Deze foto is echt prachtig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
't was gisteravond mooi honkbalweer. Leuk sfeertje ook met de supporters van Cuba - Venezuela![]()
More @ Flickr
(Foto's zijn >>fokSport)
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Dat gras is wel heul groen. Flink aan de saturation-schuif getrokken?
Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichtingquote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Ah, dat verklaart inderdaad. Maar zeker een mooie plaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Tis een TVPquote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Misschien is het bij TV anders dan bij opnames van Video/Film. Ik heb laatst bij nachtelijke opnames van een videoclip foto's gemaakt, en de enige plek waar het licht perfect was was op de plaats waar de film-camera stond.quote:Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichting. Mooie plaat!!
Sorry Popje.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.
Nee?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, doen we ook festivals in België? Anders wil ik wel naar het Metal Female Voice Fest
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef sanger het volgende:
Hoe zit het met mijn tagje eigenlijk ?
Ik heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |