alles wordt me ontnomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus als ik het kan, kan jij het ook!
Hier het recept: Cheesecake, deeltje 2
Sinaasappelschil kan je wel weglaten, voegt weinig toe. En de baktijd gewoon even naar eigen inzicht doen, als hij na 30 minuten nog te bleekjes in kan je hem rustig nog tien minuten langer laten gaan
Ik wil hem meestal wat bruinig (Q, geen grappen he?) zo ongeveer (dit is er eentje zonder frambozen ofzo). Kaal is ie ook lekker (Q, wederom.....
).
[ afbeelding ]
precies. De laatste woorden waren bruinig en kaal. Daar had ik toch wel een TT naar verwachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Saaaaaie TT!
quote:
Ze is niet lelijk of zo... maar ik vind d'r meer "gewoon gezellig" voor een drankje op een terrasje.. nou niet echt een lekkere stoot zoals mijnquote:
idd, iets meer inspiratie moet toch wel lukkenquote:
Ze gunt je echt helemaal niks nie hequote:
Dat doet Geer ook wel eens. Hi-la-risch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat zit achter d'r eigen schaduw aan![]()
quote:
Die vind ik ook niet zo mooiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarom draagt ie ook meestal een maskerKirsten Dunst daarentegen
Daar mochten we van Greys geen grappen over maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. De laatste woorden waren bruinig en kaal. Daar had ik toch wel een TT naar verwacht
Náárling dat ik d'r ben!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze gunt je echt helemaal niks nie he
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
jullie gaan te snel![]()
Ik ga mijn bed maar opzoeken
Trusten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
jullie gaan te snel![]()
Ik ga mijn bed maar opzoeken
Ik had zomaar een tweede deeltje 227 gemaakt hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de nummering in de TT even aangepast en volgens mij heeft niemand gezien dat ik zojuist wéér door het slotje postte
Pffff ja en je doet t echt expres ook nog hequote:
Oooooh echt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de nummering in de TT even aangepast en volgens mij heeft niemand gezien dat ik zojuist wéér door het slotje postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |