abonnement Unibet Coolblue
pi_71694455
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef Bart het volgende:

[..]

Misschien, heel misschien heb je een andere versie. Zomaar een wilde gok hoor! Probeer het eens met dezelfde versie als de server.
Laat maar ik heb een grote mond
hij werkt nu
pi_71698330
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef sander-3 het volgende:
Ik weet niet wie er bezig is geweest.. maar ik zie allemaal stomme dingen.

Allereerst die eilandjes, dus dat het land weggehaald is. En ik zie dat er allemaal path signals als gewoon sign gebruikt zijn. Normaal zet je altijd normale signs op 2 blokjes afstand, maar nu staan daar geen normale maar PBS signs.

En ik zag een boot, op een stukje water van 10x1 met aan de uiteinden havens. En zonder industrie of iets wat het kan vervoeren...

Nou, ik wacht wel even met spelen tot er weer een keer een nieuwe map is hoor
Path signals is door één of andere malloot eringezet, die nooit meer is teruggekomen. Kijk goed naar de boot en die stations, want het zijn zogenoemde join-stations. Dus er staat nog een station bijv. 10 tiles verderop. Vind ik zelf ook belachelijk, maarja.

Eilanden heb ik voor de gein gedaan, we hebben toch geld genoeg.


Edit: Eilandjes weer vernormaald, kunnen we weer meer industries krijgen.
pi_71702938
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef sander-3 het volgende:
En ik zag een boot, op een stukje water van 10x1 met aan de uiteinden havens. En zonder industrie of iets wat het kan vervoeren...
Die boot vervoert dus wel degelijk
Als je de stations had aangeklik had je gezien dat bij Drunnington South (want daar heb je het dan neem ik aan over) water wordt gehaald en bij Pledingham dit wordt afgeleverd.

Beetje jammer dat niet iedereen even kijkt voor ie concludeert (of verwijdert zo als bij een paar van die andere boten is gebeurd, ze presteerden allen boven de 20K norm om aan de 1000 rating te voldoen)

Nu staan we trouwens ook weer op 900... door een hele mooie lockup. Een station staat vol met wait for full load treinen en de treinen die komen leveren staan daarachter te wachten tot ze weg gaan..
pi_71705207
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:03 schreef MadCatje het volgende:

[..]

Die boot vervoert dus wel degelijk
Als je de stations had aangeklik had je gezien dat bij Drunnington South (want daar heb je het dan neem ik aan over) water wordt gehaald en bij Pledingham dit wordt afgeleverd.

Beetje jammer dat niet iedereen even kijkt voor ie concludeert (of verwijdert zo als bij een paar van die andere boten is gebeurd, ze presteerden allen boven de 20K norm om aan de 1000 rating te voldoen)

Nu staan we trouwens ook weer op 900... door een hele mooie lockup. Een station staat vol met wait for full load treinen en de treinen die komen leveren staan daarachter te wachten tot ze weg gaan..
Ik vind het gewoon een achterlijke manier van spelen, wat in mijn ogen meer weg heeft van cheaten.
Er gaat niets boven Groningen
pi_71705798
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een achterlijke manier van spelen, wat in mijn ogen meer weg heeft van cheaten.
Dan moet het op de map uitgezet worden, anders werk je gewoon met de voor handen zijnde mogenlijkheden..

de overlaad-mogenlijkheden in ttd-patch waren wel leuker om met meerdere ketens te werken... dat werkt on ottd niet zo goed.
dag
pi_71708760
Heb de installatiebestanden ook maar weer es opgehaald en ga zo effe installeren... dit is zo'n spel waar ik echt niet goed in ben, maar wel superlache vind en graag speel (tot ik er weer genoeg van krijg omdat ik niet goed genoeg ben)...
pi_71710272
Vraagje, kan hier iemand een versie van OpenTTD met de Cargodist en Daylength patch voor mij compilen? De tijd gaat veel te snel als je met cargodist bezig bent, en het is niet leuk als je na 2 uur al koplopers aan het maken bent.

Ben er zelf ook al mee bezig geweest, maar ik krijg telkens errors en op het TT-forum zeggen ze dat je nog wel redelijk wat codeer ervaring moet hebben om 2 patches samen te voegen, en ik snap er verder echt geen hout van
pi_71762491
Ben nu aan het spelen met de Dutch Trainset ( ), maar het lijkt niet mogelijk om kostbaarheden/valuables te vervoeren per trein? Klopt dit, of kijk ik niet goed?
pi_71762884
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef MaxMark het volgende:
Ben nu aan het spelen met de Dutch Trainset ( ), maar het lijkt niet mogelijk om kostbaarheden/valuables te vervoeren per trein? Klopt dit, of kijk ik niet goed?
Je kunt de postwagons refitten naar kostbaarheden/valuables.
pi_71817721
Ik heb net alle seinen omgegooid naar normaal (de allerlinkste) op de main-line (die lange lijn ja dwars door de map). Zou nu allemaal nog beter door moeten stromen!
pi_71824814
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:44 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

Je kunt de postwagons refitten naar kostbaarheden/valuables.

Ik ben werkelijk alle wagons bijlangs gegaan (zelfs de locomotieven, die kunnen slechts een paar bags hebben), behálve de postwagons. Naja, straks maar eens kijken dan. Dank!
pi_71825440
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef MaxMark het volgende:

[..]


Ik ben werkelijk alle wagons bijlangs gegaan (zelfs de locomotieven, die kunnen slechts een paar bags hebben), behálve de postwagons. Naja, straks maar eens kijken dan. Dank!
Je kunt tegenwoordig bij "nieuwe voertuigen" oid sorteren op vrachttype, best handig.

[ Bericht 0% gewijzigd door vanOekelen op 12-08-2009 18:30:26 ]
pi_71849965
Wie heeft dit systeem bedacht? :s



Groeimogelijkheden: Geen
Opstoppingen en Files: Constant
Efficiëntie: Nauwelijks
Hoeveelheid Treinen Mogelijk: Extreem Laag

De Hoofdbaan die eromheen zit is ook niet echt heeel super efficient of lekker om uit te bouwen.


Zelf gebruikt in altijd deze manier:


(Oost-station is Hoofdstation, waar alle treinen samenkomen. Deze is vaak Gigantisch)
(West/Noord Station is een "Tank-Station", waar treinen spullen gaan halen)

Erg Makkelijk om baantjes bij te maken.
Nauwelijks Files, zelfs bij 90%-100% vol. En als er files zijn zitten ze geconcentreerd rond het hoofd-station(Wat dus een makkelijke plaats is om te vinden + verbouwen)
Er zijn geen onnodige extra treinen nodig , omdat je elk station zo lang kan maken als je wilt, met goede doorstroming.
Er kan een maximale hoeveelheid treinen in de stations
pi_71876165
Nieuwe game, starten volgens systeem vorige post?
There are 10 types of people on this world, Those who understand binary and those who dont...
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:26:52 #165
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_72109004
Ik heb TTD maar weer eens aangezwengeld met natuurlijk de Dutch trainset .
Maar ook met de extra industrieen (sand, glass, fish, etc).
Nu heb ik het gevoel dat dit niet lekker combineert. Zo mis ik treinen waarmee zand vervoert kan worden en wordt vis vervoerd in grindwagons .

Is er een manier waarop dit te fixen is?
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:44:21 #166
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_72109365
Ah, het kan dus niet icm. dutch trainset.
Alleen met de DBXL, USSR en nog een set .
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:08:37 #167
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_72115736
Even weer een leuk 32bpp screenshotje:


Moet ik trouwens de fokserver weer eens resetten? Zo ja, wat willen jullie voor landschap/formaat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:14:23 #168
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72115915
dat wordt nog eens wat met die 32bpp graphics.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:38:14 #169
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72116469
zijn die 32bpp gfx fully supported nu?
*Hosselcopter*
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:39:43 #170
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_72116505
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef Dibble het volgende:
zijn die 32bpp gfx fully supported nu?
Al sinds nightly versie r11119 en 0.6.0 Beta-1.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:45:00 #171
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72141001
wat spelen de meesten hier, openTTD of TTDpatch?
*Hosselcopter*
pi_72141067
OpenTTD, want TTDpatch begint op een hoop vlakken toch een beetje achter te lopen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:29:54 #173
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72198493


Ik heb mijn trein bij een staalfabriek maar dat kutding vertikt het om te laden. WTF doe ik fout? Het zijn gewoon steelwagons erachter gekoppeld.
*Hosselcopter*
pi_72198511
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb mijn trein bij een staalfabriek maar dat kutding vertikt het om te laden. WTF doe ik fout?
Je moet ijzererts aanvoeren naar een staalfabriek, voordat deze staal produceert
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:32:12 #175
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72198567
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je moet ijzererts aanvoeren naar een staalfabriek, voordat deze staal produceert
ja, die worden ook aangevoerd via het andere spoor
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')