abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 13:13:26 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72109920
ik heb de airco gekocht van hankiepankie uit het topic [TK] Verplaatsbare airco Everglades EV9038 in nieuwstaat
prima ding, aardige vent en hij kwam m nog brengen ook !
topdeal
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:42:24 #27
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_72125956
Goede ervaring omtrend 3 maanden xbox live gold punten met MrDeX in dit topic:

[TK] 3 Maanden Xbox Live gold

top!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_72127369
Goed en snel afgehandeld met Motar!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:54:08 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72152526
Zeer goede ervaring met GolbeZeromus omtrent [TK] Logitech PS3 controllers
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72166690
Slechte ervaring met d-chen in [TK] Asus eeePC 900HD.

Zegt in eerste instantie akkoord te gaan met mijn bod en verzoekt via PM om mijn gegevens.
Laat vervolgens 2 dagen later via PM weten dat een persoonlijk contact ook interesse heeft en laat vervolgens tot vandaag niets meer van zich horen (ondanks 2 PM berichten en 1 bericht in de desbetreffende topic).

En vandaag het verlossende antwoord, de persoonlijke contact heeft de laptop gekocht.
pi_72167719
Perfecte ervaring met Wootism in de topic [TK] Controller: Logitech Cordless Rumblepad 2.

Er was een kleine vertraging in de verzending, maar dat had een erg goede reden.
Al met al was het een goede, prettige en snelle koop.
pi_72181422
Perfecte ervaring met ColtZ40 in de topic [TK] 2 x Leatherman Micra Multitoo.

Perfecte communicatie en verzending.
pi_72213946
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Magic-IRC het volgende:
Perfecte ervaring met ColtZ40 in de topic [TK] 2 x Leatherman Micra Multitoo.

Perfecte communicatie en verzending.
Jij bent dan ook een perfecte koper.
pi_72231615
Super tevreden over de DVD's die ik heb ontvangen van sander_kok n.a.v dit topic: [TK] Bluray/HDDVD/DVD films en PSP/PS2/PS3/X360/Wii games
pi_72237088
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een perfecte koper.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:21:17 #36
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72257665
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een perfecte koper.
Reageer jij nog even op mijn PM aangaande RMA op de niet meer werkende pm4 speler?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72257908
Nee.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:09:33 #38
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72258549
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Nee.
Okay, dan post ik het verhaal wel hier.

Slechte ervaring met ColtZ40. Heb zijn mp4 speler overgenomen en er welgeteld 2 of 3 weken plezier van gehad. Toen gaf het ding opeens geen sjoege meer. Indien aan een pc gekoppeld, geeft ie alleen een blauw schermpje. Ik heb dit bij de verkoper gemeld en we hebben wat heen en weer gemaild over hoe het op te lossen. Ik heb aangegeven dat indien dit een softwareprobleempje was wat te herstellen is, ik het wel zelf zou willen proberen op te lossen maar als het echt niet lukte, verwacht ik wel dat de verkoper zijn spullen terugneemt.

Verkoper mailde mij een linkje naar een forum waarin het betreffende probleem veel voorkomend blijkt te zijn en zo nu en dan door de gebruiker kan worden opgelost met nieuwe software. Probleem was helaas niet door mijzelf op te lossen dus verzocht om de koop terug te draaien. Maar meneer de verkoper reageert al enige tijd niet meer.

Het gaat niet om veel geld, maar om het feit dat iemand mij iets verkoopt dat al heel snel niet meer werkt. Vervolgens geef ik aan dit op een constructieve manier op te lossen wat helaas niet werkt en pas dan geef ik aan dat ik de koop wil terugdraaien. Ik had waarschijnlijk beter moeten weten en direct moeten eisen de koop terug te draaien.

Heb nog zo'n gevalletje met een andere verkoper die weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72258645
Jij wist dat ding. Ik geef je een oplossing(google werkt bij jou schijnbaar niet). Hoor vervolgens 6 weken niks en daarna kom je weer zeuren. Ik ben er klaar mee. Dan maar 1 ontevrede koper tussen de tientallen tevreden kopers.
pi_72258699
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Okay, dan post ik het verhaal wel hier.

Slechte ervaring met ColtZ40. Heb zijn mp4 speler overgenomen en er welgeteld 2 of 3 weken plezier van gehad. Toen gaf het ding opeens geen sjoege meer. Indien aan een pc gekoppeld, geeft ie alleen een blauw schermpje. Ik heb dit bij de verkoper gemeld en we hebben wat heen en weer gemaild over hoe het op te lossen. Ik heb aangegeven dat indien dit een softwareprobleempje was wat te herstellen is, ik het wel zelf zou willen proberen op te lossen maar als het echt niet lukte, verwacht ik wel dat de verkoper zijn spullen terugneemt.

Verkoper mailde mij een linkje naar een forum waarin het betreffende probleem veel voorkomend blijkt te zijn en zo nu en dan door de gebruiker kan worden opgelost met nieuwe software. Probleem was helaas niet door mijzelf op te lossen dus verzocht om de koop terug te draaien. Maar meneer de verkoper reageert al enige tijd niet meer.

Het gaat niet om veel geld, maar om het feit dat iemand mij iets verkoopt dat al heel snel niet meer werkt. Vervolgens geef ik aan dit op een constructieve manier op te lossen wat helaas niet werkt en pas dan geef ik aan dat ik de koop wil terugdraaien. Ik had waarschijnlijk beter moeten weten en direct moeten eisen de koop terug te draaien.

Heb nog zo'n gevalletje met een andere verkoper die weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen
nou ja, ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar als ik iets aan iemand verkoop en die komt drie weken later ineens aanzetten met "hij doet het niet meer, ik wil de koop ongedaan maken" dan zou ik daar ook niet op reageren

als je garantie wil moet je nieuw spul kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door Schunckelstar op 29-08-2009 15:23:08 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_72258820
En hier gaan we het bij laten tussen EdvandeBerg en ColtZ40. Als je garantie wil koop je in de winkel en niet na 3 weken proberen nog de koop terug te draaien. Als ie al vanaf het begin stuk was had je ons als crew even in moeten schakelen of ColtZ40 moeten contacten. Dat is niet gebeurt.

Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:14:05 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72259815
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hier gaan we het bij laten tussen EdvandeBerg en ColtZ40. Als je garantie wil koop je in de winkel en niet na 3 weken proberen nog de koop terug te draaien. Als ie al vanaf het begin stuk was had je ons als crew even in moeten schakelen of ColtZ40 moeten contacten. Dat is niet gebeurt.

Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch? Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.

Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.

25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedankt Kopers, u bent gewaarschuwd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72264425
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:13 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ten eerste Ed, software gaat niet zomaar weg. Daarbij was het na 3 weken. Gevalletje pech. Ben een grote jongen en leg dat ding in de kast( daar lag hij bij mij ook prima) en loop niet zo te zeuren. Na drie weken heb je naar mijn mening ook geen recht om je geld terug te krijgen ik ben immers geen winkel. Zelf ben je te beroerd om een keer te google'n. Ik geef je een oplossing waar jij 6 weken over doet om er een keer na te kijken.(dus geen herinnering dat het probleem nog niet was opgelost) Vervolgens kom je met een pm dat ik het maar ff moet oplossen. Zo werkt het niet Ed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72264511
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:25 schreef rene90 het volgende:

[..]
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:


Hier weer verder met ervaringen, slowchat kan via PM of in FB V&A topic
Wat is het nou?
pi_72264606
Haha je hebt helemaal gelijk, maar feedback is daar ook niet de plek voor. Dus dan maar toch beter hier (sorry A_A ).

Om misschien ook wat toe te voegen; ik zie het gewoon als een pech geval. Coltz40 heeft netjes het spul opgestuurd na betaling, en het is werkend ontvangen. Dat het na 3 weken toch een defect blijkt te hebben is dan voor zover ik het kan zien niet de schuld van Coltz40.
Het is natuurlijk wel heel zuur voor Ed, maar daar valt helaas niks aan te doen. Wij als FOK! kunnen verder ook niks doen omdat het gewoon "eerlijk" is gegaan, en Coltz40 geprobeerd heeft het defect op te lossen wat niet gelukt is.

Gevalletje jammer maar helaas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72264657
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch?
nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
quote:
Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt. En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.

Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.

25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedankt Kopers, u bent gewaarschuwd.
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.

je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:23:53 #47
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72265835
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
Vieze insinuaties? Heb ik iemand van iets beticht wat niet door de beugel kan? Ik dacht gewoon dat de moderators de PM van users konden lezen indien dat nodig was. Want in dit geval; be my guest.

Ik heb A_A en de andere mods hier nog steeds op een voetstuk staan hoor, ondanks dat we het niet eens zijn in dit geval.
quote:
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.

je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.
Te verwachten? Ik vraag toch helemaal niet aan iemand om te bemiddelen of een oordeel uit te spreken? Ik heb iets van een mede-user gekocht en daar ontevreden over. Ik post hier gewoon mijn ervaring. En als ik in dit verhaal de rol van de verkoper zou hebben, zou ik me lullig voelen als ik iets aan iemand verkoop wat heel snel kaduuk gaat. Ik heb in dergelijke geval zelf ook wel eens dingen teruggenomen of mensen gerestitueerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72266477
Ik heb mijn best gedaan om het op te lossen. Ik heb dezelfde mp4 speler bij een vriend opgehaald om te kijken of ik de software kon kopieren dat lukte niet.Toen ben ik een uur gaan zoeken op google voor een oplossing en dit aan je door gemaild. Vervolgens hoor ik 6 weken niks en ben ik een oplichter.
pi_72266786
Aan zulke kopers wil je geeneens verkopen, dus dat hebben we dan ook weer geleerd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:25:41 #50
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72267281
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb mijn best gedaan om het op te lossen. Ik heb dezelfde mp4 speler bij een vriend opgehaald om te kijken of ik de software kon kopieren dat lukte niet.Toen ben ik een uur gaan zoeken op google voor een oplossing en dit aan je door gemaild. Vervolgens hoor ik 6 weken niks en ben ik een oplichter.
Waar zeg ik dat je een oplichter bent?! Het wordt steeds gekker Ik heb je nooit voor oplichter uitgemaakt, je moet er geen dingen gaan bij verzinnen, net als dat je zei dat ik zelf het geheugen had gewist.

En wat googlen betreft; ik heb nooit de originele verpakking etc gezien en het merk/typennummer staan nergens vermeld. Er worden duizenden van die verschillende dingen in China gefraceerd. Had ik zomaar moeten googlen op 'BSOD on crappy MP4 player' ofzo?

De tijdsspanne van enkele weken is nogal duidelijk; in de zomer gaan mensen op vakantie. Op vakantie heb ik me even niet bezig gehouden met dit soort problemen.

Ik verwachtte dat anderen op dezelfde manier zouden omgaan met zo'n probleem als ik dat zou doen. Zoals de waard is, vertrouwt ie z'n gasten. Enfin; ik kom met dit verhaal niet verder. Ik heb even mijn frustratie kunnen posten en daarmee houdt het (helaas) op.

Volgende onderwerp.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')