quote:Op zondag 20 september 2009 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sonnema![]()
Smoke dan een witte Weduwe.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
Nog erger Beerenburg Cola vragen en dan met pepsi postmix krijgen
en dat zeg jij?quote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef afcajos het volgende:
Waarom ga jij trouwens nog fokken als je thuis komt
Dat spul heet wodka pretentieuze aap.quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wat drink jij dan? Toch geen baco's?.
Een enkele keer even 3 minuten fok checken ja. Niet tot 0600 nog fokken. Dat is gewoon triest. Normaal gesproken kan amper nog typen en slaap ik binnen 6 seconden.quote:
Oh apart, op de fles die ik gisteren had gekocht stond het toch echt met een V. Wodka is de faalspelling.quote:Op zondag 20 september 2009 14:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat spul heet wodka pretentieuze aap.
quote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Malibu cola mag dan voor wijven zijn maar het is goed te zuipen.
Maar jij bent dan ook extreem stoerquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een enkele keer even 3 minuten fok checken ja. Niet tot 0600 nog fokken. Dat is gewoon triest. Normaal gesproken kan amper nog typen en slaap ik binnen 6 seconden.
Mwah, k heb vaak zat meekregen dat t wel goed wasquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef Pollewoppie het volgende:
Beerenburg![]()
![]()
Friesland![]()
![]()
![]()
maar oke, ze flikken het mijn wel vaak met bacardi... en dan niet met cola maar gewoon bacardi... Op het moment dat je sterke drank met frisdrank erin drinkt moet je hoe dan ook niet zeiken want dat is hoe dan ook bocht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |