abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:55:51 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71666112
Op vakantie in Mexico zagen wij gezinnen waarvan de kinderen een Corcol hadden. Dat zijn van die halsbandjes waarmee je je kind een (lichte) electrische schok kunt geven als ze iets fout doen. Dat bleek ontzettend goed te werken, speciaal voor peuters. In Nederland kunnen wij ze echter nergens vinden, niet bij de Prenatal of de baby-superstore. Weet iemand wellicht waar deze hier verkrijgbaar zijn?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:57:19 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_71666158
Bij een dierenspeciaalzaak (en nee, dat is geen geintje). Ze worden bijvoorbeeld gebruikt als honden niet willen komen, maar ook als honden teveel blaffen, zodat ze automatisch een schokje krijgen als de stembanden zich aanspannen.

Ik denk trouwens dat het verboden is in Nederland om op kinderen te gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71666176
tvp, aangezien google me niks wijzer maakt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71666187
Ik heb in Mexico alleen van die tuigjes gezien waarbij je je kind zeg maar kon aanlijnen. Lijkt me ontzettend handig overigens, die koters doen soms niets anders dan wegrennen.
pi_71666194
Waarom zou je dat willen gebruiken..... Lijkt mij een beetje ver gaan om je kind te laten luisteren... Maar goed dat is je vraag niet, zou niet (willen) weten waar het verkrijgbaar is
pi_71666250
Deze meneer weet het vast wel.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:00:32 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_71666269
Misschien bij de Gamma een electrische vliegenmepper halen, zelfde effect en je kan er nog mee meppen ook. Dat zal die schavuiten leren.
/-=]
|o-0
~~~`
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:01:06 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71666289
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Troel het volgende:
Bij een dierenspeciaalzaak (en nee, dat is geen geintje). Ze worden bijvoorbeeld gebruikt als honden niet willen komen, maar ook als honden teveel blaffen, zodat ze automatisch een schokje krijgen als de stembanden zich aanspannen.

Ik denk trouwens dat het verboden is in Nederland om op kinderen te gebruiken.
Ja, maar die zijn toch anders. Dan zouden de kinderen iedere keer als ze iets zeggen willen een schok krijgen, en dat is niet nodig. Deze hebben gewoon een remote control en als je ziet dat ze iets fout doen dan kun je op een knopje drukken en krijgen ze een schok.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:02:05 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_71666331
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn toch anders. Dan zouden de kinderen iedere keer als ze iets zeggen willen een schok krijgen, en dat is niet nodig. Deze hebben gewoon een remote control en als je ziet dat ze iets fout doen dan kun je op een knopje drukken en krijgen ze een schok.
Je hebt verschillende soorten Een jaar of 10 geleden waren de afstandsbedieningen overigens behoorlijk groot en het is niet leuk als de hond door een schok in het water beland kan ik uit ervaring melden

(overigens ging het niet over mijn hond, ik heb nooit een hond gehad)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  PR/Manusje van alles donderdag 6 augustus 2009 @ 23:04:34 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71666426
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 augustus 2009 @ 23:16:25 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71666818
waarom zou je dat in godsnaam willen je kind is toch geen beest ofzo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71666862
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:55 schreef LXIV het volgende:
Op vakantie in Mexico
TS is ziek
friet saté
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:19:05 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71666913
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef DJMO het volgende:
waarom zou je dat in godsnaam willen je kind is toch geen beest ofzo
Het is gewoon gemakkelijk en heel effectief. Stel je zit op een bankje bij de speeltuin en je kind slaat een ander kind met een schepje op het hoofd. Dan kun je wel gaan gillen of er op af rennen, maar je kunt ook relaxed blijven zitten en even op die knop duwen. Je kind maakt een sprongetje en in die hersentjes ervan wordt geprogrammeerd: "ander kindje slaan = auw" Werkt toch perfect? En het is schadeloos.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 augustus 2009 @ 23:22:33 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71667046
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is gewoon gemakkelijk en heel effectief. Stel je zit op een bankje bij de speeltuin en je kind slaat een ander kind met een schepje op het hoofd. Dan kun je wel gaan gillen of er op af rennen, maar je kunt ook relaxed blijven zitten en even op die knop duwen. Je kind maakt een sprongetje en in die hersentjes ervan wordt geprogrammeerd: "ander kindje slaan = auw" Werkt toch perfect? En het is schadeloos.
dus jij bent te lui om op te staan en je kind uit te gaan leggen dat het niet mag, dat het dat andere kindje pijn doet? alles voor het gemak van de mens, maar opvoeden is er op deze manier niet meer bij. gewoon normen en waarden aanleren werkt beter dan je kind een stroomstoot geven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:24:08 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71667095
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

dus jij bent te lui om op te staan en je kind uit te gaan leggen dat het niet mag, dat het dat andere kindje pijn doet? alles voor het gemak van de mens, maar opvoeden is er op deze manier niet meer bij. gewoon normen en waarden aanleren werkt beter dan je kind een stroomstoot geven
Nou, het mooie is dat die kinderen als ze dat bandje eenmaal om hebben al zo mak als lammetjes worden! Dus het aandoen van het bandje is na een aantal malen flink funken al voldoende voor het gewenste gedrag. Bij wijze van spreken kun je hem na een maand ook zonder batterijen gebruiken!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_71667204
TS:
Leer opvoeden.

Maar om het je makkelijk te maken. Zoek eens op taser, de politie gebruikt die ook. Hier een demonstratiefilmpje: Link

Overigens vermoed ik dat de kinderbescherming je IP adres al aan het navragen is bij Danny.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 augustus 2009 @ 23:27:18 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71667231
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, het mooie is dat die kinderen als ze dat bandje eenmaal om hebben al zo mak als lammetjes worden! Dus het aandoen van het bandje is na een aantal malen flink funken al voldoende voor het gewenste gedrag. Bij wijze van spreken kun je hem na een maand ook zonder batterijen gebruiken!
hierop heb ik nog maar één ding te zeggen:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 augustus 2009 @ 23:28:56 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71667299
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:26 schreef FicoF het volgende:
TS:
Leer opvoeden.

Maar om het je makkelijk te maken. Zoek eens op taser, de politie gebruikt die ook. Hier een demonstratiefilmpje: Link

Overigens vermoed ik dat de kinderbescherming je IP adres al aan het navragen is bij Danny.
als ik danny was geweest, had ik zelf zijn ip plus dit topic naar de kinderbescherming gestuurd .. ja zo'n rat ben ik dan weer wel ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71667390
Je kunt natuurlijk ook voor de veedrijver gaan, is iets goedkoper.


Als dat nageslacht van je dan niet naar de voederbak wil kun je ze drijven. Werkt bij koeien ook dus vast ook wel bij jouw koter.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:33:34 #20
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71667468
Mensen die hier serieus op in gaan

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  Admin donderdag 6 augustus 2009 @ 23:35:11 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_71667511
OUD -> ONZ
(dat mensen dit nog werkelijk serieus nemen!)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:54:08 #22
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71668280
Kinderen elektrische schokken geven?
Sign me up! Ik haat kinderen nog meer dan dat ik panda's haat.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:03:19 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71668645
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef beelz het volgende:
Kinderen elektrische schokken geven?
Sign me up! Ik haat kinderen nog meer dan dat ik panda's haat.
dude...

hoe kan je die nou haten.... Ze zijn zo lief als ze net geboren zijn en dan worden ze ouder en oooh zo lief

die panda's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:24:13 #24
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71669253
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

dude...

hoe kan je die nou haten.... Ze zijn zo lief als ze net geboren zijn en dan worden ze ouder en oooh zo lief

die panda's
Toen ik een jaar of 5 was, was ik zo dronken dat ik in de dierentuin probeerde een panda te buttsexen. Die panda vond dat niet zo'n strak plan en besloot me dood te maken. Sindsdien haat ik panda's en ben ik aan het ontbinden
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71669336
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef beelz het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 5 was, was ik zo dronken dat ik in de dierentuin probeerde een panda te buttsexen. Die panda vond dat niet zo'n strak plan en besloot me dood te maken. Sindsdien haat ik panda's en ben ik aan het ontbinden
Dus als wraak wil je biefstuk van een panda maken?

Welke bedreigde diersoort zou jij wel eens willen eten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')