abonnement Unibet Coolblue
pi_71477851
Heel verhaal, leer snellezen als je het te lang vindt!

profielschets:
  • Ik ben achter in mijn 3e decennium. Ik loop een beetje achter in mijn ontwikkeling als het om de liefde gaat.
  • Ik heb nog nooit gezoend, dit vind ik zelf erg vervelend.
  • Ik ben ooit op een date geweest, maar dat stelde niet zo veel voor.
  • Ik heb wel vaker meisjes die ik leuk vond uitgevraagd, maar helaas wouden die nooit. (behalve die ene keer dan)
  • Ik weet van sommige meisjes (via-via) dat ze mij wel leuk vonden maar die vond ik stuk voor stuk echt niet leuk
  • Ik heb de nare eigenschap om meisjes leuk te vinden die, zo blijkt in de lopp van de tijd dan, al voorzien zijn.
  • mijn zusjes zeggen dat ik mijn looks wel mee heb gezien mijn leeftijd, ik wordt ook vaak eerste helft 20 geschat. Gezien de relatie met mijn zusjes denk ik dat ze me wel de waarheid zouden vertellen, dat doen ze over de rest van mijn persoon ook wel. (zoals mijn gedrag af en toe)
  • Ik ben veeleisend. Biggest flaw: ik kan domme meisjes niet uitstaan. (veel andere eisen heb ik afgezwakt, maar dit is een punt waar ik mij niet overheen kan zetten)

    Wat nog mee speelt:
    Ik ben toen ik 12 was slachtoffer geweest van een (in mijn ogen) heel gemene pestactie die nogal een indruk op mij heeft achtergelaten. Hierdoor heb ik lang meisjes ontweken. De laatste paar jaar gaat dat veel beter.

    Situatie:
    Dit jaar ben ik een collega van een andere vestiging van een evenmentenbedrijf waar ik werk tegen het lijf gelopen die ik in het begin een beetje zag zitten. Maar eigenlijk was ik bezig een andere collega van mijn eigen vestiging te leren kennen, dus vestigde ik mijn aandacht toen niet op haar.
    Vanwege het grote leeftijdsverschil tussen mij die collega van dezelfde vestiging (net geen 8 jr) heb ik besloten afstand te nemen. Op een gegeven moment even bij mezelf gedacht: "waar ben ik mee bezig, dit kan toch niet?" en daarmee ging de kaars uit als het ware.
    BIj verschillende werkplekken ben ik die collega van de andere vestiging aantal maal weer tegengekomen. Steeds zat er weer een paar weken tot een maand tussen.
    Ergens vond ik haar wel leuk. We hadden altijd wel gezellige gesprekken, er was ook wel een beetje spanning voor mijn gevoel. In deze ontmoetingen had ze vanuit haar functie altijd dezelfde kleding en viel het gesprek vaak terug op het werk en het wereldje. Ik heb wel eens geprobeerd om meer over haar te weten te komen, maar het gesprek komt toch steeds weer terug op mij en/of het wereldje waar wij deel van uit maken.
    Ik heb haar toch eens uitgevraagd en tot mijn verbazing zei ze dat ze wel wou. Mijn motivatie achter de vraag was dat ik eigenlijk wou zien hoe wij buiten de werkomgeving met elkaar om zouden gaan, en hoe ze zich dan zou opstellen.
    Omdat de agenda's niet echt gematched konden worden en we ver uit elkaar wonen konden worden is de date nogal naar achter geschoven. Daar ging ik mee akkoord met de gedachte "wat in het vat zit verzuurt niet"
    Ik kwam haar een paar weken geleden onverwacht tegen op een jobsite. Op zich had ik daar wel de tijd om een uur met haar te praten. In de week daarna heb ik ook wel af en toe een heel klein beetje vlindertje gevoeld, maar die waren toch ook wel heel snel weer weg. Ondertussen wel wat gemailed en geMSN'ed af en toe. De laatste tijd mailt zij mij vaker dan ik haar, dus ik denk dat ze het ergens wel een beetje ziet zitten.

    Probleem:
    Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen. Ze is wel leuk, maar ik twijfel steeds meer of ik haar echt wel leuk genoeg vindt om er moeite in te steken. Ze is ook wel een klein beetje mollig en ik voel me bij vlagen maar matig aangetrokken tot haar als het gaat om de looks. (Maar soms vind ik haar weer wel leuk dus)

    vraag:
    zou jij om ervaring op te doen kijken hoe ver je kan gaan en ervaring op te doen? Voor mij voelt dit erg vals aan(ondanks de wijsheden uit boeken) en daarom heb ik er moeite mee om het door te zetten mocht ze me wel zien zitten.

    Owja, The Game heb ik nu wel gelezen, dus die truuks ken ik nu wel (in theoretisch opzicht, en qua gesprekstechnieken herken ik steeds meer in de interactie met meisjes/vrouwen)
    Dus tenzij je iets nieuws te melden hebt op dat gebied, laat maar zitten. (om even alle "you're an AFC" posts te pre-empten)

    [ Bericht 0% gewijzigd door SearchEngineEvader op 31-07-2009 00:44:17 ]
  • SEE the clone for the mask it really is!
    pi_71477981
    Je kan op z'n minst een keertje wat drinken. Dan zie je vanzelf wel of het leuk is en of het potentie heeft. Je denkt nu te veel na.
    I'll throw my apples if you get too close to me.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 00:44:04 #3
    259412 Seven.of.Nine
    Seven volstaat. :*
    pi_71477992
    Hmm. Als ik me 'niet echt' aangetrokken voel tot iemand, dan houdt het al snel op. Dan ga je forceren en redenen zoeken waarom iemand wel of niet leuk (genoeg) is. Wat mij betreft is dat een teken aan de wand dat het niet goed zit.
    Resistance is futile
      vrijdag 31 juli 2009 @ 00:47:10 #4
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_71478062
    Zolang je haar geen valse hoop geeft is het niet vals hoor, imo. Gewoon doen en kijken waar het schip strandt... Liever nu fouten maken dan bij de liefde van je leven, toch?
    pi_71478064
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    The Game
    DAMMIT! Lost it .
    pi_71478104
    Ga wat drinken. Nog steeds twijfels of je nog eens een keer elkaar wil zien? ->> Niet doen.
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_71478106
    Daten met iemand die niet aantrekkelijk is, is onzin.
    Iedereen is ergens wel aantrekkelijk, waarschijnlijk bedoel je uiterlijk en dat is nogal stupid.
    We weten allemaal dat het oog ook wat wil, maar zulke verhalen begrijp ik niet.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      vrijdag 31 juli 2009 @ 00:50:07 #8
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_71478123
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
    Hmm. Als ik me 'niet echt' aangetrokken voel tot iemand, dan houdt het al snel op. Dan ga je forceren en redenen zoeken waarom iemand wel of niet leuk (genoeg) is. Wat mij betreft is dat een teken aan de wand dat het niet goed zit.
    Als je maagd bent interesseert het je volgens mij geen fuck of 'het wel goed zit' . Zolang er kans op seks (of in dit geval zelfs zoenen) inzit, vindt TS het allang best.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 00:52:31 #9
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_71478163
    Oh ja, nu ik toch bezig ben... TS, als je achter in de 20 bent en nog nooit met iemand gezoend hebt, zit je niet in de positie om te klagen over een wat mollig figuur.

    Ben je niet gewoon excuses aan het verzinnen om niet in het diepe te hoeven springen?
    pi_71478171
    als je om de looks gaat, huur dan een dame

    als je iemand leuk vind speelt er meer dan uiterlijk.
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_71478325
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    Owja, The Game heb ik nu wel gelezen, dus die truuks ken ik nu wel (in theoretisch opzicht, en qua gesprekstechnieken herken ik steeds meer in de interactie met meisjes/vrouwen)
    Dus tenzij je iets nieuws te melden hebt op dat gebied, laat maar zitten. (om even alle "you're an AFC" posts te pre-empten)
    Ik weet niet waarom je dit nog erachteraan gooit, lees je eigen post eens door en je zal zien dat je eigenlijk geen probleem hebt om haar te 'krijgen'. Ze toont interesse en er komt meer contact van haar kant dan van de jouwe. Het lijkt erop dat jij degene bent die niet helemaal geïnteresseerd is. Misschien wel doordat je Game in orde is.

    Als je zo lang nog niets hebt gehad, zou ik zeggen: probeer het eens. Wie weet valt het helemaal niet tegen en ga je haar heel leuk vinden.
    pi_71478351
    Het gaat mij eigenlijk meer om de vraag of je het moreel zou kunnen verantwoorden. Ergens heb ik ook nog wel moeite met het zonder scrupules toepassen van de veroveringstechnieken.

    Maar goed. nee ik zit wel een beetje op de schopstoel als het om klagen gaat. Dat snap ik zelf ook wel.
    Of ik het eng vindt om dit alles te ondernemen? Een beetje wel, maar dat is in mijn hoofd slechts een secundaire zorg en als het moment daar is denk ik dat ik daar mij wel overheen kan zetten. Alle firsts zijn eng tot je ze gedaan hebt. Ik denk dat ik wel min of meer zeker moet weten dat ik iemand leuk vindt voor ik over zou gaan tot zoenen enzo, dat dan weer wel.
    SEE the clone for the mask it really is!
    pi_71478389
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    Het gaat mij eigenlijk meer om de vraag of je het moreel zou kunnen verantwoorden. Ergens heb ik ook nog wel moeite met het zonder scrupules toepassen van de veroveringstechnieken.

    Maar goed. nee ik zit wel een beetje op de schopsteol als het om klagen gaat. Dat snap ik zelf ook wel.
    Of ik het eng vindt? Een beetje wel, maar dat is in mijn hoofd slechts een secundaire zorg en als het moment daar is denk ik dat ik daar mij wel overheen kan zetten. Alle firsts zijn eng tot je ze gedaan hebt. Ik denk dat ik wel min of meer zeker moet weten dat ik iemand leuk vindt voor ik over zou gaan tot zoenen ofzo, dat dan weer wel.
    Wie zegt dat je moet zoenen? Ga wat samen doen, je moet ook absoluut niet denken dat je aan het einde van een date zal moeten zoenen of wat dan ook, dat kan je wel als doel stellen maar dat kun je beter niet doen. Een date valt ook niet tegen als je niet zoent en je kan zeker een tweede date krijgt als je niet zoent, en dat zeg ik gewoon uit ervaring.

    Contact met mensen loopt grotendeels zoals je het zelf maakt.
    pi_71478419
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    Het gaat mij eigenlijk meer om de vraag of je het moreel zou kunnen verantwoorden. Ergens heb ik ook nog wel moeite met het zonder scrupules toepassen van de veroveringstechnieken.

    Maar goed. nee ik zit wel een beetje op de schopsteol als het om klagen gaat. Dat snap ik zelf ook wel.
    Of ik het eng vindt? Een beetje wel, maar dat is in mijn hoofd slechts een secundaire zorg en als het moment daar is denk ik dat ik daar mij wel overheen kan zetten. Alle firsts zijn eng tot je ze gedaan hebt. Ik denk dat ik wel min of meer zeker moet weten dat ik iemand leuk vindt voor ik over zou gaan tot zoenen ofzo, dat dan weer wel.
    Waarom maak je je al druk over zoenen en moreel? Kijk of je gewoon met dat meisje kan afspreken, en kijk hoe het is! Misschien vind je haar hartstikke leuk, dan komen die dingen vanzelf. Misschien vind je haar niet leuk, dan laat je het er even bij. Als ze dan jou vervolgens voor een afspraakje vraagt kun je kijken of je haar nog een kans geeft. Ze heeft in ieder geval interesse in je denk ik! Niet treuzelen gewoon lekker freewheelen en kijken waar het schip strand!
    pi_71478462
    Tja, het speelt in mijn hoofd als een groot hiaat in mijn ervaring waar ik soms niet zo goed mee om kan gaan. Het doet volgens jullie dus niet zo te zake, en nu ik er zo over denk zie ik daar ook wel van in dat dat vanzelf wel ontstaat. (soms heb je even de koffie nodig om wakker te worden om het zo maar te zeggen)

    Misschien dat ik zo twijfel omdat een collega en hele goede vriend mij vroeg hoe ik nou echt over haar dacht. Hij zei erbij "als je het nu al niet ziet zitten, dan is het het niet"
    Dat knaagt.

    [ Bericht 12% gewijzigd door SearchEngineEvader op 31-07-2009 01:18:42 ]
    SEE the clone for the mask it really is!
    pi_71478494
    Jezus, ben je hoogbegaafd ofso?
    denk toch niet zoveel na over zulke dingen en doe het gewoon tenzij ze echt heel godslelijk is.

    ga gewoon uit en doe er moeite voor. je merkt vanzelf wel na een tijd of het lekker loopt.
    als je geen tijd voor haar kan maken of voor een andere vrouw, ga dan lekker non stop werken en maagd blijven

    als ik moet kiezen tussen een vrouw of werken voor een baas, dan weet ik het wel


    grijp gewoon je kans
    Nothing to see here, carry on
    pi_71478694
    Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die ik niet knap vond, dus puur op innerlijk. Dat heeft 3 weken goedgegaan Ik vind uiteriljk toch wel echt heel belangrijk, dus als je die persoon niet aantrekkelijk vindt, zou ik er nietmee gaan daten. Of van te voren duidelijk maken dat je hem/haar niet als relatiemateriaal ziet.
    pi_71479856
    Gezien je leeftijd en ervaring moet je gewoon de kans grijpen. Dat is simpel.

    Een meisje die ik niet zag zitten wilde ooit eens met mij een relatie aangaan. Uiteindelijk gaf ik toe. Na enkele weken viel alles reuze mee en begon ik haar oprecht leuk te vinden. Uiteindelijk is het door mijn schuld niets geworden, maar een relatie starten op deze wijze kan prima goed gaan. Maar dan moet je je natuurlijk wel volledig inzetten voor de relatie, ongeacht je persoonlijke obstakels.
    pi_71479906
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef SearchEngineEvader het volgende:
    Probleem:
    Het gekke is dat ik me op zich wel op mijn gemak voel bij d'r waneer we IRL ontmoeten, maar dat het op msn enzo compleet spaak lijkt te lopen.
    Enigzins offtopic, maar MSN is ook geen goede manier om met elkaar te communiceren.

    Lichaamstaal en intonatie komen niet over en omdat je erg lang na kan denken voordat je antwoord geeft, vind ik het ook maar weinig spontaan en soms zelfs "gespeeld".

    Als ik met een meisje ga daten spreek ik haar nooit op msn, ik vraag er eigenlijk niet eens naar. Liever een telefoonnummer en dan een smsje sturen of bellen en elkaar alleen maar in het echt spreken.
    pi_71480630
    Indien je haar écht leuk zou vinden, zou het niet van belang zijn of ze "ietwat mollig" is.

    Soms kan je verstand nog zo graag willen, als het gevoel / 'de klik' er gewoon niet is, blijft het verstand in conflict met het gevoel.

    Er is niets mis mee om dezelfde eisen aan een partner te stellen als aan jezelf, doch, dientengevolge word het aantal potentiële partners aanzienlijk verkleind.
    pi_71480805
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 04:54 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    Enigzins offtopic, maar MSN is ook geen goede manier om met elkaar te communiceren.

    Lichaamstaal en intonatie komen niet over en omdat je erg lang na kan denken voordat je antwoord geeft, vind ik het ook maar weinig spontaan en soms zelfs "gespeeld".
    Datte! Kap met dat msnen, dat kan zo´n vertekend beeld geven. Spreek gewoon IRL met haar af en misschien springen de vonken dan weer over. En anders zoen je een keer en kap je het dan af. Het wordt pas vals als je bewust weken van haar tijd gaat zitten verdoen maar van een keer zoenen gaat ze echt niet in een hoekje liggen huilen.
      Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 08:40:49 #22
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_71480904
    Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.

    Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed. En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.

    Oh en "wouden"
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_71482020
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Karina het volgende:
    Als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dat gaat op een teleurstelling uitlopen: voor jou of voor dat meisje. Volgens mij vindt zij je "gewoon" aardig om mee te kletsen, meer niet.
    quote:
    En je wilt te graag, spreek liever eens met iemand af die je ECHT leuk/aantrekkelijk, etc. vindt.
    Hmm, volgens jou zit ik in de friendszone dus? We zullen zien hoe het gaat straks.
    Na een nachtje erover te hebben geslapen denk ik dat ik gewoon even de kat uit de boom kijk en zie hoe het zich ontwikkelt. Misschien zit er een spook in mijn hoofd, om het zo maar even te zeggen. (wat de helft ook zegt hier)
    quote:
    Verder heb ik een beetje het gevoel dat jij jezelf nogal geweldig vindt, je hebt een hekel aan domme meisjes en het meisje in de OP is een beetje mollig, dus dat is eigenlijk ook al niet goed.
    Echt geweldig, nee. Maar ik doe niet onder voor haar denk ik. Maar zeg nou zelf, als ik mijzelf echt zo geweldig vond, had ik dan ook echt dit zo onzekere topic geopend?
    Hekel aan domme meisjes: Ik merk gewoon dat het heel lastig is om met iemand van ca. mbo niveau te converseeren omdat ik altijd alles, maar dan ook alles, van a tot z uit moet gaan leggen, en ze nergens in geïnteresseerd zijn. Vandaar de opmerking.
    quote:
    Oh en "wouden"
    Die constructie kan wel. Volgens taalweb is het niet fout, maar is het spreektaal. Kan spreektaal op een forum? Gezien het informele karakter denk ik dat het geen halszaak is.

    [ Bericht 0% gewijzigd door SearchEngineEvader op 31-07-2009 09:47:29 ]
    SEE the clone for the mask it really is!
      vrijdag 31 juli 2009 @ 09:48:51 #24
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_71482212
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 00:49 schreef Tamashii het volgende:
    Daten met iemand die niet aantrekkelijk is, is onzin.
    Iedereen is ergens wel aantrekkelijk, waarschijnlijk bedoel je uiterlijk en dat is nogal stupid.
    We weten allemaal dat het oog ook wat wil, maar zulke verhalen begrijp ik niet.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      vrijdag 31 juli 2009 @ 10:06:09 #25
    198098 henkzijlstra
    ik verdien 80k per jaar en jij
    pi_71482603
    niet lullen maar gaatjes vullen!!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')