Daarom dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef beelz het volgende:
Waarom geen? Ik zeg niet dat je het ook echt moet doen hoorPandavlees lijkt me serieus goed te eten omdat ze weinig bewegen en alleen bamboe eten.
Kloten is dat he... Dat je nooit zou weten hoe die dingen smaken. Ik zou er een aardige omelet van makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef jpg97 het volgende:
Een DODO-Ei... oh nee, die zijn al uitgestorven
Zebra's zijn niet echt bedreigd hequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:52 schreef avw1982 het volgende:
Ga eens naar het Carnivore restaurant in Nairobi. Daar kan je o.a. Zebra, Giraffe en Krokodil eten.
sinds wanneer is de water buffel bedreigd dan?quote:
Smaakt dat niet gewoon naar koe?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
sinds wanneer is de water buffel bedreigd dan?
anders probeer je tapir (buffel).
das ook wel lekker, gegeten in suriname na het geschoten te hebben tijdens het jagen
Hoezo word je er misselijk van?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Moet je inderdaad niet in F&F zijn![]()
Maar ik zou helemaal geen bedreigde diersoort willen etenWord zelfs een beetje misselijk van dit topic
![]()
Dus is het topic compleet onzinnig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef beelz het volgende:
Toevallig zijn de dieren bedreigd en zal het nooit gebeuren dat we ze gaan eten.
Niet als we ervoor zorgen dat ze niet meer bedreigd zijn. Shit als je het een onzin topic vindt blijf dan wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus is het topic compleet onzinnig.![]()
Nou, het idee alleen al dat mensen panda willen etenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoezo word je er misselijk van?
Het gaat gewoon over het eten van vlees. Toevallig zijn de dieren bedreigd en zal het nooit gebeuren dat we ze gan eten.
Waarom? Panda's bewegen weinig dus zijn lekker mals en doordat ze alleen bamboe eten smaken ze ook lekker kruidig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nou, het idee alleen al dat mensen panda willen eten![]()
das best geinig daar idd om te eten! ben er paar jaar geleden geweest! maar het lekkerste wild heb ik bij iemand thuis op in nairobi, carpacchio van zebraquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:52 schreef avw1982 het volgende:
Ga eens naar het Carnivore restaurant in Nairobi. Daar kan je o.a. Zebra, Giraffe en Krokodil eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |