zijn t die blikjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:58 schreef Bamba het volgende:
Het heet Applaws, kittenvoer. Ik wil wel het liefste bij dit merk blijven, anders blijf ik switchen. Lijkt me ook niet zo lekker voor het darmgestel van Gizmo.
k zal wat voor je bijslapenquote:
Ow, graagquote:
Twee of drie eetmomenten per dag. Na een kwartier spul weghalen. Leren ze snel genoeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg, mensen met meerdere katten...
Hoe zorgen jullie er voor dat beiden katten genoeg brokken binnen krijgen maar dat je ook niet teveel voer hebt staan gedurende de dag waardoor er eentje teveel eet?
Het lag aan de gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:16 schreef Morretje het volgende:
Eliesje, het zou toch rustiger worden op je werk? Of kwam het niet daardoor dat je te weinig hebt geslapen?
Uhm en als je van acht tot zes de deur uit bent? Ik vind dat ze tussendoor de beschikking moeten hebben over eten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee of drie eetmomenten per dag. Na een kwartier spul weghalen. Leren ze snel genoeg.
Gewoon een handje voer in de bakjes als je dat echt wilt, niet veel maar wel iets.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uhm en als je van acht tot zes de deur uit bent? Ik vind dat ze tussendoor de beschikking moeten hebben over eten.
Ja dan eten ze het meest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Eten ze dan ook daadwerkelijk als je weg bent?
Mijn honden hebben altijd een bak brokken staan maar als ik weg ben eten ze nooit een hap.
En ik ben ook van 8 tot 6 de deur uit elke werkdag
Het probleem is dus met dat handje dat eentje de boel voor de neus van de ander opvreet. Niet voor niks heb ik een mager scharminkel en een dikkiedoedel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een handje voer in de bakjes als je dat echt wilt, niet veel maar wel iets.
Boor doet het prima hier en die ziet er uit als Hollands Glorie, maar die krijgt alleen eten als ik thuis ben.
Gaat prima. Soms twee keer per dag, soms drie keer per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |