Eentje maar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef Muis006 het volgende:
TVP! Ik moet deze maand naar Engeland, misschien kan ik er een mee terug smokkelen
Waar kunnen we een werkzoekende topic openen?quote:
Ze zijn prijzigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eentje maar?![]()
Hier zijn genoeg gegadigden.
Maar ik vraag me wel het een en ander af; hoe lang moeten ze bij hun mamma blijven om goede bigen te worden? Wordt daar rekening mee gehouden? (bij katten is dat meestal niet het geval)
Is er sprake van brood(met ei en bacon in dit geval)fok? Hoe zijn de omstandigheden voor de biggetjes?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Pagan het volgende:
In het kader van de varkensgriep...
[ afbeelding ]
Dat zou wel erg jammer zijn. Varkens zijn superintelligent en daar wil je als baasje dan wel de lol van hebben. Dat lijkt mij nou juist het leuke aan een varkentje als huisdier.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zijn prijzig![]()
Ik vraag me af of ze anatomisch gezien wel gezond zijn? Niet dat ze dadelijk veel te kleine hersenen of weet ik het hebben zodat ze "lekker klein blijven".
In de OP verwerken: Gezondheidsperikelen per user en welk werk ze zoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar kunnen we een werkzoekende topic openen?
Ja inderdaad. Het zijn zulke toffe beesten, en inderdaad heel slim.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou wel erg jammer zijn. Varkens zijn superintelligent en daar wil je als baasje dan wel de lol van hebben. Dat lijkt mij nou juist het leuke aan een varkentje als huisdier.
die slaap is niet snel op hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Maes het volgende:
Begin deze week bekroop mij het gevoel dat ik ook weleens een weekje wil winterslapen. Even geen drukte op het werk, thuis of andere nare dingen.
De gedachte dat ik me heel snel zou vervelen (als de slaap eenmaal op is) blijft dat ik stug doorga.
Kennissen van mijn ouders hebben er eentje, al jaren. Het schijnt dat ze erg intelligent en zindelijk zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zijn prijzig![]()
Ik vraag me af of ze anatomisch gezien wel gezond zijn? Niet dat ze dadelijk veel te kleine hersenen of weet ik het hebben zodat ze "lekker klein blijven".
Krijg er spontaan zin van om weer eventjes naar Blijdorp te gaan, naar het kleine wrattenzwijn en haar oudersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het zijn zulke toffe beesten, en inderdaad heel slim.
blijdorp, k ben al dagen aan t gaan, kijk uit t raamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg er spontaan zin van om weer eventjes naar Blijdorp te gaan, naar het kleine wrattenzwijn en haar ouders
Maar helaas, dat gaat em niet worden vandaag. Klimpaal afmaken die we gister zelf hebben gemaakt (nog een verstevigingslatje en die valt nooit meer om en nog tapijttegels halen voor op de plankjes. Zo stevig kun je ze echt niet kopen)en werkkamer schilderen voor we ermee verder kunnen. Nu staat de hele inhoud op de gang en is het voor mij lastig tekenen en schilderen nu de boel overal staat.
Hert lijkt me ook echt iets voor jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die baan van jou is mijn natte droom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |