Liever iemand met 5 van die wortelbroeken (quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk he?
Ik weet geloof ik niet wat ik erger vind... die 'wortelbroeken'van een tijd terug of dit.
Ik was weer even aan het PM-sletten met Haraquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we nu allemaal iets over de - afwezige - OP zeggen?
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek zoiets voor baloe. Zn slipketting moet af, en dan moet ik voor 3kwart halsband en voor een kwart nog ketting... hoe heten die krengen?
Hoezo geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee.
Zie PMquote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Die is hip!quote:
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon. Ik kan vaak 2 uur in bed liggen met mijn ogen dicht maar er gebeurt niets. Dus ik slaap wanneer ik kan slapen, kan het niet spannender maken.
Ah, ja. Ik wilde voornamelijk meer krabopties hebben en dan heb je maar vrij weinig keus kwam ik achter, maar met die van jou zouden mn ouders niet akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is hip!
Ik ga deze kopen:
[ afbeelding ]
Melatoninequote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
Kusje voor jou!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.woofshop.nl/easysubpage0005.html Hier.
Nee, ik vind het ontzettend naar. Vooral daarna weer 48 uur wakker blijven om maar weer s nachts te kunnen slapen is erg vervelendquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van medicijnen geprobeerd, melatonine of zo?
Of klinkt het gewoon vervelender dan het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |