Hoiquote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn dan wel goede openingszinnen?
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Kus me en ik verander in je droomprins *ribbit*
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*terwijl je naar de borsten van een meisje staart*
Ik kijk wat je in je glas hebt zodat ik je een nieuw drankje kan aanbieden.
Ik heb zo mijn sterke kantenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ze kan zich soms zo subtiel verwoorden he.
Dat maakt tijn niks uitquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij haar kussen, staat er in één keer een vent voor je...
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef ArTiC het volgende:
Als een meisje alleen staat...naar haar borsten staren en dan zeggen: willen jullie wat drinken?
Willen jullie wat drinken?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef Cue_ het volgende:
De voorkant?quote:
Scheur in een bierviltje maken, op je neus zetten, naar iemand toelopen en zeggen "Heb jij deze gegooid?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |