quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm ik wil je niet bang maken maar uit onderzoek blijkt dat tweelingen via de vader overerfbaar zijn.......
Over schoonmams zou ik me niet zo druk maken. Over OPA echter wel. Als hij twee eiig is bestaat de kans dat jij via jouw vader het gen voor een dubbele eisprong hebt gekregen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Schoonmams is er een van twee, en mijn grootvader van vaderskant. Niet heel erg vergrootte kans dan toch?Denk dat Ravage zich wel de tandjes schrikt..
Nou als eerste lijkt me dat nog wel te doen, maar niet als je al kinderen hebt.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
En sorry dat het zo lang duurde maar mn baas belde er natuurlijk net ff tussendoor met een stomme opdracht
Nou ja, ik zou gewoon leuk vinden om 2 kinderen te krijgen, en een tweeling lijkt me dan het leukstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als eerste lijkt me dat nog wel te doen, maar niet als je al kinderen hebt.
Maar goed, je hebt t niet voor het kiezen en als je ze krijgt dan gaat t vast allemaal gewoon vanzelf hoor.
Jij mag een keer komen oppassen. Dan kan ik lekker slapen.quote:
Je wordt echt steeds aantrekkelijkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou gewoon leuk vinden om 2 kinderen te krijgen, en een tweeling lijkt me dan het leukst... inderdaad, je krijgt wat je krijgt als je al wat krijgt
Ik zou sowieso wel blij zijn, of het nou 1 of 2 is
Of heeft ie nou het boek hoe ben ik de perfecte man gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wordt echt steeds aantrekkelijker
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of heeft ie nou het boek hoe ben ik de perfecte man gelezen
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:WAAROM LOOPT MIJN PC STEEDS VAST OP DIE WIKIPAGE VAN DE OP????????
Bijzondere namen Niesliefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt......
kjell (hij wou even zijn naam schrijven.....)
Sorry ik zal wel blond zijn maar als ik ooit eens een topic sluit (ik kijk wel uit) moet iemand anders maar een nieuwe starten want ik heb geen flauw benul wat een wiki is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil de OP kopiëren hier heen maar mijn pc hangt dus telkens vast op die wiki page
Tweelingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Schoonmams is er een van twee, en mijn grootvader van vaderskant. Niet heel erg vergrootte kans dan toch?Denk dat Ravage zich wel de tandjes schrikt..
Zorg jij nou maar dat je met billen ergens op rust (een stoel bv) als ze binnenkomt met die echo.quote:
Maar dan werken de afbeeldingen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Quote mij even dan oh-oh en dan gewoon in je OP plakken (zonder de quote-tags dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |