Ja nog 236 en dan sluit de reeksquote:
Dat zijn er volgensmij heel wat, want je hebt toch echt twee mensen nodig om er eentje te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
zucht
ik wilde net dus zeggen dat mannen die baby's leuk vinden, leuk zijn
woensdag nog een heel kleinje vast gehouden
quote:ARERR [90] Cannot establish a network connection to the AR System server : ears.ee.intern (0) : RPC: Miscellaneous tli error - System error (Connection refused)
En we gaan binnenkort naar huisquote:Collega's,
CapGemini bevestigt dat 'geheel EARS' plat ligt.
Ook Cap zelf kan er niet meer mee werken.
Er is een major incident aangemaakt, maar men durft zich niet te wagen aan een progonose wanneer het weer in de benen is.
das waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zijn er volgensmij heel wat, want je hebt toch echt twee mensen nodig om er eentje te maken
Goedzo!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Babies zijn ook leuk!
En ik zou overigens ook echt niet die spruit bij zijn/haar moeder dumpen en zelf lekker gaan werken en zo af en toe es denken van 'Goh laat ik ook es ff interesse tonen'.
Voordat ik als de botte hork hier word gezien.
'Zo veel moeite'?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
Dat mensen hier nou echt zo veel moeite mee hebben?
My 2 cents, MrSubtle is een hele geschikte kerel, die gewoon niet kinderachtig loopt te doen om dingen die als 'vrouwelijk' bestempeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Alleen lijk je zo zo ernstig de perfecte man te zijn (what a girl wants) dat het bijna eng is.
Moussy!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:15 schreef Muis006 het volgende:
Dienstmededeling
Bakken is stoer en leuk en zou door meer mensen gedaan moeten worden!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Niks mis met mannen die veelzijdig zijn hoor.
Als een vent alleen maar stoer en bruut in zich heeft (en wellicht het tedere bewaart 'for ze bedroom' maardatmagjetegenniemandzeggen) dan zou ik er gauw op uitgekeken zijn.
Geef maar maar een balans. Ik heb ook een hele softe vent gekend. Heel zorgzaam, huiselijk, geen eigen mening etc. Ik kreeg er de rillingen van!
En toen uiteindelijk zijn nasty kant naar buiten kwam (en die was echt nasty!) heb ik de vriendschap heel snel verbroken.
Doe nou niet zo aangevallen. Het is maar en discussie en dan lijkt het me normaal dat je een mening hebt. Toch prima als die eens tegengesteld is. Het mag best ergens echt over gaan. Niks mis meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Dank voor het openen!
[..]
'Zo veel moeite'?
Omdat ik er een post aan waag? Overdrijf je nou niet een beetje?
Ik vind dat jij veel 'softe' dingen doet en ik zei volgens mij nergens dat dat slecht is ofzo.
Het is mijn mening. Laat me die hebben alsjeblieft![]()
Nu ben ik echt weg. En da's een prima moment volgens mij.
Later!
Whut? Ik gaf een mening en hij voelde zich aangevallen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe nou niet zo aangevallen. Het is maar en discussie en dan lijkt het me normaal dat je een mening hebt. Toch prima als die eens tegengesteld is. Het mag best ergens echt over gaan. Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |