Ik denk, als ik hierboven een beetje lees, dat ze aan Office kan komen?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, een avondje rust... ben kapot
Hier nog leuke dingen gebeurd?
dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt dat best wel lang?![]()
nouja n beetje, heb lang niet zoveel neusspray meer nodig, nog hooguit 1x per dagquote:merk je wel vooruitgang?
Was je taart mislukt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk, als ik hierboven een beetje lees, dat ze aan Office kan komen?
[..]
Zat leuke dingen gebeurd hier.
Goodbye heeft een nieuwe laptop.
Mijn taart is mislukt.
MI-etje heeft nieuwe tegels.
Elies een nieuwe paal.
En we gaan allemaal lekker slapen vannacht!
Jeutje, da's een hoop in 1 dagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye heeft een nieuwe laptop.
Mijn taart is mislukt.
MI-etje heeft nieuwe tegels.
Elies een nieuwe paal.
En we gaan allemaal lekker slapen vannacht!
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komenquote:
Oh sterkte!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
*weer wakker schrikt*
Ik nog heel ga even tv hangen en dan misschien nog even naar Mestreech. Oma is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis
Ik heb 'm in m'n hoofd altijd Marie-etje van gemaakt...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de naam van Mlletje![]()
Geen idee, hij bleef vloeibaar van binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je taart mislukt!
Wat dan? En smaakt ie er minder om?
Ja jij ook, en sterkte als je nog naar oma gaat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeutje, da's een hoop in 1 dag
En Elies eindelijk van d'r geloof gevallen?
Nou, slaap lekker allemaal in ieder geval vannacht
Zeg.....quote:En wat is er mis gegaan met je, taart?
Gewoon lapo hunten vanaf nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komen
Ach shit, hoe kwam die komma daar nou?quote:
afgelopen donderdag nog niet, kuur is ter preventie ervanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Hai!
Ik ben benieuwd naar de naam van Mlletje![]()
Mijn naam vind ik echt heel mooi, en klinkt ook buitenlands, nooit last van ondervonden gelukkig.
En Goodbye, fijn dat je een nieuwe laptop hebt![]()
Ynske, jij had toch longontsteking of niet?
Ik heb daar es drie weken mee ziek thuis gezeten, langste keer dat ik me ooit ziek heb moeten melden![]()
En ik moest uiteindelijk prednison slikken zelfs
Misschien lukt het met deze laptop wel trouwens, let's try!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon lapo hunten vanaf nu
Snap er geen kont van waarom jij niet gewoon de wiki kunt kopiėren trouwens, en oh-oh ook niet.
Heej, lukt ie zo ook niet? Zie code hieronder, gewoon alles even kopiėren en dan in de OP plakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komen
Oh ok, hopenlijk lukt dat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
afgelopen donderdag nog niet, kuur is ter preventie ervan
Bij mij ging dat dus ook niet...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej, lukt ie zo ook niet? Zie code hieronder, gewoon alles even kopiėren en dan in de OP plakken.
Lukt dat wel?
[ code verwijderd ]
Positief denken helpt ook een boelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |