abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246254
Ik kijk nog dagelijks, maar er is nog maar weinig te lezen en te beleven. Het duurt niet meer lang en het BB forum is gestorven ....
Ik mis ook oude " bekenden" (Oliebol hoe zou het met je gaan?)
Het feest is - wat mij betreft- over !
Succes iedereen.
pi_246255
Ha Charisma!

Af en toe werp ik ook nog eens een blik op het BB-forum en merk dat er niet echt iets nieuws meer onder de zon is. Ik vond het al heel verrassend dat er een nieuwe topic was geopend, ook al gaat deze dan over de dood van het BB-forum.
Trouwens meen ik een kleine impasse in alle fora te bemerken. Hopelijk van korte duur, want daarvoor vind ik het hier veel te leuk.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_246256
Het zal inderdaad een paar maanden op een laag pitje komen te staan hier
Maar er valt nog best wel iets te melden hoor. Voor degenen die er zin in hebben dan. En die mensen zijn er volgens mij nog wel. Ik ben er ook ééntje.
Maar afgelopen donderdag leefde het hier volop!! Iedereen bleef maar posten, en als je om de 2 minuten ververste dan waren er al weer een stuk of 4 postjes meer!!! Dat was echt hartstikke leuk. Maar ja, zo zal het voorlopig niet meer zijn
pi_246257
quote:
op 02-07-2000 om 12:42 AM schreef Ossie het volgende:
Het zal inderdaad een paar maanden op een laag pitje komen te staan hier
Maar er valt nog best wel iets te melden hoor. Voor degenen die er zin in hebben dan. En die mensen zijn er volgens mij nog wel. Ik ben er ook ééntje.
Maar afgelopen donderdag leefde het hier volop!! Iedereen bleef maar posten, en als je om de 2 minuten ververste dan waren er al weer een stuk of 4 postjes meer!!! Dat was echt hartstikke leuk. Maar ja, zo zal het voorlopig niet meer zijn

Ben met je eens, ik zat er ook toen op het forum en het was net alsof BB weer leefde..
hartstikke leuk. Maar nu proberen wat trouwe forumers het nog leven in te blazen en dat werkt maar voor een paar procent . Ik blijf kijken- maar het word wel stilletjes... denk ik..
  maandag 7 februari 2000 @ 02:42:00 #5
622 spider
in the worldwide web
pi_246258
Gelukkig maar zijn de posters niet dood.
Misschien een kans om het eens over jezelf te hebben inplaats over anderen.
Iets minder veilig toegegeven, maar misschien
net zo interessant.

  maandag 7 februari 2000 @ 03:59:00 #6
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_246259
BB is niet dood, ligt alleen in een diep en onverkwikkelijk coma. Zodra de miraculeuze opstanding van het programma feit is zal het hier vast wel weer topics, reacties, irritaties en haat en nijd regenen. Zoals het eens ook was. Zoals het altijd zal zijn.
Geweldig toch?! Ik verheug me erop. Tot die tijd trek ik me terug in m'n cocon en reageer puur en alleen op zaken die me echt raken, wat waarschijnlijk niet op het BB forum is. Want zoals ik al zei, BB is comateus, dus logischerwijs het forum ook.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 7 februari 2000 @ 08:23:00 #7
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_246260
Zou dit forum niet na de BB reunie worden afgesloten, en gearchiveerd?? Ik had zoiets begrepen.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_246261
Dit Forum hoeft nog niet gesloten te worden, vind ik. Een heleboel zijn natuurlijk al afgehaakt, maar er zullen nog net zo goed mensen zijn die nog een beetje interesse in het leven na BB hebben. Er valt dan wel wat minder te melden, maar er is toch altijd wel wat te verzinnen. Neem nou de triviant van vanavond.
Maar zodra de voorbereidingen voor de volgende BB weer getroffen worden, zal het vast langzaam weer tot leven komen. Ik heb er in ieder geval al veel zin in!!!
  maandag 7 februari 2000 @ 21:50:00 #9
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_246262

Ik hoop niet dat dit forum zal sluiten ik heb het nl sinds het begin van BB in de gaten gehouden.

Niet altijd gepost natuurlijk maar ik was altijd wel aanwezig. Op de achtergrond.
Ik heb hier leuke tijden beleefd, heerlijk Bianca bashing verrichten, of Karin de grond in boren. dat waren nog eens tijden.

Dit forum maakte het programma een stuk leuker en interesanter.
Maar inderdaad het bloed een beetje dood, er zullen altijd wel mensen zijn die komen kijken maar niet posten. En als niemand post komen er ook steeds minder mensen kijken en ik ben nu wel een beetj euitgeluld want ik ben kwijt datgene waar ik naar toe wou gaan.....

In ieder geval IS er al iets over BB 2 bekend?

(misschien ga ik me wel opgeven....14-2 ben ik 18...dus volwassen. .....eindelijk)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_246263
Van mij mag het forum gerust open blijven. Kijk er nog regelmatig in. Schrijf zelden, maar lees erg veel

Ik denk dat de cracks het nog wel tot september uit kunnen houden. Daarna komt er weer een stortvloed van nieuwelingen.

Toch een prettig weekend toegewenst

*** I have this condition ***
pi_246264
Tja, ik heb het BB forum altijd met heel veel plezier gevolgd en moet nu toch wel toegeven dat het een stuk minder wordt. Bijna niemand post meer iets. Sluiten van het forum is misschien toch niet zo'n slecht idee. Het hoeft niet perse van mij, maar ik zou er ook niet op tegen zijn.

pi_246265
quote:
op 02-11-2000 om 08:59 PM schreef Fannetje het volgende:
Tja, ik heb het BB forum altijd met heel veel plezier gevolgd en moet nu toch wel toegeven dat het een stuk minder wordt. Bijna niemand post meer iets. Sluiten van het forum is misschien toch niet zo'n slecht idee.




Fannetje - je ziet ik kijk ook nog wel .Toen ik dit topic heb aangemaakt was het niet mijn bedoeling dat het forum gesloten zou moeten worden. Ik wou alleen aangeven dat het minder interessant werd.
En dat blijkt ook wel - maar goed er wordt nog veel gelezen, maar als iedereen maar blijft lezen en niets plaatst ??? Dan hebben ook wij binnenkort niets meer aan.
Dus - laat het maar open staan zo lang er nog belangstelling is , wie weet gaat dat nog lang goed
  zondag 13 februari 2000 @ 01:21:00 #13
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_246266
De enige oplossing is te blijven posten, om tijd te rekken. Het forum zal snel stoppen als er niets nieuws bij komt.

Open bijvoorbeeld weer eens topics over de voordelen en nadelen per bewoner. Zo heb je per bewoner weer 2 posts.

Maar ja, als niemand meer komt of reageerd heb je er natuurlijk niet veel aan!!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  Redactie Frontpage zondag 13 februari 2000 @ 03:04:00 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_246267
Het forum heeft een impasse, omdat een of andere idioot het tellertje heeft verwijderd. Dat maakt het minder aantrekkelijk om te postem. Vandaar...

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_246268

[/QUOTE]
Fannetje - je ziet ik kijk ook nog wel .Toen ik dit topic heb aangemaakt was het niet mijn bedoeling dat het forum gesloten zou moeten worden. Ik wou alleen aangeven dat het minder interessant werd.
En dat blijkt ook wel - maar goed er wordt nog veel gelezen, maar als iedereen maar blijft lezen en niets plaatst ??? Dan hebben ook wij binnenkort niets meer aan.
Dus - laat het maar open staan zo lang er nog belangstelling is , wie weet gaat dat nog lang goed [/quote]

Ja je hebt gelijk Charisma.
Ik kijk toch ook nog wel dagelijks naar dit forum. Maar zoals iemand anders al zei, ik merk ook dat er zowiezo op alle forums minder posts komen. Ik hoop dat dit van korte duur is!!

pi_246269
Djeez got a point!!
Ik mis het tellertje ook erg ja
Ik zal hier echt nog wel blijven posten. Ik vind het nog wel gezellig hoor. Helemaal nu Bart eens in de zoveel tijd even een leuke, kleine, vage inbreng heeft
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 20:01:00 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_246270
quote:
op 02-13-2000 om 01:21 AM schreef jooltje het volgende:
De enige oplossing is te blijven posten, om tijd te rekken. Het forum zal snel stoppen als er niets nieuws bij komt.

Open bijvoorbeeld weer eens topics over de voordelen en nadelen per bewoner. Zo heb je per bewoner weer 2 posts.

Maar ja, als niemand meer komt of reageerd heb je er natuurlijk niet veel aan!!


Zonde toch om zo'n topic weg te laten zakken

The future is after you
  dinsdag 23 mei 2000 @ 20:55:00 #18
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_246271
Hup de Klootzak gaat omhoog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')