quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Was Coen niet gescheiden ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Hij's nooit getrouwd geweest.quote:
Ik mis het requestenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat we hier met z'n allen aan strijden waren om het gedraait krijgen van een requestje.
"Goh, wiens request zal er vandaag gedraait worden?"
Die tijd is wel flink voorbij geloof ik...
Requesten kan nog steeds, je hebt alleen een kleinere kans dat jouw request gedraait wordt omdat er minder request-ruimtes zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het requesten
dacht dat michiel nog zou evalueren
Sersjee onderbrak jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Broekie het volgende:
Vroeger was het onmogelijk om tijdens MetMichiel een kwartetje te posten en daar dan ook nog eens 10+ minuten over gedaan te hebben...
Edit: Oh, dat is kennelijk nog steeds zo
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dacht dat michiel nog zou evalueren
Mjah, wij missen het in ieder geval enorm.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
Hopelijk per september dan weer terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
En nou maar hopen voor de bewoners van het huis dat de brandweer het huis niet onbewoonbaar verklaard. Een blikseminslag kan best veel schade aanrichten aan een bouwwerk zonder dat daar echt brand bij hoeft te komen kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
dit zie ik uit de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |