Hmzz, inderdaad jammer.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:49 schreef john2406 het volgende:
Jammer dat ze niet op mijn auto passen, steken dan uit.
Voor ¤ 350,- mag je deze nieuwe velgjes komen ophalenquote:
Yep.quote:
quote:
Nope, helaas niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dit is met 5 bouten toch? Dan gaat het zeker niet passen onder een alfa 145 met 4 bouten?
Genoteerd, maar nog even te weinig.quote:
Geen idee.quote:
Inderdaad jammer!!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:36 schreef JK1982 het volgende:
Helaas niet passend onder mijn Almera. Want dit zijn wel erg mooie velgen!
De foto's zijn als het goed is niet weg...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:17 schreef Dengaman het volgende:
Je foto's zijn weg dus de velgen zijn verkocht?
Anders staat mijn bod van 200 euro nog...
Ga lezen gast.. ff scrollen jijquote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef makkie88 het volgende:
tvp voor een vriend van me
edt: waar af te halen?
gast ik ga inet alle post lezen in een topic, (nu ondertusse wel)quote:Op maandag 29 juni 2009 11:03 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Ga lezen gast.. ff scrollen jij
Sorry maar ik ben niet zo goed in Photoshop.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Kun je ze eens onder een Seat Leon 1 photoshoppen?![]()
Misschien wel interesse...
Hehe, ja een vriend liet me dat gisteren ook al zien. Al die resultaten op Googlequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Razorfist het volgende:
Heel vet, heb ze even onder mijn eigen auto geshopt en op zich niet verkeerd!
Moet wel even informeren of 8j gaat passen aan de voorkant..
Denk er nog even over na.. weinig over deze velgen te vinden trouwens! Alles wat ik tegenkom zijn jouw advertenties op 32 fora/verkoopplaatsen
Zou je ze eventueel versturen btw? Ik kan denk ik net 1 velg kwijt in mijn auto
Men jij bent wel een heldquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet zo goed in Photoshop.
Ik zal eens in paint proberen dadelijk
Maar ik denk dat ze niet zullen misstaan.
Het zijn toch echt wel mooie velgen, niets heel extreems, niet té.
Maar gewoon very nice![]()
![]()
[edit]
Tadaaa:
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Hehequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef chiren het volgende:
AHHAHAHAHHA die paint, meesterlijk!
En 300e voor dit setje velgen is ECHT NIET duur! Check velgenland.nl, daar verkopen ze goedkope chinese velgenrommel, daar hebben ze niet eens NIEUWE setjes voor 300e!
Bedankt voor het bod.quote:
Hmzz, geen idee of er een "Seat" dopje op kan eigenlijk...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men jij bent wel een held![]()
Moet zeggen dat ik er zo nog niet echt een goed beeld bij heb. Zal binnenkort eens kijken of het budget het toelaat, een setje mooie velgen is niet verkeerd.
Toevallig betere photoshoppers in the house die tijd over hebben?![]()
Hoe zit het trouwens met dat BBS logo? Kan ik daar ook iets van Seat in doen?
Thanks!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef Razorfist het volgende:
Heb je een goeie foto van je auto van opzij?
Ga dan eens naar:
http://www.bbs.com/en/configurator/configurator.html
Hier je eigen foto uploaden (oude Leon staat niet in de lijst) en dan de "BBS CV" velgen er op zetten, die komen het meest in de richting op de centerkap na.
Atmoz: ik doe het even niet, sorry. Komen voor mij namelijk nog adapterplaten bij (a 350 euro, Smart Roadster heeft 3-gaats) en banden en dat wordt al met al een duur iets om impulsief te doen
Spaar ik liever nog iets door en koop in een keer de velgen die ik echt wil
Succes met de verkoop!
Ziet er goed uit, maar zijn die EXACT deze velgen? Volgens mij niet namelijk...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Razorfist het volgende:
Screw it.. verveelde me
[ afbeelding ]
Gok dat dit ongeveer de maat is die 17" zal zijn onder je auto.
"Borbet A" zegt me niets, maar Google verteld me dat 't leuk spul isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Gek.. maar 3 meijer..??![]()
Het is dat ik Borbet A velgjes heb, anders had ik zeer zeker over na gedacht![]()
Over koopjes gesproken![]()
Aight!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:30 schreef Razorfist het volgende:
Atmoz: nee niet exact die velgen, jouwe staan niet op de BBS site in die configurator
Deze lijken er heel erg op, alleen zijn bij jouwe de velgbouten niet te zien in het midden
Huh en het was een week geleden nog 299,-?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:32 schreef Atmoz het volgende:
Prijsaanpassing: ¤ 425,- voor deze nieuwe BBS velgen (4 stuks!!)
quote:
Klopt, als jullie nog lang wachten wordt het nog duurderquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Huh en het was een week geleden nog 299,-?
[..]
En de naaf dan..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:06 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De maten zijn 5x112 ET35.
Als je dat ook hebt, dan past 't
Hmmm.. ik kijk nog eventjes door.. wil echt iets aparts..quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Uhmmm... volgens mij 55 kan dat?
Zoiets heb ik volgens mij opgemeten met de schuifmaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |