Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.quote:
Canon 10mpxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
Wat voor reflex heb je?
en de derpo en de viepoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.
Kijk eens verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed zo..... Je hebt ook de SEPO.
Nog effe dan is ie weer volquote:
Jij was zo snel ik was net klaar met typen en jij had al een kwartet gemaakt.quote:
Ik ben gelukkiug vanavond niet thuis.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij was zo snel ik was net klaar met typen en jij had al een kwartet gemaakt.
Jij gaat scoren in de dagcijfers!!!!!!
Dan leg ik een wedje op de nachtcijfers ok......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkiug vanavond niet thuis.
Oi hartverzakking hiero.....................quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Morretje het volgende:
Alles prima, knipperlampje gezien..Even leek het er toch op dat er een kans op twee was, want ze zag twee dooierzakjes.. Maar er zit er eentje! Volgens meting lijk ik verder te zijn dan ik dacht, echo zegt 8 weken 6 dagen, ik dacht 8 +1 vandaag. Over 4 weken weer controle, en weer kijken hoe groot het dan is.. Volgens echo ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder..
Tja, ik voel me echt niet aangevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Het was ook geen aanval ofzo hoor oh-oh. Gewoon een verschil van mening, ik vind niet dat je dieren een 'hele harde knal' of een 'pak rammel' mag verkopen. Maar dat andere mensen daar anders over denken, dat kan ik niet anders dan respecteren dat een ander daar een andere opvatting over heeft. Maar ik blijf het zielig vinden
(Hoop niet dat je mij daar dan weer op aankijkt, want zoals gezegd is het gewoon een verschil van mening en gevoel daarover).
Bevalt canon nou?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Morretje het volgende:
Alles prima, knipperlampje gezien..Even leek het er toch op dat er een kans op twee was, want ze zag twee dooierzakjes.. Maar er zit er eentje! Volgens meting lijk ik verder te zijn dan ik dacht, echo zegt 8 weken 6 dagen, ik dacht 8 +1 vandaag. Over 4 weken weer controle, en weer kijken hoe groot het dan is.. Volgens echo ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder..
Joah, maar ik ben ook zo'n softie hoor. Ik schop of sla m'n beessies echt niet. Vind het een beetje een zwaktebod om als 'groot en sterk' mens zo'n ienieminie beessie een rotschop te verkopen ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik voel me echt niet aangevallen.
Die hond is gek op me en ik op hem, hij moet alleen niet onnodig lopen te kutten hier maar gewoon een beetje normaal doen.
Hij mag best veel en hij weet dondersgoed dat ie te ver ging.
Ik leer het hem liever in 1 keer goed ( ik wil ook niet dat mensen hier op kantoor last van hem hebben ) dan eindeloos vragen of ie zn bek wil houden.
T zou zieliger zijn als ie straks weer heel de dag thuis zou moeten blijven he.
Sinds we terug zijn van vakantie zijn alle honden een beetje vervelend.
Vorig jaar moesten ze ook ff weer acclimatiseren.
Ze doen onwijs macho met zn allen en zo, schijtziek word ik dr van![]()
Dus ik moet ff met ijzeren hand regeren en het zootje ongeregeld weer op zn plek zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |