Als je pve'd als dps wil je alleen maar dmg doen en ga je er niet van uit dat je geraakt wordt dus daar besteed je niks aan. En in pvp moet je klappen kunnen vangen en uitdelen dus tjah heb je andere stats voor nodigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het slaat gewoon nergens op dat je aparte gear moet hebben om monsters te killen of andere spelers.
Qua stats maakt het niet zo heel veel uit, het gaat alleen om de resilience rating. En iets meer stamina in ruil voor minder firepower.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je pve'd als dps wil je alleen maar dmg doen en ga je er niet van uit dat je geraakt wordt dus daar besteed je niks aan. En in pvp moet je klappen kunnen vangen en uitdelen dus tjah heb je andere stats voor nodig
Ik kom er niet eens inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef SharQueDo het volgende:
En ja hoor, Battle.net account maar eens gemerged, om de 5 minuten disconnect.
Bedoel je dat ze AP, SP etc weghalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:28 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon PVP-gear afschaffen
Zou me niks verbazen als dat gedaan wordt, alle stats worden toch teruggebracht naar STA/STR/INT etc., zonder extra andere ratings. Dat zou echt perfect zijn en het spel toegankelijk maken voor nog meer mensen. Op die manier hoef je ook niet te kutten met verschillende gear sets (PVP set voor resto, PVE set voor resto, PVE set voor enhancement etc.). En dan kan je gewoon met 1 set meedoen aan zowel PVE als PVP, zonder er eerst een aparte gearset voor op te hoeven bouwen.
yupquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze AP, SP etc weghalen?
. Eindelijk zien ze in wat er al een paar maanden door shadowpriests gezegd wordt. Ik ben zeer tevreden, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.quote:Shadow
Shadowform now let the periodic damage of your Shadow Word: Pain, Devouring Plague, and Vampiric Touch spells benefit from haste.
Glyphs
Glyph of Mind Flay now Increases the damage done by your Mind Flay spell by 10% when your target is afflicted with Shadow Word: Pain.
Glyph of Shadow Word: Pain changed to - The periodic damage ticks of your Shadow Word: Pain spell restore 1% of your base mana.
Glyph of Shadow now increase your spell power by 30% of your spirit for 10 sec. (Up from 10%)
Wat is dat voor een fucking onzin!?quote:
Casualizenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat voor een fucking onzin!?
Dat hadden wij gisteren ook, gisteren verdwenen er ook spontaan 2 offline.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Raid gecancelled omdat 3 mensen te laat waren en niet kunnen inloggen en vervolgens 5 andere mensen disconnecten en ook niet weer terug kunnen komen.
Battle.net account of niet. Bah .
Je krijgt weinig keuze meer inderdaad. En classruns zullen ook wel verdwijnen omdat iedereen toch op bijna alle gear kan needen. Nu kan je je char nog een beetje aanpassen. Extra def, extra dodge, of meer stamina. Of als shaman bijvoorbeeld meer crit, of mp5, haste of spellpower etc. Het slaat echt nergens op en ik ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden zodat de chars nog wel een beetje te onderscheiden/ aan te passen zijn, in plaats van dat iedereen met dezelfde gear rondloopt met stamina en intellect voor casters, en str en stamina voor dpsers oid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:29 schreef Fir3fly het volgende:
Van ArP snap ik het nog wel, maar al die andere dingen... Zo moeilijk is het echt niet om te weten wat goed voor je class/spec is en wat niet. Als je niet high-end raidt is het sowieso niet belangrijk om alles perfect te hebben.
Vooral defense vind ik erg. Het wordt dan echt gewoon stamina stacken, meer dan dat het nu al is... zucht.
Gz, dat hoef je met pugs op darkspear niet te proberen. Niveau daar zit nog steeds op halve naxx25 runs.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:50 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
En dat met een PuG. ^^
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Katth het volgende:
Het was flink irritant gisteren met dat Battle.net gedoe. Ik ging D/C tijdens de 1e poging op Algalon en kon daarna gewoon niet meer inloggen voor 2 uur lang. Best lelijk, maar gelukkig vandaag reset.
Alleen haste en hit blijven. Alle andere extra stats verdwijnen. Casters krijgen crit en Spellpower van Intellect en regen van spirit. Melee (en hunters) krijgen crit van Agility en Attack Power van Strength (behalve hunters en Enhancement shamans die ook AP krijgen van agility).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef Junglebeast het volgende:
Die items gaan dus weer terug naar de roots.. Blabla of the monkey - agi/stam. Blabla of the owl - int/spi.
Ok ok het zal wel andere namen krijgen maar zo begonnen we ook ooit.
Er zal nog wel +hit rating op zitten, en +crit ofzo..
Haste gaat wel op de schop. DoTs duren minder lang met meer haste (= zelfde aantal ticks in kortere tijd = meer dps), Rogue Energy gaat sneller regeneraten met meer haste, en nog wat volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen haste en hit blijven. Alle andere extra stats verdwijnen. Casters krijgen crit en Spellpower van Intellect en regen van spirit. Melee (en hunters) krijgen crit van Agility en Attack Power van Strength (behalve hunters en Enhancement shamans die ook AP krijgen van agility).
Iedere caster gaat dus voor puur int en iedere melee voor puur strength (met agility die er wel bij zal komen). Wordt heel gevarieerd met gems en enchants en tiersets. Iedereen loopt tegenwoordig al zo'n beetje in dezelfde gear rond maar dat gaat nog veel erger worden.
Een van de redenen waarom ik Cataclysm niet ga spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |