quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:[..]
Jammer A_A, ik had je redelijker ingeschat. Kijk anders even in mijn PM-lijst, dat kunnen jullie toch?
nee, en ik wil ook niet dat je dat soort vieze insinuaties in het rond strooit.
quote: Mijn conclusie van het verhaal is dat ik iets koop wat er al snel mee ophoudt.
En ik heb helemaal niks zelf gesloopt of gewist, hoe komt de verkoper daar bij?! Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik het eerst wilde oplossen en niet meteen geld terug, ik kom de verkoper tegemoet door niet meteen de koop te willen terugdraaien en samen het probleem te willen oplossen. De verkoper laat zelf enkele malen een paar weken op zich wachten met antwoorden, waarna ik vervolgens van eind juli tot eind augustus op vakantie ga. Ik heb hem zelf weer moeten herinneren aan het feit dat het probleem nog niet opgelost is.
Maar goed, de maatschappij verandert en mensen proberen zich steeds vaker onder hun verantwoordelijkheden uit te lullen. Gelukkig kunnen mensen die iets van mij kopen, rekenen op een goede afhandeling van het verhaal indien er toch iets aan de hand is. Op Tweakers verkoop ik ook het een en ander en heb daar zo'n 70 pluspunten, geen enkele reactie van een ontevreden koper. Als ik de advertentie van ColtZ40 op tweakers had zien staan en dan het bovenstaande verhaaltje had gelezen, had ik niet met hem in zee gegaan.
25 euro aan niet-werkende zut gekocht, ColtZ40 bedankt

Kopers, u bent gewaarschuwd.
wat zit je nou te lullen, wat verwacht je nou, als dat ding na 3 weken stuk gaat?
van ons hoef je niks te verwachten hoor, als ik via fok een mp3 speler koop die er na 3 weken mee nokt, is dta gewoon vette pech, dat heeft verkoper niet kunnen voorzien, daar heeft hij niks aan kunnen doen, daar kán hij niks aan doen.
je koopt iets particulier, wat nou rechten en plichten?
particulier is geen winkel.
echt, ik snap niet waarom je zo verontwaardigd bent dat mensen je niet helpen. en raad je overigens aan het hierbij te laten, want dir wordt enkel cirkelredeneren.