lolquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Howdy!
Hara; lachen mag, daarom vertelde ik het ook. Ik lach er zelf nog het hardst om. Eerste wat ik dacht was ook echt: wat moet mijn mr. nou met broodmix?!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
Oh, ik ben dól op Adele!quote:
quote:
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keerquote:
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]Adele is echt een tof wijf volgens mij
jaaaah dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Ja, heb ik ook een stukje? van gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat Peter vd Vorst bij haar op bezoek ging om haar te interviewen.
Zélden zo'n 'echt mens' gezien als Adele. Wars van sterallures. Ze vertelde dat haar hele familie 'petit' was, slank en klein. 'I've got my fathers genes, he's big boned, the bastard!' en dan zo'n hysterische lach er achteraan
Hahahahhaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed, ik zal BritBrit even op pauze zetten voor een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |