Kinky!! En lekker warm. Wordt het meer een kutryworst.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar jij krijgt een braadworst in je kutje joh
ik ben benieuwd wanneer als ONZ langswiptquote:
Ja, en we hebben ook haantjesquote:
Dubbelzinnige en vunzige praat strekken tot aanbeveling iig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik trouwens ook nog diverse sollicitatierondes doorlopen om bij de vaste stamgasten te horen?Of is het een kwestie van de wiki aanpassen
Oh, dat zit wel goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dubbelzinnige en vunzige praat strekken tot aanbeveling iig.
Wiki aanpassenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik trouwens ook nog diverse sollicitatierondes doorlopen om bij de vaste stamgasten te horen?Of is het een kwestie van de wiki aanpassen
Uiteraard alle maten plus tietenpics hier posten. Dat word dan beoordeeld door de toelatingscommissie en ontvang je binnen 6 weken antwoord.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |