abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242497
Willem Boomsma de altijd zo nuchtere Fries, vraagt zich af of er nog leven na hem is.

Ik vind van niet natuurlijk wat vinden jullie?

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

  zaterdag 8 januari 2000 @ 15:02:00 #2
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_242498
Willem? Who the FOK! is Willem?
Gewoon lekker
pi_242499
Hallo fokkers,

Weet niemand wie Willem Boomsma is of wil men niet reageren omdat hij niet populair was/is.
Hij verzorgde wel het eten hoor!!!!!

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_242500
De sympathieke Fries Willem Boomsma is al tot in den treure besproken hier op FOK!. Kijk bijvoorbeeld even in het volgende topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003249.html


En, 't is misschien raar, maar er blijkt dus gewoon leven te zijn NA Willem Boomsma... Wie had dat ooit gedacht!


------------------
"What's going on Mr. Peterson?"
"The question is what's going IN Mr. Peterson? A beer please, Woody."

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 08 Januari 2000).]

  Redactie Frontpage zondag 9 januari 2000 @ 23:55:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_242501
Ik hoop Willem nooit tegen te komen hier in Drente. Ik was eerst groot Willemfan, maar na dat geroddel en het nomineren van Ruud is het
gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_242502
hallo

Ten eerste bracht Veronica het zo dat iedereen dacht dat Willem roddelde terwijl dat ook waar was, maar ze lieten niet de beelden zien waar willem gewoon normaal deed.
Je zou eens de LC moeten lezen ,Leeuwarder courrant !!!!!!
Wie zal zeggen dat Ruud en die Bart niet hebben geroddeld, ja als dat zo was hadden ze het toch niet laten zien.
Ten tweede willem blijft gewoon tof !!
groetjes,
The A-Team
BA

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_242503
Leven na Willem? Als je het niet kunt kun je altijd zaterdag nog naar restaurant les Pays Bas in Lemmer, want daar heeft hij vroeger gewerkt en hij is er zaterdag gastheer. Wat dat precies betekent weet ik niet, je kunt met hem aan de bar zitten in ieder geval, je loopt kans dat hij bij je aan tafel komt en je kunt een praatje met hem maken. Koken zal hij niet, want er is weliswaar een zogenaamd 'Big Brother' diner, maar dat is we een half weekbudget en er zit van allerlei luxe in verwerkt.

Terwijl de kracht van Willem, dat weten we, juist is dat hij van niets iets kan maken. Nog een wonder dat hij geen stoofpot Lego wist te brouwen.

pi_242504
willem gaat aanstaande maandag weer aan de slag op de middelbare hotelschool in groningen.

vrijdagmiddag heeft hij een schnabbel in tolbert, vlak bij zijn woonplaats leek. 's middags tussen half 3 en half 4 kookt hij in de supermarkt poiesz (ofzo). hij schijnt daar 2500 piek voor te vangen, dat is zonder het bedrag dat hij van honig krijgt want een medewerker van de supermarkt zei dat ie met honigproducten aan de slag gaat....

komt dat zien!

overigens was willem eerder deze week in het groningse middelstum. hij bezocht daar voor Gvjl iemand van zijn fanclub die juist was geopereerd.

pi_242505

Hallo luitjes,

Wat een verhalen van onze eigen Willem Boomsma met deze verhalen houden we hem toch mooi in leven !!!
Alvast bedankt voor de leuke berichten over Willem, zou vast een keer Willem eens treffen.
Nou het verhaal van "willem werkeloos" dit verhaal is echt gewoon uit de lucht gehaald waar halen de mensen die ideeen vandaan.
Ik heb niet zo veel nieuws over Willempie te vertellen, heeft nog geen vriendin dus alle vrouwen hier als je een goeie Kok nodig moet hebben neem Willem.
Koffie tijd is leuk willem is goed

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_242506
quote:
op 01-13-2000 om 05:23 PM schreef BA het volgende:
Ik heb niet zo veel nieuws over Willempie te vertellen, heeft nog geen vriendin dus alle vrouwen hier als je een goeie Kok nodig moet hebben neem Willem.


BA, veel vrouwen kunnen tegenwoordig zelf koken en vinden andere dingen veel belangrijker in hun partner. Of hij trouw is bijvoorbeeld...


pi_242507
He willempies fans,

Ja je hebt gelijk tegenwoordig kan zelfs een kind koken, want weet je wat men in Nederland onder koken verstaat:
Nou ik wel namelijk kant en klaar pakket in de magnetron en je hebt een maaltijd.
Maar hoe Willem kookt ja dat is gewoon zo uniek hoe je hem ook zag in het BB met het eten van simmpele gerechten maakte HIJ toch weer iets unieks, hij is uniek.

Eigenlijk is elk mens uniek maar Willem in het bijzonder.

De bb groeten van
BA

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_242508
Ha ha ha ,

BooBooSan zit met een dekbed over z'n hoofd achter z'n pc'tje en is 'natural high'(griep) en vermaakt zich kostelijk met alle berichten over mensen die niks kunnen en toch vet binnen lopen.

Eerst Ruud die een groot bedrag opstrijkt voor een of andere hotelbon (?!?!?) en nu Willem weer die voor Honig (groot geworden door smaakversterkers) een (waarschijnlijk) niet te vreten product aan de man/vrouw mag brengen.

In een woord GEWELDIG! Dit geeft de burger weer moed!

Zet 'm op jongens en meisjes! VOO 10 miljoen winst? Jullie op z'n minst 20! IEDER!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 13 januari 2000 @ 20:11:00 #13
910 Barbie
Graduated Fool
pi_242509
quote:
op 01-13-2000 om 06:25 PM schreef Athena het volgende:
BA, veel vrouwen kunnen tegenwoordig zelf koken en vinden andere dingen veel belangrijker in hun partner. Of hij trouw is bijvoorbeeld...


TOUCHé

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')