Tsja maar in het openbaar wapens dragen is tegenwoordig een beetje sociaal onaanvaardbaar...quote:Op zondag 20 september 2009 04:50 schreef DrDentz het volgende:
als je in het wilde westen aangelengde whiskey verkocht als kastelein dan was je het haasje
Mja het was dus niet dat ze iets deden alsof. Maar je zag dus gewoon de Sonnema flessen hangen, terwijl er iets anders in zat ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 04:47 schreef Ps2K het volgende:
Terechte klacht!
Ik ben eens binnen 5min een kroeg uitgetrapt omdat ze mij El Picu als Malibu probeerderen te verkopen.
watquote:Op zondag 20 september 2009 04:50 schreef DrDentz het volgende:
als je in het wilde westen aangelengde whiskey verkocht als kastelein dan was je het haasje
pek en veren de stad uitquote:Op zondag 20 september 2009 04:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Tsja maar in het openbaar wapens dragen is tegenwoordig een beetje sociaal onaanvaardbaar...
We moeten terug naar die tijd, en saloonbazen overhoop schieten als ze ons die troep in durven schenkenquote:Op zondag 20 september 2009 04:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Tsja maar in het openbaar wapens dragen is tegenwoordig een beetje sociaal onaanvaardbaar...
Ja.. dat defden ze bij mij ook... en ik schreeuwen dat dat geen Malibu is. Ik aan die uitsmijter uitleggen dat el picu met cactus is en malubi met cocos. En verder dat de cocos en cactus niet aan elkaar verwant zijn. etc etc etc.quote:Op zondag 20 september 2009 04:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja het was dus niet dat ze iets deden alsof. Maar je zag dus gewoon de Sonnema flessen hangen, terwijl er iets anders in zat ofzo
[..]
wat![]()
Ach, Malibu is dan ook niet echt lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 04:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja.. dat defden ze bij mij ook... en ik schreeuwen dat dat geen Malibu is. Ik aan die uitsmijter uitleggen dat el picu met cactus is en malubi met cocos. En verder dat de cocos en cactus niet aan elkaar verwant zijn. etc etc etc.
Toen mocht ik buiten drinken
Malibu cola mag dan voor wijven zijn maar het is goed te zuipen.quote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, Malibu is dan ook niet echt lekker
In het wilde westen kreeg je dan echt de stropquote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja extra klacht:
Mensen die het godverdomme nodig vinden om onze fietsen de sloot in te tyften![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Malibu cola mag dan voor wijven zijn maar het is goed te zuipen.
Dat was ik niet. Ik pis alleen in fietstassenquote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja extra klacht:
Mensen die het godverdomme nodig vinden om onze fietsen de sloot in te tyften![]()
![]()
Dat is dan wel humorquote:Op zondag 20 september 2009 04:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Ik pis alleen in fietstassen
dat is gewoon een flikkerstreek. kijk.. een heleboel bladeren in de fietstas dumpen is ok... maar banden leeg laten lopen is gewoon een kutstreek.quote:Op zondag 20 september 2009 04:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is dan wel humorMaar die hadden we niet
We hadden onze fietsen in de slootkant gelegd, zodat grappenmakers niet de banden leeg zouden laten lopen. En ik zei nog "Iets verder leggen, anders kiepen die jokers m zo de sloot in.." Maar nog doen ze het he
Mja dat had ik dus voorheen een keer gezien, vandaar dat we ze uit voorzorg aan de kant hadden gelegdquote:Op zondag 20 september 2009 05:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
dat is gewoon een flikkerstreek. kijk.. een heleboel bladeren in de fietstas dumpen is ok... maar banden leeg laten lopen is gewoon een kutstreek.
quote:Op zondag 20 september 2009 04:58 schreef ChickenMan het volgende:
Dan moet je ook bier drinken homo.
quote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja extra klacht:
![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sonnema![]()
Smoke dan een witte Weduwe.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
Nog erger Beerenburg Cola vragen en dan met pepsi postmix krijgen
en dat zeg jij?quote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef afcajos het volgende:
Waarom ga jij trouwens nog fokken als je thuis komt
Dat spul heet wodka pretentieuze aap.quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wat drink jij dan? Toch geen baco's?.
Een enkele keer even 3 minuten fok checken ja. Niet tot 0600 nog fokken. Dat is gewoon triest. Normaal gesproken kan amper nog typen en slaap ik binnen 6 seconden.quote:
Oh apart, op de fles die ik gisteren had gekocht stond het toch echt met een V. Wodka is de faalspelling.quote:Op zondag 20 september 2009 14:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat spul heet wodka pretentieuze aap.
quote:Op zondag 20 september 2009 04:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Malibu cola mag dan voor wijven zijn maar het is goed te zuipen.
Maar jij bent dan ook extreem stoerquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een enkele keer even 3 minuten fok checken ja. Niet tot 0600 nog fokken. Dat is gewoon triest. Normaal gesproken kan amper nog typen en slaap ik binnen 6 seconden.
Mwah, k heb vaak zat meekregen dat t wel goed wasquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef Pollewoppie het volgende:
Beerenburg![]()
![]()
Friesland![]()
![]()
![]()
maar oke, ze flikken het mijn wel vaak met bacardi... en dan niet met cola maar gewoon bacardi... Op het moment dat je sterke drank met frisdrank erin drinkt moet je hoe dan ook niet zeiken want dat is hoe dan ook bocht!
quote:Op zondag 20 september 2009 04:58 schreef ChickenMan het volgende:
Dan moet je ook bier drinken homo.
Ja, dat hoeft in die ranzige metalcafé's van je niet he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |