quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef JJH het volgende:
Hallo dames.
Het asiel in Zwolle had helemaal geen "alleen binnen" katten.![]()
Dus maar ff doorgereden naar kampen om daar ff te kijken. En daar zat Shanty, inmiddels omgedoopt tot Geraldine (Geer) Die loopt dus nu bij mij door de flat heen te banjeren en om aandacht te vragen.
Ik zal zo ff kijken of ik wat foto's kan regelen.
In ieder geval vast deze van de Asielsite
[ afbeelding ]
Was er helemaal geen asielactievervolg meer?
Ik had al in het topic geroepen dat ik een nieuwe klaar had staan.quote:
Mens, ga strijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem al even tot de orde geroepen.
Ik denk eigenlijk dat ze JUIST bij het Hilton er moeilijk over doen, tenzij je echt een celebrity bent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Die hebben meestal een paar miljoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Eerst naar Zwolle geweest, maar daar konden ze me helaas niet helpen, het verloop onder de binnenkatten is gewoon erg groot. Wel gegevens achtergelaten enzo. Vervolgens even doorgereden naar het asiel in Kampen waar ik het adres alvast van opgezocht had. Daar zaten er ook zat. Onder andere 1 spierwit, doof kitten. Ik was daar gelijk helemaal van weg. Maar dat was eigenlijk niet wat ik wilde. Dus verder gekeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraaaaaaard!
Vertel! Hoe ging het?
die hebben een hondenoppasser op de camping staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Geer
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
OMG een dove kitten.
Ik kende ooit iemand met een doof hondje, en zij had dat hondje gebaren geleerd (2 tikken op het hoofd was zit bijv.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |