abonnement Unibet Coolblue
pi_73601201
Karltje toch... wat een dom mannetje. Even bepalen wat anderen willen zien.

Lagerfeld: Niemand wil mollige vrouwen zien
AMSTERDAM - Karl Lagerfeld heeft zich in de discussie rond te magere modellen gestort. De Duitser was kort en bondig: "Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien".

Lagerfeld reageerde op het nieuws dat het populaire Duitse vrouwenblad Brigitte heeft besloten niet langer te willen werken met professionele modellen. Het tijdschrift vindt de vrouwen veel te mager en heeft kritiek op ontwerpers die veel te kleine kledingmonsters zouden opsturen waardoor modellen wel gedwongen worden met maatje zero rond te lopen. De hoofdredacteur liet weten het zat te zijn modellen met behulp van Photoshop steeds weer dikker te moeten maken omdat het er anders niet uit zou zien.

Daar denkt Lagerfeld het zijne van. "Dikke moeders zitten voor de televisie maar een beetje chips te eten en zeggen dan dat dunne modellen lelijk zijn", aldus de ontwerper tegen Focus magazine. "De wereld van prachtige kleding is er nu eenmaal een van dromen en illusies. Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien", voegt hij toe.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vrouw_zien___.html


-----

Juist vrouwen met een beetje vorm zijn veel mooier, vrouwelijker en aantrekkelijker om te zien.

Maar aan de andere kant, Karl, kijk nou even hoe je er zelf uitziet... Kunnen we jou nou serieus nemen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73601332
De modellenwereld wordt gedomineerd door homofiele ontwerpers, die voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke rondingen. Ze hebben veel meer gevoelens voor de lichamen van jonge mannen/jongetjes. Dit zie je dus ook latent terug in de (vrouwelijke) modellen op de catwalk. Hoe lager in leeftijd of hoe jongensachtiger, des te beter. Dit in tegenstelling tot heterofiele mannen en vrouwen die vrouwelijke rondingen en verhoudingen wel volstrekt normaal vinden. De ex-modellen die adviseurs zijn geworden in deze wereld zijn volstrekt gebrainwashed tot anorexia niveau, ze kunnen niet meer anders denken.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:37:25 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73601349
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:24 schreef El_Matador het volgende:
Karltje toch... wat een dom mannetje. Even bepalen wat anderen willen zien.
El_Matadortje toch. Even bepalen wat anderen mooier, vrouwelijker en aantrekkelijker vinden!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73601371
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:36 schreef Demophon het volgende:
De modellenwereld wordt gedomineerd door homofiele ontwerpers, die voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke rondingen. Ze hebben veel meer gevoelens voor de lichamen van jonge mannen/jongetjes. Dit zie je dus ook latent terug in de (vrouwelijke) modellen op de catwalk. Hoe lager in leeftijd of hoe jongensachtiger, des te beter. Dit in tegenstelling tot heterofiele mannen en vrouwen die vrouwelijke rondingen en verhoudingen wel volstrekt normaal vinden. De ex-modellen die adviseurs zijn geworden in deze wereld zijn volstrekt gebrainwashed tot anorexia niveau, ze kunnen niet meer anders denken.
Exact. Perfect geformuleerd. Ik heb deze mening ook al meermalen zo omschreven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73601384
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

El_Matadortje toch. Even bepalen wat anderen mooier, vrouwelijker en aantrekkelijker vinden!


Houd een enquete en zie dat ik gelijk heb.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:19 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73601496
Er is nog een groot verschil tussen mollig en normaal slank. Van mij hoeven er echt geen mollige vrouwen op de catwalk, terwijl ik toch zelf niet al te mager ben. Maar gewoon normaal postuur met enige rondingen lijkt me toch niet te veel gevraagd. Maar Karl heeft weinig meer te vinden als alle modebladen dit voorbeeld gaan volgen.

De klant is toch koning.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:56 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_73601509
zit wel een kern van waarheid in wat KL beweert. Alleen die graatmagere modellen met size 0 zijn te skinny. Het showen van kleding valt nu eenmaal beter bij een slank model (maatje 36/38) ipv een zeekoe met maat 42 and up.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_73601513
Doodeng die graatmagerde modelllen. Als je ze ziet gaan zou je denken dat ze met de dood in hun schoenen lopen, wát een karkassen. En dan die smoelen die ze moeten trekken tijdens een show. Dat zou zelfverzekerd over moeten komen, maar het is wat mj betreft eerder lachwekkend. Weg met die graatjes, zet er maar eens echte vrouwen neer.
pi_73601530
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
zit wel een kern van waarheid in wat KL beweert. Alleen die graatmagere modellen met size 0 zijn te skinny. Het showen van kleding valt nu eenmaal beter bij een slank model (maatje 36/38) ipv een zeekoe met maat 42 and up.
Maat 38 zie je daar echt nooit.
pi_73601603
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:36 schreef Demophon het volgende:
De modellenwereld wordt gedomineerd door homofiele ontwerpers, die voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke rondingen. Ze hebben veel meer gevoelens voor de lichamen van jonge mannen/jongetjes. Dit zie je dus ook latent terug in de (vrouwelijke) modellen op de catwalk.
Dit kakelt iedereen elkaar na, maar dit is toch echt niet mannelijk.



En Chanel was dit jaar helemaal girly:

http://community.livejournal.com/modelcouture/1200545.html

Ik vind dat té dunne ook niet mooi hoor, als je overal botjes ziet (dan moet je dat idd met photoshop weer gladshoppen, uiterst vervelend), maar ben het wel mer Karl eens dat mode gaat om illusies, en dat modellen dus een soort elfachtige wezens zijn met oneindig lange armen en benen.

Ik vind wel dat sommigen er na fashionweek echt níet uitzien, en dat je dat ook niet moet willen. (Vooral in Parijs, dan hebben de meiden er al een maand opzitten, van reizen van NY naar Milaan, Londen en dus Parijs, met ontzettend lange dagen waarop je amper tijd hebt om behoorlijk te eten, sowieso als je de makeup op hebt, en de kleding aan, mag je amper wat eten om de makeup niet te verpesten of wegens vlekkengevaar...) Maar dat ziet er gewoon niet uit, wallen van hier tot Tokyo, ingevallen bekkies... Neh, hou ik niet van.

Karl zelf was vroeger trouwens ook dik, is drastisch afgevallen, en sindsdien tegen iedereen die dik is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:59:58 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_73601631
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

El_Matadortje toch. Even bepalen wat anderen mooier, vrouwelijker en aantrekkelijker vinden!


Hij heeft gelijk. Stel een lijst samen met bekende vrouwen en vraag 1000 mannen om de mooiste of de meest door hen begeerde vrouwen een top10 samen te stellen en je zult zien dat de gratenkutjes er echt niet in staan.

Een vrouw zonder tieten en kont, daar kijkt een vent niet naar om op straat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_73601658
Maar. Het is ook mode voor vrouwen. Zij moeten die kleren kopen. Niet de mannen. Ofwel, de vrouwen willen graag die magere meiden zien. Ook al zeggen de meesten van niet.
pi_73601668
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:36 schreef Demophon het volgende:
De modellenwereld wordt gedomineerd door homofiele ontwerpers, die voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke rondingen. Ze hebben veel meer gevoelens voor de lichamen van jonge mannen/jongetjes. Dit zie je dus ook latent terug in de (vrouwelijke) modellen op de catwalk. Hoe lager in leeftijd of hoe jongensachtiger, des te beter. Dit in tegenstelling tot heterofiele mannen en vrouwen die vrouwelijke rondingen en verhoudingen wel volstrekt normaal vinden. De ex-modellen die adviseurs zijn geworden in deze wereld zijn volstrekt gebrainwashed tot anorexia niveau, ze kunnen niet meer anders denken.
Goed gezegd. Ben het helemaal met je eens. Mode-wereld
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73601695
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed gezegd. Ben het helemaal met je eens. Mode-wereld
En je ként die wereld? Het slaat namelijk nergens op.
pi_73601847
"Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien" is natuurlijk niet hetzelfde als zeggen dat niemand mollige vrouwen wil zien.

Het gaat dus om de kleding niet of El Matador op de modellen kan fappen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:20:20 #16
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_73601941
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef El_Matador het volgende:
Houd een enquete en zie dat ik gelijk heb.
Ga eens kijken wat voor posters puberjongentjes boven hun bed hangen en ga heen met je gelijk.
Ik ga naar huis.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:24:33 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73602014
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit hier geen maatje 38 tussen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:34:46 #18
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_73602171
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:01 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar. Het is ook mode voor vrouwen. Zij moeten die kleren kopen. Niet de mannen. Ofwel, de vrouwen willen graag die magere meiden zien. Ook al zeggen de meesten van niet.
Dat zeg jij, hoe kom je daar zo bij? Wie zegt dat? Wie bepaald het modebeeld en aanbod? De modewereld of de gewone vrouw? Karl Lagerfeld stelling is dat "Niemand mollige vrouwen op de catwalk wil zien" is een waarheid als een koe. Logisch, maar dat is heel wat anders om dan te zeggen dat vrouwen daarom maar van die anorexia vrouwtjes of latente jongetjes/onderjarige meisjes op de catwalk willen zien lopen. Verschil van nacht en dag en een beetje een drogredenering. Behalve misschien sommige homofielen, die vinden dat jongensachtige/onderontwikkelde wel mooi.

[ Bericht 1% gewijzigd door Demophon op 12-10-2009 09:51:57 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 10:17:50 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73603004








Karl heeft gelijk, ik zie ook liever de graagtmagere meiden i.p.v de 42++ maten.

Ieder zijn meug.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 10:18:25 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73603013
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Demophon het volgende:
. Behalve misschien sommige homofielen, die vinden dat jongensachtige/onderontwikkelde wel mooi.
Androgyn bedoel je.
pi_73603157
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:17 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Karl heeft gelijk, ik zie ook liever de graagtmagere meiden i.p.v de 42++ maten.

Ieder zijn meug.
Waarom dragen die vrouwen vaak van die enorm drukke bloemen?
Het is echt meteen zo heel erg veel wat er dan een kamer binnenkomt.
pi_73603761
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef Stali het volgende:
"Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien" is natuurlijk niet hetzelfde als zeggen dat niemand mollige vrouwen wil zien.

Het gaat dus om de kleding niet of El Matador op de modellen kan fappen.
Niemand wil tientonners op de catwalk zien. Echter, die graadmagere gevallen zijn weer het andere uiterste.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:00:01 #23
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73603845
quote:
Daar denkt Lagerfeld het zijne van. "Dikke moeders zitten voor de televisie maar een beetje chips te eten en zeggen dan dat dunne modellen lelijk zijn", aldus de ontwerper tegen Focus magazine. "De wereld van prachtige kleding is er nu eenmaal een van dromen en illusies. Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien", voegt hij toe.
Hear, hear!
Over wáár je de grens tussen 'mooi slank' en 'gratenpakhuis' dan precies legt valt altijd nog te duscussiëren natuurlijk, maar in principe heeft 'ie gewoon gelijk.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73604443
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Stel een lijst samen met bekende vrouwen en vraag 1000 mannen om de mooiste of de meest door hen begeerde vrouwen een top10 samen te stellen en je zult zien dat de gratenkutjes er echt niet in staan.

Een vrouw zonder tieten en kont, daar kijkt een vent niet naar om op straat.
Exact.

Tussen graatmager en baggervet zit een enorme kloof. Maar wat vrouwen betreft mag het van mij liever een kilotje extra zijn dan een kilootje te weinig.
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:26:53 #25
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73604452
Sinds wanneer mag een homo (met aanstellerige veel te grote zonnebril, ditto paardenstaart en ditto waaiertje) een mening hebben over hoe vrouwen er voor hetero-mannen uit dienen te zien?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')