Hier hield ik op met lezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef infowriter het volgende:
Wat vinden jullie van deze theorie? Ik hoor graag jullie reacties.
De stabiliteits wet is een New Age gedachte
Okee nou stop ik echt met lezenquote:gedachte met een grondslag van de theosofische denkwijze. Die ervan uit gaat dat er instabiliteit is doordat wij stabiliteit zoeken. Volgens deze denkwijze was er voor de eerste Big Bang er het “niks” totale stabiliteit, alle energie was één, dat in een isotropische en homogene toestand verkeerde. Volgens de grondslag van deze leer kunnen we alleen maar stabiliteit vinden door de godelijke gaves te vinden, een gave zou een samenloop van energie zijn.
Over de stabiliteits wet
De "stabiliteits wet"" ook wel "the real secret" genoemd
Of geef een onderbouwing waarom Einstein weer eens bij zijn wilde haardos erbij gesleept wordt, of laat hem lekker met rust...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef infowriter het volgende:
Zie ook de gehieme leer van Einstein theosofie
Je mag jezelf wel filosoof noemen hoor, maar als je serieus wil worden genomen als filosoof kun je beter beginnen met je zinnen in correct Nederlands te schrijven, en de logica in acht te nemen. Vage zinnen die nergens naar toe gaan kan immers iedereen schrijven. Maak kortom een duidelijk verhaal voor andere mensen, zodat die ook echt je ideeën kunnen volgen (ze kunnen immers niet in je hoofd kijken). Zie dit als opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef infowriter het volgende:
"Nee denkers zijn fantasisten en doeners realisten maar wie niet geloofd zou nooit zien" Graag wil ik een serieus antwoord op deze vraag en ja ik ben ook de auteur maar ik mag me zelf dan toch wel filosoof noemen?
Prima, maar jij noemt wel zijn naam, zonder er verder op in te gaan. Dit staat los van de wet (wat nog een stapje verder gaat dan theorie).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef infowriter het volgende:
Ik vraag om een neutale reactie wat jullie van deze wet vinden geen uitgang vinden om deze wet af te katten, waarom doen jullie dit? Omdat jullie deze wet niet willen snappen.
"Altijd jammer om te zien dat vooral zijn naam zo vaak gebruikt wordt om een net verzonnen new age "theorie" zogenaamd een wetenschappelijke basis te geven..." Dit is een persoonlijk oordeel. Ik heb deze wet niet geschreven om me zelf op te hijsen maar om anderen te helpen een goed leven te vinden.
Schilder je huis 6 jaar niet en je ziet dat deze opmerking al niet klopt. Materie heeft de neiging om juist uit elkaar te vallen, de entropie neemt te allen tijde toe...quote:Alle materie is een en het wil één geheel worden.
Bronquote:Stabiliteits wet
Deze pagina is verwijderd. Ter informatie worden het verwijderingslogboek en het hernoemingslogboek van deze pagina hieronder weergegeven.
* 11 aug 2009 14:58 Jeroen (Overleg | bijdragen) verwijderde "Stabiliteits wet" (nuweg ivm niet verifieerbare info -- De inhoud was: '{{weg|auteur onbekend, isbn nummer onvindbaar, erg POV schrijfstijl}}')
Bronquote:"De werkelijkheid is de realiteit en totale stabiliteit" "Stabiliteit is rust we zijn er naar op zoek" "The real secret" (ISBN 9789081451215) is nog niet algemeen te verkrijgen maar wel door een beperkte uitgave door bepaalde mensen al gelezen. Begin oktober zou dit boek voor iedereen te verkrijgen zijn.
Ben je nu letterlijk dingen aan het overtypen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef infowriter het volgende:
Een nicht van Einstein berichtte dat er altijd een exemplaar van De Geheime Leer op zijn schrijftafel lag[3]. Jack Brown maakt melding van hetzelfde feit in een artikel. Ik bezocht Einstein[4].
Inclusief de nummers tussen haakjes, die in tegenstelling tot deze post, in het originele artikel wel uitgelegd worden.quote:A niece of Einstein reported that a copy of the Secret Doctrine was always on his desk.(3) Another witness, Jack Brown, reports similarly in an article, "I visited Professor Einstein." (4)
Komt van wikipedia!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ben je nu letterlijk dingen aan het overtypen?
[..]
Inclusief de nummers tussen haakjes, die in tegenstelling tot deze post, in het originele artikel wel uitgelegd worden.
Bron
Het is niet zo dat wij het niet snappen, het is meer dat jij niet kunt schrijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef infowriter het volgende:
Bedankt voor de tip ik had dit zelf nog geen eens gezien ga het even lezen. Anders had ik het hier wel bij gezet hoor. Jullie snappen de wet dus niet?
In bobsnaam jongen, probeer toch niet zo krampachtig 'deftig' te schrijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef infowriter het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het met het denk niveau te maken heeft, maar ik dank u wel dat u duidelijk maakt dat de gemiddelde mens deze theorie niet opvat de totale verbindingen en kennis die je moet leggen is idd zeer groot verder kan hier een slotje op. Ik dank u wel dat u mij dit duidelijk gemaakt hebt.
(sic)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:56 schreef _Led_ het volgende:
Verder is het natuurlijk ontzettend lachwekkend om in 3e persoon over jezelf te schrijven : "hij noemt zichzelf filosoof", "in zijn boek verteld hij onder andere".. (Ik heb de d/t-fout ook maar overgenomen...)
Ik denk persoonlijk dat het met de esoterische kwaliteitspakten van dit destabilisatieforum te maken heeft dat wij dit niet willen begrijpen omdat we nog niet klaar zijn om zulke radicale en totaleverbindingen te kunnen leggen buiten het feit dat jezelf niet heel duidelijk leestekens onderwerpen, en stijlelementen verkeerd gebruikt draagd dit gewoon niet bij om een coherent erhaal op papier te zetten waardoor de toch al , ingewikkelde materie misschien beter begrepen zou kunnen worden;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef infowriter het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het met het denk niveau te maken heeft, maar ik dank u wel dat u duidelijk maakt dat de gemiddelde mens deze theorie niet opvat de totale verbindingen en kennis die je moet leggen is idd zeer groot verder kan hier een slotje op. Ik dank u wel dat u mij dit duidelijk gemaakt hebt.
"draagd" ???quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
(sic)![]()
[..]
Ik denk persoonlijk dat het met de esoterische kwaliteitspakten van dit destabilisatieforum te maken heeft dat wij dit niet willen begrijpen omdat we nog niet klaar zijn om zulke radicale en totaleverbindingen te kunnen leggen buiten het feit dat jezelf niet heel duidelijk leestekens onderwerpen, en stijlelementen verkeerd gebruikt draagd dit gewoon niet bij om een coherent erhaal op papier te zetten waardoor de toch al , ingewikkelde materie misschien beter begrepen zou kunnen worden;
Als de schrijver van het boek 18 jaar is, heeft het inderdaad met het denk niveau te maken, echter vraag je eens af welk denkniveau, die van jou, of die van je potentiële publiek?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef infowriter het volgende:
Zeg zit die jongen niet zo weg te pesten met je LED skillsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In bobsnaam jongen, probeer toch niet zo krampachtig 'deftig' te schrijven.
Als het correct vervoegen van werkwoorden al een probleem is gaat 'deftig' schrijven je al helemaal niet lukken; je overtuigt er niemand mee - het wordt eerder een genante vertoning.
En als je hier al geen kritiek op je schrijfwijze duldt zul je nog een leuke tijd tegemoet gaan met je redacteur zodra je een boek wilt uitgeven
Misschien wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef infowriter het volgende:
Dank jullie wel ja ik ben ook hoogbegaafd misschien ligt dat ook hier aan
Ik ben hoogbegaafd!quote:
Dat zegt hij toch ook niet? Als je een boek wil schrijven, dan is een goede schrijfstijl toch op zijn minst een pre, zo niet een must..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg zit die jongen niet zo weg te pesten met je LED skills![]()
Er zijn wel meer mensen die slecht kunnen schrijven, dat maakt het lastiger om ideeen te uiten misschien maar wil niet zeggen dat hij dom is!
Natuurlijk is dat het, maar hij schrijft tenminste, hij brengt een boek uit (dacht ik gelezen te hebben).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet? Als je een boek wil schrijven, dan is een goede schrijfstijl toch op zijn minst een pre, zo niet een must..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het doet mij nogal denken aan van die raaskal-stencils in 8 verschillende lettertypen en puntgroottes die je vroeger wel eens in je brievenbus kreeg.![]()
Die gingen doorgaans over vergelijkbare onderwerpen trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |