Je denkt dat je in één klap zo groot bent als FOK!?quote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor een beetje forum moet je dus wel een eigen server hebben?
Nee, ik heb niet de illusie ooit zo groot te worden, maar dat shared-pakket waar ik naar toe linkte (60GB per maand) daar is Fok in een weekendje al doorheenquote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt dat je in één klap zo groot bent als FOK!?
Begin gewoon met een groot shared-pakket, daarna naar dedicated en als het de spuigaten uit gaat lopen een eigen server kopen.
Dat zal vast wel eens zo kunnen jaquote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet de illusie ooit zo groot te worden, maar dat shared-pakket waar ik naar toe linkte (60GB per maand) daar is Fok in een weekendje al doorheen
Da's altijd natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Het is zonde om (meer) geld te besteden dan nodig
Voor blogs is dat net wat makkelijker. Ik weet niet wat je van plan bent ongeveer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben ook van plan een eigen website te starten.
Ik heb echter totaal geen verstand van websites bouwen/html/php enzovoort.
Zijn er webhosts die je kant en klare webdesigns erbij aanbieden? Zoiets als freewebs ofzo maar dan van goede kwaliteit?![]()
En is het mogelijk om later met je domeinnaam over te stappen naar een andere webhost?
In het algemeen zit ik te denken aan een nieuws site over politiek waarbij ik alle nieuwsberichten van verschillende sites samenbreng(met bronvermelding uiteraard). Niet alleen Nederlandse, maar ook Europese, Amerikaanse en internationale nieuwsberichten over politiek.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor blogs is dat net wat makkelijker. Ik weet niet wat je van plan bent ongeveer?
Bij joomla heb je geen verstand van PHP nodigquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Iemand?
Ik zie dat je via antagonist.nl software kunt downloaden zoals Joomla.
Heb je hiervoor verstand nodig van PHP ofzo?
Zoeken op reseller account.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef ILCILA het volgende:
Op dit moment hebben wij 22 websites draaien bij een host, door een downtime van meer dan 14 dagen! willen we graag zo spoedig mogelijk verhuizen.
Wat we nu hebben is 1 pakket waar deze websites in zitten, wat rondgekeken (bijv. Sohosted) en er achter gekomen dat wanneer we dit bij een ander willen doen, we 22 keer een los pakket moeten aanschaffen. Is er een mogelijkheid om dit opnieuw onder 1 pakket te plaatsen??
Een leaseweb pakket?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Iemand een idee voor een hosting pakket met een degelijke bandbreedte 100GB of meer, een goede uptime en een goede service? (Met PHP, MYSQL en FTP)
Het liefst uit nederland komende.
OVH is super, mits je zelf ook een beetje verstand van zaken hebt. Ook prima prijzen overigens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:08 schreef PiRANiA het volgende:
OVH misschien? Hoewel, dat zijn Fransen.
kijk is bij versioquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef ILCILA het volgende:
Op dit moment hebben wij 22 websites draaien bij een host, door een downtime van meer dan 14 dagen! willen we graag zo spoedig mogelijk verhuizen.
Wat we nu hebben is 1 pakket waar deze websites in zitten, wat rondgekeken (bijv. Sohosted) en er achter gekomen dat wanneer we dit bij een ander willen doen, we 22 keer een los pakket moeten aanschaffen. Is er een mogelijkheid om dit opnieuw onder 1 pakket te plaatsen??
Tuurlijk mag dat gewoonquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen.
Ik wil graag een domein kopen. Nu weet ik dat dit domein al ruim 3 jaar inactief is en niet wordt gebruikt. Dit weet ik omdat ik circa 3 jaar geleden ook al dat domein wou kopen alleen toen niks mee heb gedaan omdat ik toen nog geen eigen server had. Nu heb ik dat wel en wil ik dat domein kopen alleen de houder wil hem niet verkopen...
Mijn vraag kan ik hier iets tegenin brengen? Of mag dit gewoon?
Nog bedankt, zie het nu pas ..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Rbunskoeke het volgende:
@ Ajacied4lf : Door in de html code van de afbeelding Align="center" te zetten, kan je de afbeelding naar het midden zetten. (Type Align Center in google voor meer info)
@ Breekfast: Met Jooma heb je geen verstand van PHP nodig. Jooma is meestal gratis te downloaden. Als je nog een website hosting pakket nodig hebt, met scripts (voor blogs, fotoalbum of jooma etc) kan je terecht bij http://www.xel.nl/ .
Verder zijn domeinnamen gewoon over te zetten naar een andere provider.
Ik hoop dat de info jullie een beetje heeft geholpen.
Mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |