abonnement Unibet Coolblue
pi_71278588
wat is er mis met een proefkapsel?

En balen dat je schoonpa er toch niet bij kan zijn. Is er geen mouw aan te passen zodat hij er toch bij kan zijn ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:22:19 #177
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71279366
Oh dat is balen van je schoonvader zeg, zoeperzazke
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:46:55 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71280177
zoeperzazke: hoe wil je je haar dan, en waarom wil je geen proefkapsel .
Ik doe zelf haar + make-up van bruidjes en doe altijd een proefkapsel + proefmake-up, dan hoef je het op de dag zelf niet nog allemaal te bedenken (als de bruid toch al zenuwachtig is).
KuikenGuppy
pi_71280973
Logisch toch dat ze een proefkapsel willen doen? Als je specifieke wensen hebt,moeten ze dat minstens 1 x geprobeerd hebben of het uberhaupt wel mogelijk!
Je krijgt een hoop stress op de dag zelf als het door jou gewenste kapsel niet mogelijk is!
pi_71281632
Gefeliciteerd Zonnestraal.

Een proefkapsel vind ik ook wel logisch eigenlijk. Ik zou echt geen klanten aannemen zonder. Stel nou dat op de huwelijksdag blijkt dat je de aanwijzingen helemaal verkeerd begrepen hebt of de juiste spullen niet bij je hebt. Dat levert flink wat stress en teleurstelling op.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:46:42 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71284617
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef nelisb het volgende:
Logisch toch dat ze een proefkapsel willen doen? Als je specifieke wensen hebt,moeten ze dat minstens 1 x geprobeerd hebben of het uberhaupt wel mogelijk!
Je krijgt een hoop stress op de dag zelf als het door jou gewenste kapsel niet mogelijk is!
Plus niet-betalende bruidjes enzo
KuikenGuppy
pi_71285596
Het maakt me geen bal uit hoe mijn haar zit, maar ik geloof niet dat mijn omgeving het accepteert als ik er niets mee doe / laat doen. Ik wil niet nog meer extra zenuwen dan absoluut nodig, ik zie het nut van een proefkapsel niet in, maar ik kan geen kapper vinden die dat goed vindt.... Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Al moet ik tweehonderd euro vooruit betalen, als ik dan een leuke kapper hebt die in een kwartiertje even iets met m'n haar wil doen op die ochtend ben ik allang blij

En m'n schoonvader kan er dus echt niet bijzijn, omdat hij te zwak is. Hij is in februari het ziekenhuis ingegaan, in mei weer thuisgekomen en is sindsdien nog maar 1 keer de deur uitgeweest (behalve dan ziekenhuisbezoekjes) en dat was al slopend. Hij zou de getuige zijn van mijn vriend, samen met zijn broer. Ik vind het zo balen.....

Naja, ik wil het topic verder niet verpesten met m'n gedoemdenk, het moest er gewoon even uit
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 14:25:13 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71286194
Ik heb ook geen proefkapsel gedaan hoor, ben gewoon woensdag naar de kapper gestapt en heb me aan haar overgeleverd

Verslagje!

Onze bruidsjonker, bijna 9 jaar geleden zelf in elkaar gezet alvast



Aan tafel!



Geen ringen maar een ketting - die in de knoop zat



qltel tekent



Rewimo tekent



Onze speciale getuige - "Maar mama, ik hèb geen handtekening!"



Oorkonde voorlezen



En dan je naam eronder



Het is gelukt! qltel heeft de papieren gekregen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:37:37 #184
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71286633
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Het maakt me geen bal uit hoe mijn haar zit, maar ik geloof niet dat mijn omgeving het accepteert als ik er niets mee doe / laat doen. Ik wil niet nog meer extra zenuwen dan absoluut nodig, ik zie het nut van een proefkapsel niet in, maar ik kan geen kapper vinden die dat goed vindt.... Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Al moet ik tweehonderd euro vooruit betalen, als ik dan een leuke kapper hebt die in een kwartiertje even iets met m'n haar wil doen op die ochtend ben ik allang blij

En m'n schoonvader kan er dus echt niet bijzijn, omdat hij te zwak is. Hij is in februari het ziekenhuis ingegaan, in mei weer thuisgekomen en is sindsdien nog maar 1 keer de deur uitgeweest (behalve dan ziekenhuisbezoekjes) en dat was al slopend. Hij zou de getuige zijn van mijn vriend, samen met zijn broer. Ik vind het zo balen.....

Naja, ik wil het topic verder niet verpesten met m'n gedoemdenk, het moest er gewoon even uit
zoeperzazke, volgens mij hoort trouwen leuk en jóuw feestje te zijn. Als jij niets met je haar wil, dan moet je het niet doen. En mensen die over zoiets vallen, horen niet eens thuis op jouw mooiste dag!

Wat ontzettend naar van je schoonvader. Sterkte!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:56:13 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71287347
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef zoeperzazke het volgende:
En m'n schoonvader kan er dus echt niet bijzijn, omdat hij te zwak is. Hij is in februari het ziekenhuis ingegaan, in mei weer thuisgekomen en is sindsdien nog maar 1 keer de deur uitgeweest (behalve dan ziekenhuisbezoekjes) en dat was al slopend. Hij zou de getuige zijn van mijn vriend, samen met zijn broer. Ik vind het zo balen.....
Da's wel echt heel rot .
Is het niet mogelijk om de huwelijksvoltrekking bij hem thuis te laten plaatsvinden? Desnoods met heeeeeel klein gezelschap (ambtenaar + jullie twee + de getuigen) zodat hij alsnog getuige kan zijn?
KuikenGuppy
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:11:09 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_71287897
leuke foto's rewimo!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:11:43 #187
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71287922
Ziet eruit als een vrolijke dag Rewimo!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 15:14:15 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71287995
Ja het was erg leuk. Alleen pokkeweer 's morgen maar gelukkig werd het 's middags droog en konden we bbq-en
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71289601
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Da's wel echt heel rot .
Is het niet mogelijk om de huwelijksvoltrekking bij hem thuis te laten plaatsvinden? Desnoods met heeeeeel klein gezelschap (ambtenaar + jullie twee + de getuigen) zodat hij alsnog getuige kan zijn?
Nee, mijn opa en oma zijn mijn getuigen en we trouwen anderhalf uur van waar mijn schoonvader woont: mijn opa en oma kunnen ook niet meer zo'n eind reizen... Dus het is lastig en onwijs balen, maar het gaat gewoon niet anders....
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:38:28 #190
151515 verita
Happy days
pi_71290633
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nee, mijn opa en oma zijn mijn getuigen en we trouwen anderhalf uur van waar mijn schoonvader woont: mijn opa en oma kunnen ook niet meer zo'n eind reizen... Dus het is lastig en onwijs balen, maar het gaat gewoon niet anders....
Wat jammer, Zoeperzazke! Het is maar een idee, kun je iets met een webcam en een laptop? Dan is je schoonvader er dan wel niet officieel erbij maar dan kan hij het wel meemaken? Of wilde je hem graag als getuige?

Mooie foto's Rewimo
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_71291335
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

zoeperzazke, volgens mij hoort trouwen leuk en jóuw feestje te zijn. Als jij niets met je haar wil, dan moet je het niet doen. En mensen die over zoiets vallen, horen niet eens thuis op jouw mooiste dag!

Wat ontzettend naar van je schoonvader. Sterkte!
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Leuke foto's Rewimo! Lekker normaal zonder poespas.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71292337
Leuke foto's Rewimo, Qtlel en Christan
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:01:47 #193
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71293146
Rewimo, volgens mij had jij trouwens wel iets bijzonders aan! Heb je een kiek waar dat wat duidelijker op staat?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71293486
Leuke foto's Rewimo!!

ik heb de ringen besteld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 19:10:03 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71294938
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Duderella het volgende:
Rewimo, volgens mij had jij trouwens wel iets bijzonders aan! Heb je een kiek waar dat wat duidelijker op staat?
Valt wel mee hoor Een witte broek, een witte mouwloze blouse en een turquoise shirt eronder. Even kijken voor je. Eh, bij de foto's die we tot nu toe hebben sta ik nergens helemaal op zie ik nu. We zullen nog wel foto's krijgen van anderen, als ik er eentje binnen heb post ik die wel voor je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 19:13:44 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71295049
Op deze kun je het misschien wat beter zien als je erop klikt is ie wat groter

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:19:18 #197
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71295171
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Op deze kun je het misschien wat beter zien als je erop klikt is ie wat groter

[ afbeelding ]
Ja, nu krijg ik een idee Toch wel leuk dat je een klein beetje in het wit was!

Ik was in het grijs. Wat dat zegt over de staat van mijn maagdelijkheid (want daar staat wit traditioneel voor immers)...
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 19:39:05 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71295764
Ehm zoals je ziet was ik niet geheel in het wit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71298528
Rewimo wat een leuke, vrolijke foto's! Wat kijkt jullie zoon ook blij en trots.

zoeperzazke, jeetje wat rot zeg met je schoonvader. Ik kan me voorstellen dat eea wel even een domper geeft. Ik hoop voor je dat je toch het plezier in je trouwerij weer een beetje kan terug kan vinden. Het idee van een webcam en laptop voor je schoonvader vind ik trouwens een hele goede!

Vwb je haar en eventuele andere 'eisen' van anderen: fuck them! Doe gewoon dat wat jij mooi en prettig vindt, het is jouw dag toch?! Mss kan je gewoon je haar in een staart doen met een paar bloemetjes in je haar gestoken? Dat ziet er al snel heel feestelijk uit en kan je gewoon zelf doen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_71300772
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Zonnestraal.

Dankjewel
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Etoile het volgende:
Rewimo wat een leuke, vrolijke foto's! Wat kijkt jullie zoon ook blij en trots.

zoeperzazke, jeetje wat rot zeg met je schoonvader. Ik kan me voorstellen dat eea wel even een domper geeft. Ik hoop voor je dat je toch het plezier in je trouwerij weer een beetje kan terug kan vinden. Het idee van een webcam en laptop voor je schoonvader vind ik trouwens een hele goede!

Vwb je haar en eventuele andere 'eisen' van anderen: fuck them! Doe gewoon dat wat jij mooi en prettig vindt, het is jouw dag toch?! Mss kan je gewoon je haar in een staart doen met een paar bloemetjes in je haar gestoken? Dat ziet er al snel heel feestelijk uit en kan je gewoon zelf doen.
Ik wou al het bovenstaande ook zeggen
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')