zijn ze ook veroordeeld voor dood door schuld als "kerk".
Ik heb het dan niet over een individu die lid is van Scientology.
Zou graag nog een antwoord op bovenstaand willen indien mogelijk.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:30:38 #128
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74054559
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 04:59 schreef PeterSchilte het volgende:

[..]

Van een lastercampagne is sprake als er leugens over scientology worden verspreid. Dat is niet het geval. Wat er wel gebeurt is dat er informatie naar buiten wordt gebracht over scientology die scientology graag buiten de publiciteit wil houden. Fair Game, Disconnection, Dead Agenting zijn een paar policies die, hoewel in theorie soms al jaren afgeschaft, nog steeds in de praktijk worden gebracht.
Er is wel degelijk spraken van laster als je bv naar de rapportage van de bbc kijkt (" panorama " dacht ik)
Daar stormt een reporter een "kerk" binnen en eist een of andere hoge pief van COS te spreken. Hij laat het zo lijken dat hij helemaal niemand mag spreken. Maar ze vragen hem simpel weg om een afspraak te maken.. Dat laatste laten ze bij de bbc niet zien.
quote:
Of is het laster om te wijzen op de exorbitante prijzen die scientology vraagt voor haar cursussen?
40 euro per uur in Nederland, of dat duur is moet je voor je zelf bepalen. Ik kost ruim het dubbele per uur..
quote:
Of dat leider Miscavige een mishandelende machtswellusteling is, iets wat al jaren bekend is in de kringen van critici?
Dit lijkt idd wel te kloppen naar alles wat ik gelezen heb.
quote:
Zo gauw als het naar buiten brengen van feiten "lastercampagne" wordt genoemd weet men niet waar men het over heeft of liegt men bewust en verspreid propaganda.
Zie mijn verwijzing naar ( als voorbeeld ) het bbc verhaal
quote:
[..]

Scientology is niet tegen het massale gebruik van medicijnen, scientology is tegen het gebruik van in principe alle medicijnen, of dat nu medicijnen zijn waarmee schizofrenie wordt behandeld of waarmee epilepsie wordt behandeld.
Deels klopt dit. Als je op een gegeven moment op een bepaalt niveau zit in je trainingen. Dan onderga je ook een of andere detoxic training. ( preciesse term ontgaat me even ) Van af dat moment gebruik je ook geen verdovende middelen meer. Medicijnen vallen er ook onder. Voor dat je op dit niveau zit moet je gewoon je medicijnen blijven gebruiken. Sterker nog er is geen enkele scientoloog ter wereld die je zal adviseren om te stoppen met bijvoorbeeld chemo therapie als je kanker hebt.
quote:
Bovendien is scientology niet tegen diverse vormen van psychiatrie maar tegen àlles wat met psychiatry te maken heeft. Scientology streeft naar de totale en wereldwijde vernietiging (hun eigen woorden) van psychiatrie. Dat men daarbij niet terugschrikt voor idiote claims als zou 9/11 door de psychiatrie zijn veroorzaakt, of de uitroeing van de Native Americans, of de Apartheid, dat men willens en wetens vertelt dat de Holocaust het werk is van de psychiatrie, daarvan kan men toch moeilijk zeggen dat dat een waarheidsgetrouwe en evenwichtige voorstelling van zaken is.
Als je dan zo graag spreekt van lastercampagne: alstublieft.
Tja als je vanuit hun oogpunt kijkt.. Dat is hun overtuiging... Hoeveel zelfmoorden vinden er niet plaats onder mensen die al bij een psychiater lopen? Ik vind niet dat dat de schuld is van de psychiater, die heeft waarschijnlijk zijn best gedaan.. Verder heb ik nog niet eerder gelezen dat ze die claims maken. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat die uitspraken gedaan zijn. En dat is wel absurd.


quote:
[..]

Elke misstap is er een te veel. Maar een organisatie als scientology maakt er wel ontzettend veel. Die vervolgens niet worden overbelicht maar bekendgemaakt. Dingen als bijvoorbeeld het "helpen" van mensen aan geleend geld wat dan onmiddellijk geïnvesteerd moet worden in nieuwe en dure cursussen, de leden met grote schulden opzadelend.
Tja mensen raken ook in de schulden omdat ze een nieuwe auto willen. Of op vakantie willen..
quote:
Of het constant roepen hoe zij de snelst groeiende religie zijn en dat onderbouwen door voor tientallen miljoenen onroerend goed aan te kopen, terwijl tegelijkertijd de bestaande vestigingen leger en leger worden. Of het fabriceren van bewijs om critici te laten arresteren of te laten veroordelen. Of een ernstig gewonde man (hersenbeschadiging) wijsmaken dat scientology hem weer helemaal kan genezen en hem vervolgens 1,3 miljoen dollar afhandig te maken.
Als je nou weer eens voor advocaat van scientology wil spelen, zorg er dan voor dat je op de hoogte bent van de feiten.
[..]
Heb je bewijzen van het dik gedrukte ? Vind ik wel interessant namelijk
quote:
Dat bedoel ik nou. Wat verteld wordt is niet DE waarheid maar HUN waarheid. Wie onvoorwaardelijk gelooft dat scientology in haar propaganda de waarheid hoog in het vaandel heeft is precies het soort mensen waar scientology op aast. Dat is het soort mensen dat uit idealisme lid wordt van die club, om, als ze geluk hebben, er na duizenden euro's, of tien-, of honderdduizenden euro's axchter te komen dat het leugens zijn. Dat ze belazerd zijn. Momenteel lopen er daar meer van rond buiten scientology dan er nog binnen scientology zijn.

Al met al moet je nog een hele hoop over scientology leren, Bill. Google is your friend.
Wat had ik nou onder de link van het filmpje geschreven ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bill_E op 25-10-2009 20:36:04 ]
pi_74054908
Dat dikgedrukte staat volgens mij in de eerste, anders de tweede post een voorbeel van in, met filmpje.
Anders op youtube ff zoeken naar anonymous bombthreat scientology
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:47:55 #130
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74055529
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef oompaloompa het volgende:
Dat dikgedrukte staat volgens mij in de eerste, anders de tweede post een voorbeel van in, met filmpje.
Anders op youtube ff zoeken naar anonymous bombthreat scientology
A dat verhaal ja idd niet aan gedacht.
pi_74067478
Wat de gefabriceerde bewijzen betreft, inderdaad de bom threat, maar ook de kwestie Paulette Cooper en zeer recent de kwestie met CameraAnon in de VS:

http://www.paulettecooper.com/scandal.htm
http://www.scamofscientology.nl/forum/viewtopic.php?t=190

Wat betreft het "helpen" van mensen aan geld waarmee ze dan weer dure cursussen kunnen kopen:
ik kan zo gauw de links niet vinden, maar wat te zeggen van een oudere dame die haar huis zo goed als vrij heeft van hypotheek zodat ze een appeltje voor de dorst heeft en die vervoilgens door scientology aan een tweede hypotheek wordt "geholpen"? Het gevolg was dat zij uiteindelijk haar tweede hypotheek niet meer kon betalen en haar huis kwijtraakte. Weg oudedagvoorziening. Mijn ex-vriendin met 3 bankrekeningen en een schuld van 25.000 euro komt er dan wat beter af.

Wat betreft de prijzen van scientology, hier vind je de prijzen van 1995, dus al erg verouderd:

http://www.sweenytod.com/cos/pricelist.html
pi_74067490
Wordt je al achtervolgd TS?

TIP:

Google "Wise Beard Man"

of ga naar

http://www.xenutv.com

[ Bericht 37% gewijzigd door AAA2009 op 26-10-2009 05:34:48 ]
pi_74067491
Panorama - 'Scientology and Me" (BBC)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8434368373830351271

Nightline "Interview met Co$ leider" (ABC):
http://www.strimoo.com/vi(...)erview-Metacafe.html

[ Bericht 17% gewijzigd door AAA2009 op 26-10-2009 05:17:19 ]
pi_74067528
Over de prijzen van scientology misschien ook nog dit, tevens over zelfmoord in scientology:

http://www.theaustralian.(...)9836-5006786,00.html

Ander voorbeelden van zelfmoord:

http://www.aftenposten.no/english/local/article2371180.ece
http://www.whyaretheydead.info/

De laatste link ook over de doden die vielen doordat mensen meer vertrouwen hadden in de scientologytechnieken dan in de medische wetenschap.

Maar ook moorden als gevolg van het niet verstrekken van antipsychotica aan mensen die dat echt nodig hadden:

http://www.scamofscientology.nl/forum/viewtopic.php?t=18
http://www.scamofscientology.nl/forum/viewtopic.php?t=16

En natuurlijk het geval Lisa McPherson:

http://www.lisamcpherson.org/
pi_74067533
< zeg dan niks en blijf dan weg... >

[ Bericht 93% gewijzigd door Dragorius op 26-10-2009 09:20:12 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:52:34 #137
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74068520
Over zelfmoorden blijf ik bij me standpunt. Die vinden overal plaats. Ook in de psychiatrie , ook bij Franse Telecom.. Zijn die laatste 2 even slecht als scientology?

Verder vind ik het verhaal van je ex vriendin interessant Peter maar zoon verhaal is een loze claim wat mijn betreft. Tevens ben ik van mening dat mensen zich ook in de schullden werken voor een nieuwe auto, tv, vakantie, huis. Het is eerder zorgelijk dat het mogelijk is dat de mensen zich zo gemakkelijk in de schulden kunnen werken. ik dacht niet dat scientology die mensen geld leent. Maar dit is dan wel een beetje een kip of het ei discussie.
pi_74068572
25 oktober 2009
Paul Haggis uit scientology gestapt

brief aan Tommy Davis erbij, hier een stukje er uit:
"But I reached a point several weeks ago where I no longer knew what to
think. You had allowed our name to be allied with the worst elements of
the Christian Right. In order to contain a potential “PR flap” you
allowed our sponsorship of Proposition 8 to stand. Despite all the
church’s words about promoting freedom and human rights, its name is
now in the public record alongside those who promote bigotry and
intolerance, homophobia and fear.
The fact that the Mormon Church drew all the fire, that no one noticed,
doesn’t matter. I noticed. And I felt sick. I wondered how the church
could, in good conscience, through the action of a few and then the
inaction of its leadership, support a bill that strips a group of its
civil rights.
This was my state of mind when I was online doing research and chanced
upon an interview clip with you on CNN. The interview lasted maybe ten
minutes – it was just you and the newscaster. And in it I saw you deny
the church’s policy of disconnection. You said straight-out there was no
such policy, that it did not exist.
I was shocked. We all know this policy exists. I didn’t have to search
for verification – I didn’t have to look any further than my own home."
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74068721
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:52 schreef Bill_E het volgende:
Over zelfmoorden blijf ik bij me standpunt. Die vinden overal plaats. Ook in de psychiatrie , ook bij Franse Telecom.. Zijn die laatste 2 even slecht als scientology?
Dat is het moeilijke in dit geval. Mensen plegen zelfmoord en zodra dit bekend is, stuurt scientology alle files naar Canada zodat ze niet opgevraagd kunnen worden door de ME (geen idee wat het nederlandse woord voor me is). Hierdoor blijft hun dood altijd in een waas van geheimen hangen. Kijk b.v. naar de link een pagina terug waar iemand zelfmoord zou hebben gepleegd door eerst zichzelf te electrocuteren en daarna zichzelf op te hangen....
quote:
Verder vind ik het verhaal van je ex vriendin interessant Peter maar zoon verhaal is een loze claim wat mijn betreft. Tevens ben ik van mening dat mensen zich ook in de schullden werken voor een nieuwe auto, tv, vakantie, huis. Het is eerder zorgelijk dat het mogelijk is dat de mensen zich zo gemakkelijk in de schulden kunnen werken. ik dacht niet dat scientology die mensen geld leent. Maar dit is dan wel een beetje een kip of het ei discussie.
Ik ben het aan de ene kant helemaal met je eens, aan de andere kant is het wel een stuk extremere vorm die ze gebruiken. Mensen worden gepusht geld te lenen om verder te kunnen, als ze het geld niet lenen valt hun hele wereld in duigen want voordat ze dit geld moeten lenen wordt er eerst gezorgd dat mensen totaal van hun omgeving afgesloten raken en scientology dus het enige is dat ze hebben. Niet lenen is dan eigenlijk geen optie meer, terwijl het bij geld voor je auto een ander verhaal is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:31:41 #140
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74069200
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is het moeilijke in dit geval. Mensen plegen zelfmoord en zodra dit bekend is, stuurt scientology alle files naar Canada zodat ze niet opgevraagd kunnen worden door de ME (geen idee wat het nederlandse woord voor me is). Hierdoor blijft hun dood altijd in een waas van geheimen hangen. Kijk b.v. naar de link een pagina terug waar iemand zelfmoord zou hebben gepleegd door eerst zichzelf te electrocuteren en daarna zichzelf op te hangen....
[..]
Wat ik eigenlijk wel zou willen weten is of ze dit zijn gaan doen na alle kritiek van de media en mensen of dat ze altijd al geheimzinnig deden over zelfmoord.
Zelfmoord is trouwens als je er overnadenkt wel iets raars voor een scientoloog.. Want volgens scientology is er reïncarnatie .
quote:
Ik ben het aan de ene kant helemaal met je eens, aan de andere kant is het wel een stuk extremere vorm die ze gebruiken. Mensen worden gepusht geld te lenen om verder te kunnen, als ze het geld niet lenen valt hun hele wereld in duigen want voordat ze dit geld moeten lenen wordt er eerst gezorgd dat mensen totaal van hun omgeving afgesloten raken en scientology dus het enige is dat ze hebben. Niet lenen is dan eigenlijk geen optie meer, terwijl het bij geld voor je auto een ander verhaal is.
Tja klopt idd ook. Het schijnt verslavend te werken als ik alles zo lees.
pi_74071360
Waar het om gaat is dat scientology haar volgelingen indoctrineert dat zíj de enige weg naar het eeuwige leven (eternity) bieden. Dat is de reden dat topmensen de mishandelingen door Miscavige over zich heen lieten gaan: terugmeppen zou namelijk betekenen dat zij hun "paspoort", zo noem ik het maar even, naar het eeuwige leven zouden kwijtraken.
Hetzelfde geldt voor die leningen. Jubbard stelde het zo:
"Advanced Courses [in Scientology] are the most valuable service on the planet. Life insurance, houses, cars, stocks, bonds, college savings, all are transitory and impermanent... There is nothing to compare with Advanced Courses. They are infinitely valuable and transcend time itself."
(L. Ron Hubbard speaking of his Operating Thetan Courses, Flag Mission Order 375), m.a.w. wat maken schulden nou uit als je dit kunt bereiken? Mensen geloven erin en nemen een tweede hypotheek, nog maar een creditcardaccount enz.

Ik schreef het al eerder: de IAS-events zijn berucht. Daar worden leden onder enorme druk gezet om geld te doneren. Geld waarover later geen enkele verantwoording wordt afgelegd, geld ook waarmee scientology volstrekt overbodig onroerend goed aankoopt. Geen mens weet waarom, geen mens heeft enig inzicht in de financieën.

Hoe je het ook draait of keert, scientology is een enge sekte op zijn best, gevaarlijk op zijn slechtst.
Want als een sekte/geloof de oorzaak is van zelfmoord, is er dan niet iets fundamenteels fout?
Dat iemand zoals bij France telecom zelfmoord pleegt is nog te begrijpen. Maar een sekte die haar leden bewust in de financiele ellende stort, waar alles draait om geld, dat kun je toch niet vergoelijken?

Bij scientology is alles te koop, vrijwel niets is gratis. Bij echte religies ligt dat toch anders, bepaal je zelf wat je uit wilt geven aan diensten.
pi_74071990
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef PeterSchilte het volgende:
Waar het om gaat is dat scientology haar volgelingen indoctrineert dat zíj de enige weg naar het eeuwige leven (eternity) bieden. Dat is de reden dat topmensen de mishandelingen door Miscavige over zich heen lieten gaan: terugmeppen zou namelijk betekenen dat zij hun "paspoort", zo noem ik het maar even, naar het eeuwige leven zouden kwijtraken.
Hetzelfde geldt voor die leningen. Jubbard stelde het zo:
"Advanced Courses [in Scientology] are the most valuable service on the planet. Life insurance, houses, cars, stocks, bonds, college savings, all are transitory and impermanent... There is nothing to compare with Advanced Courses. They are infinitely valuable and transcend time itself."
(L. Ron Hubbard speaking of his Operating Thetan Courses, Flag Mission Order 375), m.a.w. wat maken schulden nou uit als je dit kunt bereiken? Mensen geloven erin en nemen een tweede hypotheek, nog maar een creditcardaccount enz.

Ik schreef het al eerder: de IAS-events zijn berucht. Daar worden leden onder enorme druk gezet om geld te doneren. Geld waarover later geen enkele verantwoording wordt afgelegd, geld ook waarmee scientology volstrekt overbodig onroerend goed aankoopt. Geen mens weet waarom, geen mens heeft enig inzicht in de financieën.

Hoe je het ook draait of keert, scientology is een enge sekte op zijn best, gevaarlijk op zijn slechtst.
Want als een sekte/geloof de oorzaak is van zelfmoord, is er dan niet iets fundamenteels fout?
Dat iemand zoals bij France telecom zelfmoord pleegt is nog te begrijpen. Maar een sekte die haar leden bewust in de financiele ellende stort, waar alles draait om geld, dat kun je toch niet vergoelijken?

Bij scientology is alles te koop, vrijwel niets is gratis. Bij echte religies ligt dat toch anders, bepaal je zelf wat je uit wilt geven aan diensten.
Dit is ook het grote probleem m.b.t. scientology. Ze bewegen zich op het randje van de wet. Uiteindelijk dwingen ze niemand letterlijk om al hun geld te geven, maar ze gebruiken diverse technieken waardoor mensen het uiteindelijk wel doen.
Ze vermoorden mensen niet letterlijk, ze overtuigen ze alleen dat medicijnen niet nodig zijn.
Ze vermoorden dissenters niet letterlijk maar maken hun leven zo'n hel dat mensen uiteindelijk zelfmoord plegen.

En dat is dus ook het grote "probleem" ze kunnen bijna nooit ergens aansprakelijk voor gesteld worden, en als dit wel het geval is hebben ze genoeg geld voor advocaten (en evt. omkoping) om vrijgesproken te worden op een vormfout (zie Lisa McPherson).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74073789
< laatste keer, draag je nog wat bij of niet... de disclaimer is hier duidelijk in >

[ Bericht 85% gewijzigd door Dragorius op 26-10-2009 12:23:04 ]
pi_74074761
Ik heb iets feitelijks te vertellen over Scientology. Het is een door de establishment gecreërde religie om alle mensen die graag volgen, maar die genoeg hebben van het Christendom, achter zich te scharen.

Met je disclaimer, het komt mij over als angst-indoctrinatie, .
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 26 oktober 2009 @ 13:07:19 #145
74056 crew  ToT
pi_74075058
Klopt, we willen dan ook geen gekloot met hen.

Enne; Scientology is toch gewoon door 1 man opgericht?
pi_74075124
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb iets feitelijks te vertellen over Scientology. Het is een door de establishment gecreërde religie om alle mensen die graag volgen, maar die genoeg hebben van het Christendom, achter zich te scharen.

Met je disclaimer, het komt mij over als angst-indoctrinatie, .
Voor iemand die zo tegen scientology is en bang voor indoctrinatie, draag je toch wel erg vaak hun denkbeelden uit.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_74075190
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef ToT het volgende:
Klopt, we willen dan ook geen gekloot met hen.

Enne; Scientology is toch gewoon door 1 man opgericht?
Je bent dus gewoon bang voor ze. .
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 26 oktober 2009 @ 13:17:42 #148
74056 crew  ToT
pi_74075401
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon bang voor ze. .
Ik ben gewoon voorzichtig: ze staan er nou niet bepaald om bekend dat ze glimlachend toekijken als mensen negatieve dingen over hen vertellen!
pi_74075543
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik ben gewoon voorzichtig: ze staan er nou niet bepaald om bekend dat ze glimlachend toekijken als mensen negatieve dingen over hen vertellen!
Maar jij wil er wel om bekend staan toe te geven aan intimidatie en angst indoctrinatie?
pi_74075567
Alles in het belang van Fok, Salvad0r. Fok! zit niet te wachten op een eventuele slepende procedure, daar staat scientology namelijk bekend om. Vandaar.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')