Foto's!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:44 schreef Ynske het volgende:
ze ligt nu op een handdoek te drogen
Nou, die andere HOL hangt in Drenthe in mn slaapkamer... deze komt bij MM in de hal te hangenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hmm, ja dat kwijl
Maar die is wel het leukst door het lage standpunt vind ik. Hoewel hij nóg leuker zou zijn als je iets meer van zn ogen zou zien.
3 vind ik ook leuk, maar lijkt die niet op die vorige die je op canvas hebt?
Je hebt al 3 stemmen op 4 hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die andere HOL hangt in Drenthe in mn slaapkamer... deze komt bij MM in de hal te hangen
En op die andere HOL die echt GROOTis... kijkt ie heel erg stoer. Niet met zn glimlach enzo...
Dus, 3 of 4Ik weet het niet
MM ook niet
Ja, haske mooi.. maar ik wil weten wat jij zou doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt al 3 stemmen op 4 hier.
Nou ja, 1 van die stemmen was van mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, haske mooi.. maar ik wil weten wat jij zou doenImmers is die andere HOL ook geweldig geworden
Die bomen weg is geen slecht idee nee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Qwea, als ik het alleen voor het zeggen had werd het foto 4.
En dan met de bomen weggekloond! Dus alleen blauwe achtergrond en Baloe en profil
En verder nog wat qua shoppen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, 1 van die stemmen was van mij
Dus ik zou 4 doen
Idd, misschien die bomen wegklonen.
Ja, ik ga zelf A insturen, collega heeft Billy al ingestuurd, nu nog ff iemand vinden die Chico met zn burger wil doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh!
A, B, C, ik kan ook niet kiezen!
Kan je niet nog iemand charteren om dan met de andere foto's mee te doen en dan zelf met A meedoen?
Yups, Greys, zo zou ik m doen ja!quote:
Niet het zandkasteel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf A insturen, collega heeft Billy al ingestuurd, nu nog ff iemand vinden die Chico met zn burger wil doen
Ik wil niet twee keer dezelfde hond insturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet het zandkasteel?Die vind ik leuker dan de burger geloof ik
Nee, dat kwijl enzo zou ik niet aan gaan rommelen.quote:
n kiekjequote:
De foto is 2.90 MB. Das groot zat toch missbliss?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Hier Q, kan je nog even het verschil inschatten van met of zonder kwijl.
Even snel gedaan uiteraard, zal je zelf nog even beter moeten doen
Heb je de foto wel in een groter formaat trouwens dan dit?
Zonder bomen, met kwijl:
[ afbeelding ]
Zonder bomen, minder kwijl, iets meer contrast en scherpte
[ afbeelding ]
Aaawwwquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
n kiekje
[afbeelding]
en nu heeft ze zich eronder verstopt
Hij is 1024 bij 768 pixels. Ik weet niet of dat genoeg is.. Ynske?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
De foto is 2.90 MB. Das groot zat toch missbliss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |