quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent niet part of the problem Greysie.Iedereen hier wist dat jij moeilijk zat en in jouw situatie is het moeilijk om vooraf te beslissen.
Het lijstje voor de 4 okotber meet is nu als volgt:
- Cat22
- Loveless85
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
- Takaiki
Waarbij de ovb en maybe's nog moeten aangeven wat het gaat worden. Ik stel wel voor vandaag een goed beeld te krijgen van wie meegaat. Ik vind het erg lullig voor het restaurant als ik pas een dag van tevoren 15 man ga afzeggen.
Wat ik me trouwens afvroeg ; is met de auto op de TESO niet stervens duur?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef oh-oh het volgende:Had ik maar niks gevraagd zeg!
Anyhow, ik hou de Deka in gedachten, als ik nog durf
Ik heb geen idee, die vriendin van me gaat twee keer per jaar, we kunnen moeilijk zwemmen he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvroeg ; is met de auto op de TESO niet stervens duur?
30 euro valt nog mee. Wij zijn toen met de fiets gegaan. Was 3 euro ofzo per fiets. Maar het is echt een pokke end van de haven naar den burg fietsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, die vriendin van me gaat twee keer per jaar, we kunnen moeilijk zwemmen he?
Geloof iets van 30 euro of zo?
Is dat op Texel???quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
30 euro valt nog mee. Wij zijn toen met de fiets gegaan. Was 3 euro ofzo per fiets. Maar het is echt een pokke end van de haven naar den burg fietsen
Ze hebben in den burg echt een vet leuk "cafe" ? Met palmbomen en zand enzo. Net alsof je op het strand zit
Je zou eens naar Ecomare kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat op Texel???
Ik moet me nog eens gaan verdiepen in wat we daar willen doen.
Veel het strand op met de honden, lekker thuis ontbijten, elke dag decacent uit lunchen en savonds spelletjes doen in ons huisje denk ik![]()
En veel lezen hoop ik ook![]()
En ik wil zeehonden zien
Suc6quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Ik ben weg naar een gesprekje met de HR-mevrouw... Jaarlijke onwijs interessante praatje![]()
Den Burg is op texel jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat op Texel???
Ik moet me nog eens gaan verdiepen in wat we daar willen doen.
Veel het strand op met de honden, lekker thuis ontbijten, elke dag decacent uit lunchen en savonds spelletjes doen in ons huisje denk ik![]()
En veel lezen hoop ik ook![]()
En ik wil zeehonden zien
Fix ik nu voor je. Volgende OP sta je erin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh hoe komt mijn UI in de OP?
Zijn die nergens in het wild te bewonderen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Den Burg is op texel jaEr is ook markt, maar wanneer weet ik niet. Volgens mij waren wij er toen op een Dinsdag.
Zeehonden moet je voor naar Ecomare
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fix ik nu voor je. Volgende OP sta je erin.
laten we het houden op 'niet zo jofel'quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hoe is het met muis vandaag?
Awwquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
laten we het houden op 'niet zo jofel'
en met jou?
Jawel, moet je naar de razende bol met een bootjequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn die nergens in het wild te bewonderen?
Ik denk niet dat dr in ecomare honden binnen mogen he...
quote:
Moet echt heeeeeeeeeeeeel mooi zijn. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:Oh tof , daar wil ik wel heen als het zeehondenseizoen nog niet voorbij is
![]()
Nee nooit van gehoord hoor, ik ken echt niks van die regio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |