Punt 1:quote:
Punt 2: Opletten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja!en helemaal heel ook.
En voor de rest wat je zei: Ik heb er wel bijna twee jaar rondgelopen, en heb gewoon erg goed contact met de collega's. Ze overleven inderdaad ook wel zonder mij, dat is het probleem niet. Ik had er net ook m'n moeder even over aan de lijn en die zij dat ook al. Mama is lief.
Het was weer zover hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wat een verrássing nou toch weer!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wel mijn antwoord op je badvraagquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb weinig gemist in het vorige topic zie ik?![]()
Sowieso was ik niet deelnemer aan de SS-actie dus ik hou wijselijk mijn mondje
Gaan we samen in bad dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mijn antwoord op je badvraag
En dat laatste daar moeten we het nog eens over hebben inderdaadWhy?
Moet je ff RTL-Z aanzetten. Zo persconferentie van Bos en Wellink.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Op een spaarrekening?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Dat ligt eraan denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand een antwoord op mijn volgende vraag:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op een spaarrekening?
Dan zul je helaas de bericht geving moeten afwachten en val je onder het garantiestelsel.
Als je het op een normale rekening hebt staan, moet je als een idioot naar de pin automaat rennen en iig max opnemen wat je kan. En morgen weer. Dat kan tot woensdag 00:00
Je kan 1000 a 500 euro per dag pinnen bij een gastbamk, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kan je precies je 1500 opnemen
Gelijk pinnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daar
Zo meteen dan maar even pinnen.
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.quote:
En wil je er knaken voor? Als jij hem zo opstuurt kan je denk ik er vanuit gaan dat je géén knaken ervoor krijgt. Anders moet je ze anders benaderen imho.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand een antwoord op mijn volgende vraag:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |