quote:Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga dus nooit meer skieën he. De enige keer dat ik het deed werd ik omver geskied met als gevolg een gebroken schouder die ook nog de kom was. Zul je zien probeer ik het nog een keer breek ik die andere. Ik ga wel bergbeklimmen ofzo.
mij dus echt welquote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef Pagan het volgende:
Kamperen met de vouwwagen, op Texel geultjes om de wagen+voortent graven omdat je wegspoelde, op de Veluwe snikheet weer en niet kunnen zwemmen (dood beest in het water, bad moest leeg etc.) Dat waren zo maar wat hoogtepunten van mijn kampeervakanties met paps en mams (en een zusje die het bloed onder je vingernagels vandaan probeerde te pesten).
Mij krijg je niet vrijwillig meer op een camping in een tent.
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij dus echt wel
dat zijn echt de momenten dat ik kan ontspannen, alles mag niets hoeft, rust in mn kop krijg
zie nu alweer uit naar t voorjaar aan zee
tussen 6 dekens, muts op want t is koud, en dan heerlijk luisteren naar de zee
Luxe hoeft voor mij niet persé.quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.
Ik ben erg op comfort gesteld, en de honden moeten mee kunnen.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.
Ik ben erg op comfort gesteld, en de honden moeten mee kunnen.
Daisy (mechelse herder) ging altijd gewoon met ons mee op vakantie, in de auto, en slapen in de caravan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luxe hoeft voor mij niet persé.
Maar ik ga geen dag zonder honden weg.
Ik kan wel een weekje zonder ligbad.
Op Texel hebben wij alles behalve luxe huisjes dus dat zal niks voor jullie zijn dan hoor!
Ik wil die luxe niet met de honden, moet je veel te veel opletten.
Echt waar? Mijn freggels krijsen alsof ze vermoord worden bij een stukje van 5 minuten en grijze freggel zou dagen van slag zijn als ze langer dan een uur uit haar vertrouwde omgeving is.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boor de auto echt zo rot?
Vrienden van me nemen hun katten altijd gewoon mee op vakantie hoor!
De asielstuntels!quote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan breng je Boor toch hier?
Onze katten mogen ook niet naar buiten en hebben ook een ren...dusssss![]()
En Baloe is minstens zo onhandig als Boor, kunnen ze lekker samen stuntelen!
Hier ook...ik laat ze dan ook liever in hun eigen vertrouwde thuisomgeving + iemand die een paar keer per dag komt voeren/knuffelen dan dat ik ze mee neem op vakantie.quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt waar? Mijn freggels krijsen alsof ze vermoord worden bij een stukje van 5 minuten en grijze freggel zou dagen van slag zijn als ze langer dan een uur uit haar vertrouwde omgeving is.
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
De asielstuntels!
En heel lief van je, maar ik ben bang dat je hem daarna niet meer teruggeeft
We hebben thuis geen ligbad, en Strega vindt dat erg jammer, dus als er op vakantie eentje is is dat mooi meegenomen. Ik heb het ook niet over luxe, maar comfort. Met een pleerol onder de arm door het natte gras naar een openbaar toilet sloffen is niet mijn idee van comfort.quote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luxe hoeft voor mij niet persé.
Maar ik ga geen dag zonder honden weg.
Ik kan wel een weekje zonder ligbad.
Op Texel hebben wij alles behalve luxe huisjes dus dat zal niks voor jullie zijn dan hoor!
Ik wil die luxe niet met de honden, moet je veel te veel opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |