Hier helaas niet tevreden:
Wij hadden voor 2 personen verhuisservice, verschillende achternamen. Netjes aangevraagd, geregeld etc etc.
Bij ons was het een aparte situatie: Ons appartement was afgebrand. MAAR appartement was nog steeds begaanbaar en brievenbus bruikbaar.
Mijn post werd (en misschien wordt…) gewoon in oude appartement bezorgd ondanks de doorzendservice. Meerdere malen met TNT gebeld, er werd steeds een aantekening gemaakt in het systeem. Bij de doorzendservice moet de post namelijk voor de postbode onderschept worden. Jouw poststukken horen niet in die mooie rode posttassen te komen. Het ging dus steeds in het begintraject fout. Ondanks meerdere telefoontjes en klachten werd mijn post eigenlijk nooit doorgestuurd. Doordat mijn zwager in dezelfde straat woonde als ons oude appartement, haalde hij steeds mijn post op. Er woonde toch nog niemand omdat ze het appartement aan het opknappen waren vanwege de brand.
De post van mijn vriendin werd steeds door de postbode in de bus bij mijn zwager verderop gegooid. Wij hebben tijdelijk bij mijn zwager ingewoond na de brand. Postbode was zo aardig om steeds onze post bij zwager in de bus te doen.
Maar dat bleef hij doen, postbode aangesproken, TNT gebeld, bla bla. Nu 9 maanden verder komt onze post eindelijk allemaal op ons nieuwe adres aan. Niet door TNT maar doordat onze adreswijzigingen bij alle bedrijven verwerkt zijn.
Wij hebben voor 2 personen, 6 maanden betaald en allemaal van Jan met de korte achternaam. TNT gaf steeds toe dat er inderdaad iets niet goed ging in het voortraject maar konden daar niets aan doen. Geld terug, natuurlijk niet.