J. de Mol op plaats 1.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Saaaaab het volgende:
Ja, terechte klacht. Bovendien zijn de mannelijke allemaal lelijk.
quote:Op maandag 20 juli 2009 03:44 schreef J0ttem het volgende:
[..]
"Yes yes yes girl! How to gonna pay me?!"
"You are old man, you ask no money..."
"I am old, but I am not deeheeaad!"
"Whhhhat?! No Munney?!"
"Hííéér! Suk a kok!"
"Sak a kok?"
"Yeeeeheess! Suk a kok!
Geweldig
Zoiets denk ik ook inderdaad, het valt veel meer op omdat ze Nederlands. Maar lelijk zijn ze wel de mannen, dat wel. Waar is de nieuwe Rutger Hauer bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Bij Amerikaanse acteurs valt het gewoon niet op dat ze slecht acteren, omdat je je daar minder bij kunt inleven. Misplaatste klacht dus.
Precies, en dan zitten ze te zeiken dat het budget voor de Nederlandse fillmindustrie te laag is. Eén van de weinige goede dingen van de laatste paar kabinetten is dat zij ook inzien hoe kansloos slecht Nederlandse acteurs zijn. Daar wil je toch geen geld inpompen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Quni het volgende:
Goede klacht!
Nederlandse acteurs zijn vreselijk
vergeleken met andere acteurs (Italiaanse , franse, engelse, chinese etc.
Ja, het is altijd handig om als filmmaker een directe link met zijn vader te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar die heeft z'n baantje niet aan z'n uiterlijk te danken.
Kijk dat dan niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef starla het volgende:
Als je De Vloer Op kijkt, tenenkrommend slecht, net zoals Rauw. Wie betaalt deze zoutzakken op met hun kop op TV te komen, het is gewoon pure horizonvervuiling.
Is het dus gewoon zelfkastijding, en moet je niet zeiken..quote:En nee ik zet m'n tv niet uit, want ik kan ook wegzappen, en nee ik ga niet wegzappen, want ik wil bevestigd zien dat ze reteslecht zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |