quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Was Coen niet gescheiden ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Hij's nooit getrouwd geweest.quote:
Ik mis het requestenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat we hier met z'n allen aan strijden waren om het gedraait krijgen van een requestje.
"Goh, wiens request zal er vandaag gedraait worden?"
Die tijd is wel flink voorbij geloof ik...
Requesten kan nog steeds, je hebt alleen een kleinere kans dat jouw request gedraait wordt omdat er minder request-ruimtes zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het requesten
dacht dat michiel nog zou evalueren
Sersjee onderbrak jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Broekie het volgende:
Vroeger was het onmogelijk om tijdens MetMichiel een kwartetje te posten en daar dan ook nog eens 10+ minuten over gedaan te hebben...
Edit: Oh, dat is kennelijk nog steeds zo
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dacht dat michiel nog zou evalueren
Mjah, wij missen het in ieder geval enorm.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
Hopelijk per september dan weer terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
En nou maar hopen voor de bewoners van het huis dat de brandweer het huis niet onbewoonbaar verklaard. Een blikseminslag kan best veel schade aanrichten aan een bouwwerk zonder dat daar echt brand bij hoeft te komen kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
dit zie ik uit de tuin
ik denk dat ze mazzel hebben. De overburen hebben een oto die volgeregend is met puin en putten van de schoorsteen van hun overburen. Die mogen hun huis wel weer in. De brandweer is nu het gat waar eerst een schoorsteen zat aan het afdekken met plastik. Ik denk dat ze er weer in mogen, anders gaat er geen plastikje overheenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
En nou maar hopen voor de bewoners van het huis dat de brandweer het huis niet onbewoonbaar verklaard. Een blikseminslag kan best veel schade aanrichten aan een bouwwerk zonder dat daar echt brand bij hoeft te komen kijken...
Ik vond Snow Patrol tof. Die zanger lijkt me een aardige gozer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren toch maar mooi Shut Your Eyes, Crack The Shutters en Chasing Cars overleefd.
stonden ze in het voorprogrammaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren toch maar mooi Shut Your Eyes, Crack The Shutters en Chasing Cars overleefd.
neeh hoor...ik vind die nieuwe van Mika ook wel n beetje in die categorie vallenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Is het heel raar als ik zeg dat dat Sun, sun, sun een nummer van Take That had kunnen zijn?
fijn dat je overburen nu een cabrio hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat ze mazzel hebben. De overburen hebben een oto die volgeregend is met puin en putten van de schoorsteen van hun overburen. Die mogen hun huis wel weer in. De brandweer is nu het gat waar eerst een schoorsteen zat aan het afdekken met plastik. Ik denk dat ze er weer in mogen, anders gaat er geen plastikje overheen
Aha. Die he'k nog niet gehoord, dus dat neem ik dan maar even van je aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor...ik vind die nieuwe van Mika ook wel n beetje in die categorie vallen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stonden ze in het voorprogramma
Ow, ongetwijfeld. Maar hun muziek is niet echt m'n ding.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond Snow Patrol tof. Die zanger lijkt me een aardige gozer.
je mocht zeker je goede camera niet meenemen (helaas)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ach, op zich was 't te doen. We wisten wat erna kwam, dus dan vergeet je het voorprogramma snel![]()
.
Wát een show was 't van U2. Een gi-gan-tisch podium
. Zal dadelijk wat foto's online zetten.
al is een zangeres of zanger nog zo lief, als de muziek je smaak niet is , doe je er bar weinig aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ongetwijfeld. Maar hun muziek is niet echt m'n ding.
Account aanmaken op www.mobypicture.com, daar instellen naar welke site je een foto wil laten doorplaatsen (twitter, flickr, hyves etc.) en klaar. Dan mail je dus je foto naar een mobypicture-adres en dat doet de restquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil foto's meteen van mn foon op twitter zetten maar ik snap t niet
Heb wel wat betere cams gezien. Natuurlijk geen dikke lenzen etc, maar ik denk dat op Flickr wel wat goede foto's te vinden zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mocht zeker je goede camera niet meenemen (helaas)
de fotos die ik gezien heb zagen er wel indrukwekkend uit, moest ook wel voor alexander en maxima
Las 't ja. Van 't Spoorwegmuseum. Dat mensen überhaupt op het idee komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
1500 meter kabel gestolen van een dak, dat doe je ook niet even
Mja.. 't Levert (veel) geld op, en voor geld doen sommigen (bijna) een moord.. Maar best sneu dat 't bij 't spoorwegmuseum gebeurdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Las 't ja. Van 't Spoorwegmuseum. Dat mensen überhaupt op het idee komen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Account aanmaken op www.mobypicture.com, daar instellen naar welke site je een foto wil laten doorplaatsen (twitter, flickr, hyves etc.) en klaar. Dan mail je dus je foto naar een mobypicture-adres en dat doet de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |