Nee, die zijn er met de voor ons geinde vorderingen vandoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
EliesjeIs dat van die aanmaningsbedrijfje wat nooit meer wat liet horen van zich?
De post waarmee ik meteen de lapo hadquote:![]()
En wat betreft DSB bank, het mes snijd aan 2 kanten, het waren misschien niet de meeste bijhandte lui die erin zijn gestonken maar die Scheringa had ze hele bank daar ook op ingericht, om het zo onduidelijk mogelijk te maken e.d.
En het is logisch dat Bos en Wellink niet kunnen (of zelfs mogen) adviseren om je geld ergens weg te halen als het ff wat minder gaat, dan tekenen ze direct het doodvonnis van zo'n bank, want dan krijg je een nóg grotere uitstroom van geld en is het helemaal klaar. Dus hun móeten wel zeggen dat je je geld er kan laten staan en braaf verwijzen naar het DGS voor de voorwaarden e.d.
Je zag nu al dat die Scheringa hun de schuld wilde geven omdat ze zogezegd 'gelekt' had.
Had ik al lang gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zou jij de '<' en '>' willen wijzigen in wat anders? Ze zien er in de (My)AT namelijk niet uit, dan zie je zo'n rare code
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krijg tieten met je slotje
(niet jij hoor popje)
das ook weer zo ietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die zijn er met de voor ons geinde vorderingen vandoor
Het zou je vast hoed staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef JJH het volgende:
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.
Ach wat een onzin. Laten we vooral gewoon lekker dingen gaan tekenen en vooral nergens lezen, kijken of kritisch vragen stellen maar wel achteraf gaan janken. Nee dát is vooral snugger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou toch op! Mensen die erop uit zijn om anderen op te lichten, zijn altijd slimmer dan de mensen die opgelicht worden. Al was het alleen al omdat het voor eerstgenoemden een way of life is.
Meid, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ach wat een onzin. Laten we vooral gewoon lekker dingen gaan tekenen en vooral nergens lezen, kijken of kritisch vragen stellen maar wel achteraf gaan janken. Nee dát is vooral snugger.
En dan die lakeman trouwens, die zat achter legioleaseJa nee, erg snugger om je dan daar bij aan te sluiten vooral
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krijg tieten met je slotje
(niet jij hoor popje)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben zelf gelukkig nog nooit opgelicht of ergens ingestonken. Ik ben natuurlijk relatief jong om me met zulke bedragen bezig te houden, maar ik ben toch wel blij dat ik altijd op het advies van mijn papa én mijn vriendje (die ook verstandig tegen zaken aan kan kijken) kan vertrouwen. Niet dat zij alles weten hoor, maar meer dan ik.
Maargoed, er zijn ook mensen die dat niet hebben. Iemand in hun omgeving die daar verstand van heeft. En sowieso, Elisa lijkt me inderdaad ook niet de 'domste', die mensen weten HEUS wel hoe ze op moeten lichten![]()
Blegh, het komt er allemaal niet zo goed uit, vergeef me
Nee, doe het nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Goodbye, gooi jij er eens wat jank-Youtubejes in
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Goodbye, gooi jij er eens wat jank-Youtubejes inheavy metal in
Gut dat gaat ook rap bij jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, doe het niet
* vingers in oren stopt
LLLAALLAAAAALALALALA
[Joey-mode] How're you doin? [/Joey-mode]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou toch heel gek staan te kijken inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |