Dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het binnen slurpen van discografieën, dus dan schiet het lekker op
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs iemand invalt dat dan zijn foto in beeld komt ipv de normale presentator.
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En niet te vergeten de playlist tijdens live-uitzendingen.
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kan je IE6 gewoon niet negeren (bijv. een balk dat je moet updaten voor IE6)?
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kunnen kiezen tussen templates op basis van kleur gebruik.
de site oogt vaak amateuristisch qua indeling , te veel op 1 pagina gepropt (zie bv nieuwspagina)
dan mag hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nieuwsgroepen, torrenz , cds omzetten en dat al een jaar of 12
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuws
hoeveel nieuws kun je op 1 pagina zien zonder iets van de inhoud te zien.
't Zijn vooral grote bedrijven die blijven hangen, omdat hun intranet-pagina's zijn gemaakt voor IE6 en niet werken in hogere browsers.... en ze willen niet het geld uitgeven om ze compatible te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld worden.
Nice; vast beter dan dit dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
ik weet niet, maar gaan jullie echt een heule nieuwe site, of alleen wat veranderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
En nee, ik kan geen previews geven. Over een paar maanden zie je 't resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |